Nee zou ik nog niet doen idd, je hoort nog niks en het moet duidelijk genoeg zijn dat je het verschil kan horen tussen eigen bloeddruk, placenta bloeddruk en hartje beeb. Ik herkende het meteen omdat ik het "zwemmen" al van de eerste kende
Ja, op zich wel alles goed. Wat fijn dat je aan me denkt! Gewoon enorm zware weken geweest. Ik lees af en toe wel mee, maar heb niet zoveel te melden als steeds hetzelfde..... Dus houdbik me maar even stil.... Nog steeds geen uitslag van mijn man. Het is een zeldzame tumor en die wordt besproken met artsen in chicago en Milaan..... Morgen de combitest.... Daar zie ik enorm tegenop omdat ik hier de vorige keer de enorme klap te verwerken kreeg dat het helemaal niet goed was... Ookal probeer ik mezelf moed in te praten.... What are the odds....zoiets gebeurt toch niet 2x achter elkaar..... Maar ik ga er niet ontspannen naar toe.....
zo he he eindelijk klaar Pamsie welkom en gefeliciteerd! Salcia hier ook slechte stoelgang, ene dag 2-3 keer en beetje en dan vervolgens 4-6 dgn niks pffff Zware gevoel herken van de eerste idd miepske idd herkenbaar dat klots klots juf85 oef terugval.. knuffs jongen/meisje nog geen idee. bij de eerste was ik overtuigd een J maar was een M. chinese kalender klopte bij de eerst, nu zegt het J. daddyo hier allang bekend omdat ik vanaf 6 weken erg misselijk werd en met echo 7w3 écht verteld maar mijn werk had het al eerder verteld op de vloer *mumble grumble* heb een *onaardig woord* vrouwelijk mngr rondlopen.. kannietwachten ik duim voor haar! Leentje ik had een doop van het weekend. Ik werd peettante, was heel gezellig! en wat heb jij gedaan? zw. dementie hier ook maar had het nog van de eerste Hanna hopelijk slaan de ab snel aan! moe ja giga! word er wel moe van maar bij mij extra ivm bijwerking zetpillen zwanger worden (voor de nieuwelingen ) bij mijn dochtertje meteen eerste ronde raak. Nu het afgelopen jaar 5 miskramen gehad w.o.a. een MA en nu eindelijk goed raak! Niet schuldig voelen, ik voelde me ook erg lucky met mijn dochtertje en nog meer na het afgelopen jaar. Cerenity ik sluit mij volledig aan bij napoleon. Heel veel sterkte en succes in de toekomst. Ik hoop dat jouw vriend nu goed begrijpt hoe en wat en da tjullie straks wel een gezin zullen stichten Aloha al in jouw topic gereageerd maar hier ook dikke knuffs1 enneh ik heb nu al ruim 3 weken dr. pepper verslaving hihiihi ben er al dol op en nu nog meer En idd bij vrij heftig bloedverlies aan de bel trekken ok? en van die grote dikke (of kraamverband) in huis hebben. Je kan nu wel langer vloeien. Mijn MA en mijn laatste vmk waren bevallingen (de weeën en persweeën dan). Ik hoop dat het doorzet meid, kunnen jullie verder namen hier komt geen NL naam Ria van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!! Sansky yes super echo gehad! vreten op een goede moment dan ook mariekebr1 hier ook vollere borsten weer. Gaat in stukjes lijkt het wel Siri gelukkig gaat het ok ik denk aan jouw man en aan de kleintje, dikke knuffs meis!
Die laatste is heel duidelijk Aowyn...wat hoofd en handje is...maar wat is nou het zwarte, is dat de vruchtzak? En die soort bel boven het kindje de dooierzak of is dat hetzelfde? En is zwarte je baarmoeder? Snap er niks meer van...haha Siri...sterkte met wachten meis en met de combitest morgen...jeetje wat zware tijden heb jij!
Goedemorgen! Botste vannacht bij het omdraaien met een boob tegen Danny's ellegoog aan, was meteen wakker Knuf Siri
Goedemorgen. Heb niet terug kunnen lezen. Gisteren avond de hele avond bij HA post geweest en kinderafdeling. jongste dochter heeft een abces ontwikkeld na haar waterpokken. Vandaag krijgt ze een spoed ok. (aangezien ze gisteren gegeten had om 18.00). Hoop dat ze geen drain krijgt omdat ze anders weer een nachtje moet blijven. Sorry voor deze ego, maar ben daar nu even druk mee bezig.
Mooie plaatjes, ik mag vanmiddag, wel spannend hoor...ik heb geen redenen aan te nemen dat het niet goed is maar toch....
ricmar veel succes vandaag, en andere meiden die moeten ook natuurlijk. hoop veel mooie echo's te bewonderen vanmiddag. Sansky mooie foto's hoor.
Hallo eerste bezoek van vandaag aan het ziekenhuis zit er op. Moest bij internist zijn ivm schildklier en hogebloeddruk. internist was tevreden over de schildklier en bloeddruk kon beter, nu medicatie opgehoogd naar 4 keer daags ipv 3 keer daags om zo een beter spiegel in het bloed te hebben. en mijn gewicht was netjes (ja ik ben ook nog niks aan gekomen haha) Hij heeft ook nog uitleg gegeven over het gebruik van lasix in de zwangerschap(waar ik met 8 weken ineens mee moest stoppen) maar kan geen kwaad , het is meer dat ze niet willen dat je te veel vocht kwijt raakt. ivm schade aan de vrucht.. Ach ik heb een uitgebreide echo met 20 weken ... Vanmiddag om even over 14 bij gyn zijn.. ben er benieuwd, nu zo broodje eten...oja en medicatie innemen ff wennen...