November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Goedemorgen!

Aowyn, hoop dat je nog een herhaling krijgt meis!

Uviana, wat vervelend! Let je wel extra op vocht nu het zo warm is?

Vannacht vertrekken wij naar mijn ouders in Spanje, en wij komen 5-5 laat in de avond weer terug!
    Ik zal proberen bij te blijven, en te reageren wanneer het kan!
    Voor de lijst kan je me PBen, of een PBtje naar Aowyn of Napoleon doen!

2. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    daarom dus ook even naar de dokter .... want vocht moet er wel in blijven ...
    water gaat op zich wel ... als het maar niet teveel in 1 x is want dan komt het er weer uit ... nou ja even zien wat de dokter zegt ...

Wel vreemd dat de klachten nu pas komen ... ik heb eigenlijk de hele zwangerschap sinds gister geen last gehad van misselijkheid en overgeven.

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Beertje, wat fijn dat je vriendin het zo goed opnam! :D Kun je echt blij mee zijn.

4. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Truuske, lekker een paar weken er tussenuit!
    Salcia, ook al is het een tweede, derde of vierde zwangerschap. Het verschilt echt per zwangerschap
    Uviana, hoop dat je er zo weer vanaf bent, maar dat er wel iets mee gedaan wordt.
    Ben de naam even kwijt, maar neem aan dat de assistente vandaag goed nieuws voor je heeft zodat je niet op de bank hoeft te belanden!

Fijn dat je vriendin het zo goed opnam.

Hier dadelijk naar het zkh voor nacontrole van mijn dochter en dan naar een ander zkh om bloed te prikken. Hoop heen en weer rijden met dit warme weer!

Geniet allen van het lekkere weer!

5. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo he wat moest ik bijlezen (mijn straf omdat ik een paar dagen niet ben geweest...). Was erg druk op het werk en daardoor moe dus niet mee kunnen lezen de afgelopen dagen. Hier dijen we steeds wat uit (ik zal snel weer eens een foto plaatsen in het buiken topic). Verder nu weinig kwaaltjes, dat schijnt er bij te horen. Kan zelfs weer sinasappelsap drinken :)

@Aowyn: Wat verschrikkelijk goed nieuws van je echo! :)

@Moontjemoon: Gelukkig gaat het weer goed met je dochtertje.

@alle meiden met echo's: Zien er mooi uit :)

@Siri: Wat fijn dat het 1e deel van de combi test goed was, nu genieten meid!

@Ricmar: Super die goede echo! Genieten nu he!

@Hanna: Hoe gaat het nu met je zus(je)? En nog gefeliciteerd met je zoon.

@Napoleon: Heel veel sterkte met je moeder :(

@Truuske: Geniet van je vakantie!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Truuske héél veel plezier!!

Uviana idd overleggen ja

Ben weer zo moe en misselijk haha en moet zo werken blegh.. bijna weekend! dat scheelt. Omdat ik in de horeca werk heb ik jammer geen lange weekend en moet maandag weer werken.

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik ga zo voor het eerst naar de verloskundige! Ben benieuwd waar de echo's gedaan worden, stond in de brief dat het ergens anders was maar niet waar.. Tot zo!

8. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Spannend!! Succes Kylie!!

9. Ria32

Ria32 Niet meer actief

allemaal geniet van het lekkere weer, geniet van de echo's als die vandaag zijn.

Heb heel de nacht bijna niet geslapen van de pijn in me buik, denk me darmen maak me geen zorgen maar voelde enorm pijnlijk, denk dat ik meer moet drinken.
    alleen beetje brak nu hhahahhahah

10. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    Haai all ,

Ik ben vanmorgen trotse tante geworden van een kerngezond nichtje !!!

Mijn schoonzus is vanmorgen bevallen en moeder en dochter maken het goed !!
    Ze heet Mare !!

Ben helemaal in de wolken !!

Hier alle kwaatjes verdwenen... niet misselijk, ook geen erge honger meer en mn boobs doen ook geen pijn meer... hmmm
    Heel raar, ga er maar vanuit dat ik gewoon geluk heb dat ik me goed voel...

11. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Hoi zeeuwsmeisje, gefeliciteerd!!

Ik heb hetzelfde als jou (en we zijn even ver :))
    Heb sinds 2 of 3 dagen ook amper misselijkheid, meer eetlust, net zoals voor de zwangerschap en mijn boobs doen ook minder pijn!
    Hopelijk is dit blijvend! :cool:

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Truuske: Fijne vakantie!
    @Uviana: Ik hoop dat je er snel vanaf bent!
    @Aowyn: werk ze!
    @Zeeuwsmeisje: gefeliciteerd! Ik heb ook vrijwel nergens last van, alleen boobs en vermoeidheid.

