@napoleon, klinkt als een goed begin van de dag haha. En jeetje je 5e kindje onderweg, wat zal jij het druk hebben, respect hoor!
Tijdens mijn zwangerschap van de tweede had ik een boekje voor de oudste gekocht: de buitelende baby in mama's buik. Maar toen ik zwanger was van de jongste toen kon ik die nergens weer vinden toevallig vond ik deze een week of 4 geleden weer (wij zijn een half jaar terug verhuisd en deze zat in een doos oude boeken)! Zat ik die net te lezen, moet ik er gewoon om huilen hahaha! lekker
@aowyn, nou dat zit het vast wel goed meid! Hoe is je eigen gevoel over deze zwangerschap? @Catharina, tsja, wat is druk? Ben nu op zolder aan het 'werk'. Werk in het onderwijs en moet zo nu en dan wat voorbereiden. Manlief werkt ook in het onderwijs dus we weten van elkaar dat het soms nodig is . En verder, mijn oudste twee zijn van mijn ex waar ik co-ouderschap mee heb. Practisch houdt dit in dat de oudste twee de ene week bij ons zijn en de andere week bij hun vader. En eerlijk gezegd... de week dat ze hier zijn is minder druk, hahaha. Ze zijn nl al 9 en 11 en kunnen goed meehelpen in huis dus als ze er niet zijn moet ik alles zelf doen .
iedereen goed in de kwaaltjes zo te lezen ik hier heb er nog wat bij ben niet te genieten :x:x:x:x:x:x
@Napoleon ja half/half. Ene kant zegt door die combi wat ik opnoemde dat het nu toch goed moet zitten. Maar vorige maand voelde het onwijs goed gewoon dat ik keihard ging genieten en heel hard op mijn gezicht viel Dus ik stap met 1 been op het roze wolk voorlopig. Ik denk dat als ik de 7 weken haal en een knipperlicht zie dat ik alleen maar kan huilen huilen huilen
ja maar ik heb het nu al 2 dagen non stop! het erge is dat al mijn kleding in vuilniszakken zit nu want ik pas het toch niet meer!! blablablablabla dus 8 vuilniszakken vol kleding die ik naar me moeder wil brengen om daar dan uit te zoeken... vraag me niet waarom! Maar die kleding zat in een kast in de kamer wat de babykamer moet worden dus die moet leeg.. mijn kleine stapel positiekleding moet er nu in.. ( kast van 2 meter ofzo ) en elk zooitje lelijke gore vieze kleding van manlief moet er nu per direct uit weg foetsie grofvuil kabaam! komt erop neer dat ik nu hier mijn frustratie zit weg te typen. ( moet zeggen werkt best ) en manlief boven hard aanhet slepen is om aan mijn eisen te voldoen! voel me nu dus weer schuldig :x:x:x
hihihi ik merk het al uit jouw bericht hoe jij je voel je bent net al ik een gevoels schrijver , knuffs!!
Aloha; Hahaha! Heerlijk die hormonen.. Manlief moet je maar begrijpen hoor.. Ik was gisterochtend beetje misselijk, maar vandaag weer weinig last van.. Ben alleen ontzettend dromerig.. En mn buik trekt nog steeds, bovendien krijg ik na veel lopen buik- en rugpijn, en ik lag gisteren om 9 uur knock out op bed.. Was zóó kapot (had ook drukke dag gehad hoor) Rest moet nog komen.. Denk dat ik over een weekje heel andere dingen zeg..
Manlief is steigerende vrouw gewent haahahahahahah Heb echt bij de vorige 9 maanden gezwangert maa rook 9 maanden ontzwangert, toen die tijd voorbij was merkte mijn man echt dat ik een heel stuk rustiger werd een maand later zei die ineens zo met jou kan ik weer praten hhahahhahahah merk het nu al dat ik soms op ontploffen sta. maar manlief weet er goed mee om te gaan gelukkig.
hahahaha, soort nesteldrang. Ik geloof alleen dat mijn man daar momenteel meer last van heeft dan ik Hij zit al de hele dagen na te denken over de babykamer Dat betekent dat wij geen werkruimte meer hebben trouwens... Maar goed, dan maar beneden aan de tafel werken. Dan heeft wel elk kind zijn/haar eigen kamer. Ik schaam me een beetje maar heb toch wel de voorkeur voor een jongetje... Heb nl 1 jongen en 3 meisjes. Vraag me alleen af of mijn man jongetjes kan maken hahaha! Nou ja we zullen zien. Met een meisje zijn we ook heel blij hoor . Willen jullie van tevoren weten wat het is? Ik wil het eigenlijk niet weten deze keer. Mijn man wel, dat vind ie prettiger om zich voor te bereiden op wat er komt.
