November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Napoleon, wat erg!! Sterkte!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Beertje jee wat heftig :( ben beneiuwd hoe het gegaan is met vertellen. Ik had het wel soms moeilijk mee na een jaar vol miskramen maar ik gunde het de andere wel. Ik weet wat voor prachts je krijgt, je wilt dat iedereen dat krijgt! Ik was alleen in een weekend wel jeloers en dipjes maar toen kwamen liefst 3 dinnies mij vertellen zwanger te zijn :/ DAn mocht ik wel ff lol

Salcia knuffs, 's nachts is niet leuk

lara jij ook al! Ik ok een paar keer van de week! Ik daaht dat ik gek werd maar anderen zeiden dat het kan! Ik heb het vooral als ik voorover ga zitten.

Napoleon :( niet leuk zulke dingen, knuffs

3. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Beertje wat een moeilijke situatie voor jou... Maar zoals je schrijft, jij hebt gewoon t recht om gelukkig te zijn meid. Sterkte ermee...
    Napoleon heel veel sterkte met je moeder...!
    Miepske mooie fotootjes!

4. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Bijzonder Lara!! Fijn! Ik wil ook!!!

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lara, dat lijkt me echt heel bijzonder!

@napoleon, wat erg voor je moeder (en jullie), sterkte

@miepske, mooie echo!

@beertje, dat lijkt heel lastig ja, om het aan zo iemand te zeggen, succes!

@salcia, wat rot voor je, ik heb het ook een paar nachten gehad! Ik hoop dat het snel weer weggaat voor je!

@pammie, jeetje dat lijkt me toch even schrikken als ze een afwijking zien. Maar kan het nog verdwijnen?

6. juf85

juf85 Niet meer actief

vrij van vrijdag t/m maandag ! heerlijk vier daagjes uitrusten.

7. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    ZOOOO Weekeinde,
    Ben echt kuis verrot dus lekker relaxen de komende dagen !!!

@ Napoleon, Gedver meid,heel veel sterkte met je moeder !
    @ beertje, heftig zeg van je vriendin !
    Ook veel sterkte gewenst !! maar vergeet niet te genieten van je eigen zwangerschap he !
    Ze zal vast heel blij voor je zijn !

8. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    @ Napoleon: Heel veel sterkte met je moeder dat is niet niks!!

@ Beertje: Heel veel sterkte met je vriendin en het haar te vertellen. Denk dat dat geen makkelijke opgave is geweest.

Nu een heerlijk lang weekend, met hopelijk een beetje relaxen!!

9. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    Hoi meiden, hier gekukkig weer een goede echo, gelukkig zijn er ook positieve verhalen over vrouwen die zwanger zijn geworden na kanker (lees ikzelf :) ) ik heb 6 chemo kuren gehad en een jaar immuum terapie , vandaar die spoed ivf toen, nu bijna 4 jaar later ben ik zwanger van een 2e verse ivf... de chemo heeft.wel gezorgd voor verminderde vruchtbaarheid maar gekukkig geen onvruchtbaarheid, ik heb dus geluk gehad dat het uiteindelijk gelukt is en heb vette pech gehad dat ik kanker kreeg, voordat dit gebeurde was het al lastig zwanger worden ( en te blijven) wij zijn altijd positief gebleven ondanks vele tegenslagen....

Napoleon, heel veel sterkte met je moeder en vriendin..
    xxx robing

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

het is een navelbreukje, dat hou in. dat als het er straks nog zit het kind met een gaatje in de buik geboren wordt. het zou kunnen dat er dan wat buikvet of darmen uitsteken. in dat geval zou ik ook in een kinderziekenhuis moeten bevallen. en het kindje zou vrijwel direct ( binnen een paar dagen) geopereerd moeten worden.

ze kunnen het niet eerder zien, ze zien nu zeg maar een dingentje met de aanleg van de navelstreng. dat heeft elke baby alleen normaal zie je het niet meer op het termijn waar ik de echo op had. ( 10 weken) als het wel te zien in zoals in mijn geval. moet je met 16 weken terug komen. dan zou het weggetrokken moeten zijn. ( 9 van de 10 keer is het ook weg.) ongeveer 1 keer per maand komen ze zo'n echo tegen als de mijne.
    eerder kunnen ze het nog niet zien omdat je dan kans heb dat het nog zichtbaar is.
    het wordt dus voor ons nog even een spannende tijd.

