hoi all! en met name de meiden die me prive berichtjes sturen over hoe het gaat met mij. Ik zou jullie graag allemaal stuk voor stuk antwoorden maar verwijs jullie liever even via deze weg naar het miskraam gedeelte en dan wie zit er ook op een miskraam te wachten. vanaf vrijdag 22 april zie je berichten over de laatste ontwikkelingen en wat er met mij gebeurd is afgelopen dagen. Bedankt voor jullie lieve pbtjes hoor!! X
Ben een paar dagen niet geweest dus heb nog veel bij te lezen. Heb om 14.45 mn eerste echo, ben echt zo ontzettend zenuwachtig!!!!
Beetletje...succes, ik om 15 uur tweede echo, is al weer 3 weken geleden mijn echo, dus ben ook heel zenuwachtig.
Hoi dames, meiden met echo! Succes en hopelijk kunnen jullie genieten van een mooi bewegend beebje! Pasopikschop, ik kan inderdaad op werkdagen ook geen tukkie doen en dat hakt er dan wel in. 's Avonds lig ik ook al vroeg te pitten op de bank Op de dagen dat ik vrij ben, probeer ik het wel altijd even te doen. Hermiek, heb je ook nagedacht over wat je dan zou doen bij een bepaalde uitslag? Je bent zo jong en gezond! En als er wel een kleine verhoogde kans zou zijn op een bepaalde afwijking, dan zit je wel met die info tijdens je zwangerschap en wat dan? De kans dat het gewoon super gezond is, is dan nog zoooo groot, maar helemaal ontspannen genieten doe je dan waarschijnlijk niet meer. Nou ja, hopelijk komt er gewoon uit dat er waarschijnlijk niets aan de hand is!
Komt vast goed meisjes met echo! Ik heb pas over vier weken weer echo, dat is nadat we in Nederland zijn geweest en het dus aan iedereen bekend hebben gemaakt....vind ik ook wel een beetje lastig hoor, want stel je voor dat.....maarrrrr, de kans dat het niet goed zit nadat je een echo hebt gehad die wel goed was, is echt zeer klein hoor. Zeker zal je er verhalen over horen en lezen, omdat iedereen die zoiets meemaakt het kwijt wil, maar dat is echt een super klein percentage.
Jij ook heel veel succes!! Ik ga nu de laptop uitzetten, voor de 86e keer plassen en dan maar rustig aan weg... *zwaai zwaai
Beetletje ook veel succes! Hier vergeten op tijd te eten en tril. Ga ff dutje doen kijken of dat helpt :/ Kan het haast niet geloven dat ik bijna 12 weken ben! gaat hard!
Ja Mammi is ook zo dat het bijna altijd goed is na eerste goede echo, komt gewoon doordat ik vorig jaar bij 9.5 week een mk heb gehad... Waar woon jij dan trouwens?
paar dagen niet gereageerd wel meegelezen maar was zulk mooi weer lekker buiten gezeten. vandaag om 10 over 11 had ik mijn echo.. was heel erg zenuwachtig voor wat als.... stel je voor dat... maar alles bleek gewoon goed te zitten:d beebje was lekker druk aan het springen had de hele tijd armjes en beentjes in de lucht en hartje klopte heel erg goed beebje is nu ongv 14 cm... zoals je aan mijn banner kan zien ben ik een weekje terug gezet ben vandaag 10w4d dus moet ff op de lijst verandert worden voor de lijst 18 nov uitgerekend 24mei volgende echo ik ben zo onzettend blij dat alles goed is
Ja de tijd gaat hard en we zijn echte kletstantes. Maar dat maakt het alleen maar gezelliger mogen we vanuit gaan!