Goedemiddag dames! Ik heb hele mooie echo's voorbij zien komen. Gefeliciteerd! Ik ga vanmiddag naar een vriendin die kanker heeft. Ze is begonnen aan haar vierde kuur van de acht die ze krijgt. Door haar kanker kan ze geen kinderen meer krijgen en zijn haar eieren ingevroren. Ze heeft het er elke keer over als ik kom. Ik vind het zo moeilijk. Want ik ben zwanger! En zij voelt zich zo k*t, dat het nu niet meer natuurlijk kan. In 1 cyclus zijn 20 eieren gerijpt. Dus nog maar de vraag of dat goed gaat. Ik heb besloten om vanmiddag het vertellen omdat ik dinsdag 12 weken ben. En straks hoort ze het van iemand anders. Het leven zit zo gek in elkaar.! Liefs!
beertje, is idd moeilijk om het te moeten vertellen in sommige situaties. Heb heb afgelopen weekend zelf ook gehad met een vriendin waar niet zei maar hij een probleem vormt. Durfde het niet te vertellen, maar heb me er maar toe gezet. Ze nam het gelukkig goed op, al was de teleurstelling van haar gezicht af te lezen. (ze wist dat het niet de bedoeling was om voor een derde te gaan)
Jeetje dames, dat is erg heftig! Maar het is toch goed om zeker als vriendin zijnde, eerlijk te zijn... En het mag jezelf ook gegund zijn he, dat geluk te voelen.. En helaas, mag niet iedereen dat voelen.. Het is heel lastig... en verdrietig.... Maar af en toe is het leven zo hard! Sterkte!
@ Beertje weet maar al te goed hoe moeilijk het in zo'n situatie is om zoiets te vertellen, mijn vriendin is door een dubbele buitenbaarmoedelijke zwangerschap dr eileiders kwijt en zijn nu met IVF bezig dat niet zo goed wil lukken (hebben nog maar 1 poging te gaan!!) Maar oh wat is het dan moeilijk om te vertellen.... heel veel succes met vertellen @Miepske, mooie kiek van de kleine... woensdag mogen wij weer gluren!!! heb er nu al zin in hahaha
@Hanna, sterkte voor je zus!! @Miepske: mooie foto's van je druktemakertje @Beertje..wat moeilijk zeg om te vertellen, maar inderdaad beter dat ze het van jou hoort! Hier vanacht weer een k.. nacht. ..ben zo vaak wakker s nachts en dan kan ik niet in slaap komen meer. Had nu ook voor het eerst dat ik 'toen ik naar bed ging en de hele nacht misselijk was...bah..ben het nu nog steeds, moet eten, maar krijg niks weg ff.
Dames lief jullie reactie! Dat had ik even nodig Ik ben ook blij dat ik geluk mag voelen en ervaren. Vorig jaar was voor mij ook een zwaar jaar. Dus dit vind ik een hele goede goedmaker En ik wil er ook van genieten! Dus dan hoort er deze stap ook bij. En de natuur zit gek in elkaar. De ene vrouw word zwanger door de pil heen, de andere moet er zoveel voor doen en duurt het jaren! Ik laat jullie het weten hoe dat ging.! Heb net heel hard de badkamer schoon geboend. En nu even wat eten en dan ga ik weg! Tot straks dames!
Poetsen... nesteldrang?? Ik heb een goede week gelukkig, niet zo moe en niet zo misselijk..! En de eetlust is ook weer wat normaal.. als ik deze week geen goede echo had gehad, zou ik me wel een beetje zorgen maken, maar gelukkig geen pijntjes ofzo...
sterkte vanmiddag Moeilijk hè... Ik heb ook een vriendin (24) met borstkanker, het is dus ook maar de vraag of ze na de chemo (6x) en hormoontherapie (5 jaar) nog kinderen kan krijgen... maar zij doet er eigenlijk heel luchtig over (nu nog wel) eerst maar beter worden, er zijn ook andere manieren om kinderen te krijgen zegt ze.
zo nu even thuis, moet straks weer naar school voor ouderavond. mijn buik groeit heel snel momenteel, wel leuk maar voel het ook aan mijn banden. Gisteravond zakte ik ineens door mijn been... echt rot. komt uit mn bekken dus zal wel weer vaker gebeuren. Zit nu ff lekker rustig in de tuin onder de parasol te relaxen
nou... wat hier aan de hand is weet ik ook niet... 2 politiehelicopters... kan niet van die agent zijn want dat was gisteren
Nee volgens mij niet..... Herken het wel van mijn dochtertje. Het was ook heel laag in mijn buik. Maar ja, zeker weten die je het natuurlijk nooit
hmmm mijn moeder is net weer in het zh opgenomen... ze heeft eierstokkanker, vorig jaar bijna aan dood gegaan. Nu was het met chemo helemaal weg, maar nu sinds januari weer helemaal terug... maar ze heeft ontzettend last van haar maag en kan al 3 weken niets binnenhouden... ze zou vandaag chemo krijgen maar weet niet of dat door is gegaan... #wanneerhoudthetop?