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @beertje: jeetje wat heftig meid! ik hoop dat ze het goed op nam. al zal het heel moeilijk voor haar zijn.

@miepske: gave echo's ;) gefeliciteerd hoor!

@salcia: balen van je nacht, ik duim voor je dat vannacht wat beter gaat.

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @catharina: ja dat kan nog wegtrekken daarom krijg ik met 16 weken een extra echo.

@napoleon: weer druk bezig geweest. druk met politieheli's sterkte met je moeder. het is jullie ook niet gegund dat het weg blijft he!

@lara: leuk is dat he, al ben je er echt wel heel vroeg bij.

@robing: fijn dat je een goede echo hebt gehad. na alles wat jullie al mee gemaakt hebben.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pamsie, spannend zeg..maar gelukkig is het dus wel te opereren mocht het er nog zijn bij de geboorte?

Robing, jeetje, heftig verhaal, maar ook hoopvol voor andere vrouwen die met de ziekte hebben moeten dealen.

Meiden met mooie echo's, van harte gefeliciteerd!!

hier misselijkheid weer weg gelukkig, maar nog wel zeurende buik bij schaambeen, net erboven, maar dat is denk ik normaal.

14. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Hahah misschien is inderdaad poetsen nesteldrang:p

Nou ik heb het verteld. Ze was heel blij voor mij. Ik had wel gezegd dat ik het moeilijk vond om het te zeggen. Toen zei zij: Ja maar daarom kan ik toch wel blij voor je zijn. Ik hoef nu nog geen kinderen maar weet niet hoe dat straks is. Maar krijg net nog een sms van haar dat ze het onwijs leuk vind!
    Dus waarschijnlijk heb ik mij druk gemaakt om niks :p Ik weet dat ze heel positief is en heel dapper! maar goed het hoge woord is eruit!

Heb net een taart gebakken voor morgen avond. Morgen ga ik hem versieren. En heb ook een paasbrood gebakken. (ik ben gluten-intolerant)

En nu ben ik moe. Heb veelste veel gedaan vandaag!

Slaap lekker! morgen laat ik jullie de taart zien ;)

15. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Wil jullie even welterusten wensen....! Vandaag is onze kleine grote man twee jaar geworden, hij was al helemaal blij metde slingers!!
    Ik hoopvoor jou op een goeie nacht Salcia, suc6...

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @beertje: wat fijn dat je vriendin zo positief gereageerd heeft! dit is nou echte vriendschap. als iemand onvoorwaardelijk blij voor je kan zijn.

@salcia: ik duim voor een goede nacht voor je;)

@hanna: gefeliciteerd met de verjaardag van je grote man!

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @salcia: ja dat is normaal hoor, zijn je banden die oprekken. er moet toch ruimte gemaakt worden he ;)
    ja idd gelukkig is het gewoon te opereren, mocht er er op de volgende echo nog te zien zijn. maar goed we gaan van het positieve uit. ( dat het gewoon weg is) en anders wordt het een wat moeilijke start maar dat overleven we ook wel weer.

@hier: tijd om naar bed te gaan .trusten meiden.

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Is gewoon zo lastig te bepalen wat normaal is en wat niet bij je eerste zwangerschap...steekje hier, pijntje daar, dan weer geen pijntjes...word er gek van, :D:D

Welterusten allemaal, ga zo ook maar naar bed en hopen op rustige nacht. Morgenochtend om 9 uur info bijeenkomst in zkh over combitesten, vwp etc.

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Robing fijn een goede echo en poeh wat een heftige verleden ook, knuffs!

@beertje fijn dat het meeviel en dat zij erg blij is!!

Vanmiddag de HA gebeld en met de ass overlegd. Ik heb nog maar 2 zetpillen en mijn misselijkheid is niet afgenomen, dus ik kan nog niet terug naar Emesafene. Maar heb wel een verlenging nodig. Belafspraak niet mogelijk omdat ik met mijn halve dagen geen pauze hebt. Dus morgen ochtend moet ik de ass. terugbellen en weet ik of het mag. Ik hoop het wel anders kan ik weer op de bank gaan liggen :(

20. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Vervelend Aowyn :(

Ik hou sinds gisterochtend niks meer binnen ... straks even de dokter bellen ...
    Gisteren ziek naar huis gegaan. Ik vond het allemaal wel prima.

Stomme is dat als ik boven de pot gehangen heb wel weer honger heb haha. naja ik hoor wel wat de dokter zegt .... maar voel me nu belabberd.

Deel Deze Pagina