Kan niet wachten jeetje wat een hoop kan een mens te verduren krijgen.. En balen van je zusje... En dan de vriendin... het is niet eerlijk.... Het plassen ging op zich later wel weer nadat ik even had proberen te ontspannen in bed.. maar de ontlasting zit me nog dwars.. net al 2 kiwi's op nuchtere maag genomen..
Ik heb er heel lang naar gekeken, maar soms gaat het er zo erg aantoe dat ik er niet meer naar kan kijken.
Dankjewel meiden. Ik probeer het allemaal een plekje te geven. Met mijn vriendin gaan we de komende tijd alleen maar leuke dingen doen, hoe emotioneel het ook is, zij heeft zich nu heel positief ingesteld en daar haal ik dan ook weer kracht uit. Ik heb trouwens ook nog heel erg leuk nieuws.. We hebben de kinderwagen al gekocht! Via marktplaats een bod gedaan en deze is geaccepteerd (echt een spotprijsje al zeg ik het zelf) nu gaan we morgen kijken en ophalen! Was eigenlijk niet de bedoeling om dit al zo vroeg te doen, maar om onszelf wat op te vrolijken en een prijs waarvoor we de wagen echt niet konden laten staan, hebben we besloten om het te doen. Voor ontlasting heb ik geen tips, maar las net bij het buikjestopic dat activia wel kon helpen. Ik gebruik mama buikbalsem van de etos (ook voor borsten) en als ik straks echt hard mag gaan groeien wil ik bio oil halen, dat lijkt me erg fijn spul.
Jeetje kannietwachten hoeveel meer kan je nog hebben meis! Raar vraagje;is jullie libido ook lager als normaal?
@Kannietwachten: Veel sterkte met alle perrikelen in familie en vriendenkring. @Aowyn: Gefeliciteerd met je 12 weken @Meiden die lekker weggaan: Geniet er van! Hier al vanaf het begin aan het smeren met Weleda zwangerschapsolie. Heb namelijk op bovenbenen al wat stiae gewoon van het groeien in de pubertijd. Ben er dus maar meteen mee begonnen. Hier in de eerste 6 weken ook al een cupmaat gegroeid (van d naar e). Heb bij de hunkemoller eerst maar in de aanbieding 3 normale 'e' bh's gehaald. En heb 1 meegroeibh van de hema. Het nadeel daarvan vind ik dat ik een kleine omvang heb (75) en naar mate de meegroeibh's qua cup groter worden hebben ze alleen maar omvang 80 of 85 hebben en dan pas ik ze dus alsnog niet! Libido, aan de ene kant wil ik wel (nu ik niet meer zo moe ben enzo), maar merk dat mijn lichaam op de een of andere manier minder gevoelig is zeg maar
Ooooh daar heb ik de gewone bodylotion weleens van gehad, die ruikt echt heel lekker. Dankjulliewel voor de tips!
@ Kannietwachten: Wow niet normaal zeg! Bij mij is mn oom in november overleden aan kanker en vervolgens mn tante in maart, dan ga je je echt af vragen wie dan de volgende gaat zijn... Heel veel sterkte met alles!
@kannietwachten pff meid dat is veel om te verwerken in zo een korte tijd sterkte. @Truuske ja hier ook hoor en mannetje durft hier ook niet goed ivm voorgeschiedenis icsi. hier voor de rest alles goed nog wel eens misselijk en moe maar wel minder aan het worden. afgelopen woensdag naar de VK geweest hartje gehoord. mijn uitgerekend datum is vastgesteld op 31 oktober maar hoe vaak beval je ook echt op de uitgerekende datum. kortom blijf lekker hier mee kletsen.. cupmaat is hier ook gegroeid van B naar D. draagt nu bh's van de hema maar idd de bandjes zijn soms wel lastig omdat ze breed zijn. ga nog even lekker bankhangen en zometeen werken. iedereen alvast een leuk oranjeweekend toegewenst!!
Glas lauw water op nuchtere maag helpt ook. En echt alleen nog maar vezelrijk voedsel eten! Geen rare vraag! Heb ik ook last van....
ik drink zeker 2 liter, en eet brood grof volkoren etc veel groente en fruit, dus ik weet het echt... wordt er gek van..
@ Kannietwachten: Jeetje, wat een hoop narigheid om jou heen. Wens je heel veel sterkte toe en geniet van alle mooie momenten met je vriendin!!
Ik heb heel veel straie overgehouden van mijn vorige zwangerschap, is echt zo lelijk. Smeren heeft niet geholpen en was veeeeeel te snel gegroeit. Dus heb een blijvend aandenken.
Het is ook echt heel vervelend. Mn darmen werken normaal gesproken ook al heeeeeel traag en merk dat het nu nog erger wordt. Is dan ook niet raar dat mn buik nu bol is en 's avonds boller dan bol Misschien bij je vk/gyn navragen of ze er iets voor hebben, want hoe langer het erin zit (mooie omschrijving) hoe erger het wordt natuurlijk.
kannietwachten, dikke knuf meis! Zo gaat het momenteel hier ook helaas... de buuf zei, dat je nog kan lachen! tsja... ik ben een positief mens (behalve toen ik een pnd had) dus probeer er maar het beste van te maken! Libido, die is ineens omhoog geschoten de afgelopen week nou ja, hadden het dan ook al 8 weken niet gedaan omdat ik gewoon te misselijk was... past prima in het 2e trimester dus nu ga ik nog ff in het zonnetje zitten, puddingbroodje eten
Napoleon, lekker! Geniet van je broodje hihi... All, wij hebben een nieuwe tuinset gekocht, erg mooi! Lekker de hele zomer genieten achterom!!!! Als we niet op vakantie gaan, we zien wel... Libido...... hier gaat ie goed, in het begin durfde ik niet echt..... toen toch geprobeerd, de zin was er wel! En het gaat goed nu..... hihi... misschien straks weer wat minder, maar dat maakt allemaal niks uit, toch? Je moet doen wat goed voelt!