Hier ook voorkeur naar een jongentje. Vind 1 van elk een mooie gedacht, heb zelf ook een broertje. Maar ben ook wel blij als het een meisje is hoor! Maar we willen 3 als het kan en als het een jongen is dit keer dan maakt de 3e niet meer uit We willen het wel weten maar houden het voor onszelf
Dag dames! Ik lees dat de kwaaltjes beginnen te komen, hier alleen wat gevoeligere tepels in vergelijking met vorige week, dus dat is opzich wel mooi. Neemt niet weg dat ik helemaal zorgeloos ben, zal ik wel blijven houden denk ik. Maar voel me gelukkig wat beter dan gisteren, niet meer zo angstig en nerveus. Ik moet er gewoon ff op vertrouwen dat het goed komt.
Ik heb ook de voorkeur voor een meisje, maar ik denk dat het een jongetje wordt.... ons vlindertje was ook een jongetje, misschien komt het wel daardoor!
Hoi meiden! Ik voel me gelukkig weer veel beter dan gister. Toch een buikgriepje geweest misschien... Heb vanmorgen heerlijk in de tuin gewerkt terwijl mijn dochter een beetje rondscharrelde met haar kruiwagen. Gezellig! Ik heb een lichte voorkeur voor een meisje, omdat het volgens mij voor m'n dochter uiteindelijk leuker is om een zusje te hebben dan een broertje. Maar het maakt natuurlijk eigenlijk niks uit. Fijne dag verder meiden! Liefs Azeb
hallo novembermama's gister en vandaag posi test en dat dat voor nod, nu maar hopen op plakbeeb. ik voel mij verder prima nergens niks last van, dat was bij de 1e ook by the way. had het niet verwacht en gister wilde ik een fles rose open trekken en dacht ineens...laat ik eens test doen....wow posi....blij begint beetje door te dingen nu niks nada zeg ik maar verklaart wel ook, nu ik dit tik, waarom ik de hele week al om 2230 op bed lig, normaal 2400 of zo... voorzichtig meld ik mij dus hier.
Gefeliciteerd! Ik trek nog steeds elke dag een fles rose open.... en die drink ik helemaal zelf leeg!!!! Moet ook wel, want het is alcolvrije haha (Lancers heeft hele lekkere alcoholvrije Rose, ook hele lekkere met alcohol, maar dat is nog een hele tijd een NONO)
maar in die alcoholvrije wijn zit altijd een heel klein percentage.. dus dat durf ik niet aan. Zit nu aan de druivensap, AH heeft hele lekkere van AH excellent: merlot druivensap. Smaakt anders dan wijn, maar erg goed te doen! Alle nieuwe zwangeren hier: van harte gefeliciteerd! Aowyn, probeer ervan te genieten meid! Stress is ook echt niet goed... Verder de klachten: toen ik net bevrucht was (achteraf) had ik steeds tintelende vingers. Nu heb ik pijnlijke borsten, ze worden ook echt groter (al 2 cups gegroeid! En ik was al niet zo klein bedeeld..), ik ben de hele dag een beetje vaag misselijk. Als ik eet is het niet goed, maar als ik niet eet, ook niet. verder met vlagen echt een chagrijn, en super emotioneel. We zagen vandaag een rouwstoet en ineens stond ik vreselijk te huilen omdat ik achteraf ook volgauto's voor mijn moeder wilde, dat soort dingen. Mijn reuk is iets beter en.... ik heb trek in spruitjes. Ik lust helemaal geen spruitjes, maar nu! oi oi oi.