Voor de lijst:
    Termijnecho 9-5-11

Mocht over anderhalve week al voor de termijnecho maar dan zitten we in de Ardennen. Over 5 weken weer terug naar de verloskundige.
    Moet vanwege mijn verhoogde BMI wel suikers prikken.
    En mijn verloskundige heeft toch liever dat ik doorverwezen wordt naar een internist voor mijn schildklier.

13. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Zeeuwmeisje, van harte met je tanteschap!

Ik ben ff ingestort van moeheid en misselijkheid. De gordijnen boven dicht gedaan, een film voor mijn jochie aangezet, en even lekker samen in bed.

Morgen naar mijn schoonouders, het is helaas te warm voor een dik vest, dus moet nog even wat tactisch bedenken om aan te trekken.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Heb je geen tuniek miepske?

15. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Ja, maar mijn tuniekjes zijn allemaal smal net onder de boezem, dus dan zie je er alsnog duidelijk een buikje onderuit bollen.

Ik ga maar eens kijken straks of het met corrigerend ondergoed nog enigszins te verbergen is.

16. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Nou naar de huisarts geweest ... ik kan vanmiddag na drie uur tabletten tegen de misselijkheid ophalen en heb voor nu een prikje gehad zodat ik snel wel vocht naar binnen kan werken ...

Ook krijg ik Glucose mee.

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @uviana en Aowyn, rot dat jullie je nog zo slecht voelen, hopelijk helpen de medicijnen uviana

@zeeuwsmeisje, hier ook sinds 2 dagen niet meer misselijk, minder moe en meer (gewone) eetlust, joehoe....eindelijk voel ik me weer als een normaal mens

@kylie fijn dat je al zo snel terecht kan voor de termijn echo

@miepske, haha vest wordt inderdaad lastig nu

Hier morgen nog werken en dan eindelijk weekend, even van het weertje genieten

18. liez

liez Lid

11 feb 2011
    16
    0
    0
    assen
    Hoi dames,
    Ik mag me ook gelukkige november-mama in spe noemen....
    Ik lees en klets gezellig mee. Leuk om verhalen te mogen delen met elkaar.

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemiddag!!

@Kylie hoe ging het?

@Ria ik denk het ook. Kan idd erg pijnlijk zijn >< knuffs

@zeeuwsmeisje, gefeliciteerd!!

@miepske herkenbaar :( had ik gisteren, knuffs!

@uviana wat voor tabletten? oh ik kreeg geen vocht prik.. mssn omdat ik toen over de tel geregeld had

@liez welkom en gefeliciteerd! Wil je op de lijst moet je even mij, truuske of napoleon een pb sturen. Hier vind je de site: November 2011 Mama's

Hier brak van het werken. Ik had mijn baas op de hoogte gebracht dat als ik geen verlenging kreeg van Pimperan dat ik maandag en de rest van de week wss niet zou komen ivm erge misselijkheid. Ja maar ik moest écht proberen maandag te komen, hij kon mij niet missen... tja ik heb vorige keer mijn lesje geleerd en zei dat ik kon er niks aan doen, ik ben zelfs misselijk mét de meds, en dan zonder??! en alsof ik weer plat op de bank kots beroerd wilt liggen? het is niet anders dan! pfffff. Gelukkig kreeg ik weer verlenging! ik blij!

ricmar & kylie lijst aangepast!

20. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Liez: Welkom en gefeliciteerd.

@Alle meiden die zich weer beter voelen: Zo rond de 10 weken ben je gewent aan de hormonen en ga je je weer beter voelen. Dat hoort zo :) HCG is met 12 weken op een piek en zakt dan weer helemaal af. Tot je weer een dikke buik hebt en daar last van gaat krijgen ;). Dus voor nu geniet er van en niet meteen het ergste denken.

Nou ik zit weer met een blaasontsteking... geen klachten tijdens het plassen, maar wel een soort druk erna. Dus toch maar even urine ingeleverd. VK wil ook een kweek voor een check op een bepaalde bacterie, maar assistente bij de HA vond dat niet nodig zo vroeg in de zwangerschap. VK de assistente gebeld en nu wordt er toch een kweek gedaan. Ze checken dan voor een bepaalde bacterie geloof ik.

Deel Deze Pagina