Mamasince wat een onzekerheid...ik hoop inderdaad dat je een cylcus hebt overgeslagen en dat je pas 6 weken zwanger bent en alles goed is. Maar vooral hoop ik op snel duidelijkheid! Napoleon, wat k.. van je baan!! Een huiswerkinstituut is idd veel vraag naar, mijn vriendin is daar pas mee begonnen, opstarten duurde wat lang maar inmiddels 6 leerlingen al binnen 4 maanden.
Hallo dames, Vandaag hebben we de echo gehad.Alles zag er super goed uit.Wat zijn we toch blij.Ze hebben mij zelfs 5 dagen vooruit gezet.Maar ik hou toch mijn banner aan,omdat de gynacheloog zei dat hij toch de bevallingsdatum aan gaat houden. Ons kindje zwaaide al naar ons.Wat is dit toch heerlijk om te zien. De nekplooimeting was net tegen 1,0 wat dus heel ver van de risicogrens afzit gelukkig maar.)))
@Katemans: Gefeliciteerd met de goede echo, en inderdaad jammer van de foto. Wellicht de volgende keer? @Mamasince: Ik snap dat je hoofd nu loopt te tollen. Wat raar... Ik hoop voor je, maar maak jezelf niet gek op dit moment. @Napoleon: Geen leuk nieuws van het werk, maar wellicht dat je het inderdaad tot iets positiefs kan ombouwen met het huiswerkinstituut! Een stap die je anders wellicht niet zo snel zou nemen. @Yasgok: Ook gefeliciteerd met je goede echo! Mooie foto's ook Meerdere meiden trouwens ook last van hele warme borsten? Niet zozeer de tepel maar echt de borst zelf.
Ik heb ook al veel goede verhalen gehoord, wil het heel graag zelf ervaren. Hoop daar op een super mooie bevalling.
het probleem is dat ik nog nooit een regelmatige cyclus heb gehad, en daarom ook niet weet wanneer ik een eisprong gehad zou moeten hebben. de vk had het erover dat er een kans zou bestaan dat ik een cyclus heb overgeslagen en heel vroeg positief heb getest. maar ik weet het echt gewoon niet meer...........
ik hoop het voor je , maar eerder ca 7 dagen voor NOD dus 1 week na je ei zal je niet positief testen, dus dan zal je op 24 maart 3 weken geweest kunnen zijn (want die 2 weken krijgt iedereen kado), kunnen ze geen hcg bij je prikken en dan over een paar dagen weer??
dat zou ik inderdaad weleens kunnen vragen. misschien dat ze daar iets meer uit kunnen halen? ik bedacht me dat ook dat ik dan misschien 3 weken geweest zou kunnen zijn,bij mijn dochter teste ik overigens ook toen ik 3 weken was... maar het geeft me zon dubbel gevoel,ik wil en durf er niet op t hopen,maar mijn hormonen zeggen iets anders. Durf nu maar even niet op mijn eigen lijf te vertrouwen
@mamasince, wat rot voor je, deze onzekerheid. Ik hoop dat je in ieder geval snel duidelijkheid hebt en dan natuurlijk het liefste dat de baby gewoon jonger is dan gedacht! Veerl sterkte met wachten meid! @napoleon, wat rot van je baan! Ik hoop dat je snel wat anders vindt als alles weer wat rustiger is voor je! @yasgok, mooie fotootjes! Hier ook vandaag naar vk geweest, sterk hartje gehoord en het kindje zwom ook steeds weg toen de vk de nekplooi wilde meten. Uiteindelijk toch gelukt, nekplooi mooi dun en bloeduislagen van combi test helemaal goed Ik ben weer helemaal blij.
@ yasgok: gefeliciteerd met de mooie echo. @ Katemans gefeliciteerd met de goede echo balen dat je geen mooie foto hebt kunnen krijgen. @mamasince: ik kan me voor stellen dat je hoofd er van gaat tollen, ik wil je niet nog meer in verwarring brengen maar ricmar's rekenen klopt wel, zelfs als je met 3 weken positief testen zou je nu toch al 7 weken moeten zijn. Hcg prikken is wel een goede tip! @ slapen: hier heel slecht de laatste tijd, ik slaap normaal op me buik en dat gaat nu al niet
Yasgok...wat een mooie echo, gefeliciteerd!! Hier nog een slechtslaper, duizend keer per nacht wakker en kan niet lekker liggen, pijn in onderrug.
deventer is een goed ziekenhuis alleen maar goeie dingen van gehoord. ik kom zelf uit zwolle dus hoor daar ook nog wel eens wat van van vriendinnen enzo
Grmbls, Auw! Wanneer leer ik het nou? Wekker gaat en ik draai me in één ruk om van mijn rechter, naar mijn linker zij... Auw. Zullen wel de banden zijn denk ik die dan in een keer pijn gaan doen... Moet gewoon leren rustiger aan te gaan doen, maar dat is lastig Slapen: Ik kan alleen in slaap vallen op mijn linkerzij, als ik op mijn rechterzij ga liggen wordt ik misselijk. Gedurende de nacht draai ik natuurlijk wel om. Gelukkig geen last dat ik slecht slaap, heb nog nooit zoveel geslapen
Pffff ik begin nu ook steeds meer last te krijgen van de banden .... bah maar ja we zullen maar zeggen ... zoalng die zeurderige pijn er is zit het goed haha. we moeten er doorheen dames Ik slaap verder prima dus dat scheelt ... mijn borsten beginnen ineens weer van een paar dagen haast geen pijn naar steken erin ... voelt ook erg prettig ... Ik hoop dat ik komende maandag ook een pracht echo heb bij de nekplooimeting.