@kannietwachten, jeetje dat is wel erg veel slecht nieuws in korte tijd. Sterkte meid!! En knap dat die vriendin er zo positief in kan staan, heb ik altijd zoveel respect voor. @ricmar, ik heb er ook last van, mn darmen lijken af en toe helemaal stil te liggen. het libido is hier weer wat beter. De afgelopen weken echt helemaal geen sex gehad omdat ik me misselijk en doodmoe voelde, dus gelukkig is het nu weer wat beter.
Even snel reageren: Heel veel knufs voor de dames waarbij het even niet zo lekker loopt! @Libido: In de eerste 10 weken eigenlijk vrijwel nooit zin, wat ik erg vervelend vond. Maar het begint nu erg goed terug te komen dus er is nog hoop! haha!
Vakantie!!! vanochtend nog les gegeven, alles nagekeken en nu een week vrij! Ik heb twee meegroeibh's.De rest zit niet meer lekker. Ik smeer m'n buik wel. Ik heb al striae op andere plaatsen (zit in familie, dus begon in puberteit). Dus voor de zekerheid smeer ik vast. Weet niet of het gaat helpen, maar dan zien we dan wel weer. Verder had ik gisteren het idee dat ik de baby voelde. Alsof ik een paar kleine tikjes tegen m'n buik kreeg aan de binnenkant. Het voelde anders dan m'n darmen. Verder niks meer gevoeld, dus misschien was het toch wat anders...
Ik heb de eerste zwangerschap gesmeerd en gesmeerd.. was de 40 weken voorbij zonder dat er iets te zien was....uiteindelijk is het een complete landkaart geworden in de 11 dagen dat ik over de 40 weken heen ging. Hoorde de huid zelfs scheuren! Heb me er maar bij neergelegd, maar het jeukt wel weer als de buik weer begint te groeien. Natasja, heel veel strekte. Veel mensen met problemen en ziekte in fam en/of vriendenkring, wens jullie al het beste toe. Ik ga straks naar de vk toe voor de termijnecho, zal me benieuwen hoeveel ik nu terug gezet ga worden. (= wel definitief) Nu nog even genieten van het zonnetje
net een pakje ontvangen. Geen idee van wie. Het zijn muurstickers: MUURSTICKER ANIMAL TOWER - Muurstickers - Decoratie Ik doe wel eens aan prijsvragen mee, maar dat is maar zelden. laatst kreeg ik een blondservies thuisgestuurd. Ook zonder afzender. Later zag ik op een website waar ik aan een prijsvraag had meegedaan, mn naam staan. Maar ik heb nooit bericht gehad of zo. Ik kreeg gewoon een doos zonder afzender. En nu dus weer. Ik heb een langwerpige doos gekregen en er zat 1 vel dierenstickers in, zie bovengenoemde site. Geen brief, geen afzender. Ik heb geen idee waar het vandaan komt. Ik weet bijna zeker dat het niet een prijsvraag kan zijn, want ik vind de stickers niet eens zo heel erg mooi. raar...
Pff, vanochtend urine ingeleverd, nog steeds blaasontsteking. Nu aan de amoxicilline... nou hopelijk is het volgende week dan weg...
Iets krijgen is leuk, maar als je het niet mooi vind en dan ook nog geen afzender hebt is het minder leuk. Ik had toen ik jonger was ook vaak prijs, best wel leuk!!
het is zeker leuk om iets te krijgen. Maar het is niet helemaal mijn stijl, dus ga het denk ik niet voor de babykamer gebruiken, zeker niet als het een meisje is. Voor een jongen zou ik er nog over na kunnen denken, maar had eigenlijk andere ideeën in m'n hoofd. Ik vind het zo raar dat ik al 2x iets zonder afzender heb ontvangen. Bij het servies kwam ik er later pas achter dat het van een prijsvraag was. Ik heb wel vaker prijsvragen gewonnen, maar dan kreeg ik altijd een e-mail. Nu niks, ook niet in ongewenste mail. Nou ja misschien kan ik er anders iemand anders blij mee maken. er komen hier in de vriendenkring nog wel meer baby's.
zwaai zwaai hier brak maar gelukkig geen blaasonsteking. Wel wat vlokjes in mijn urine maar kwaam hoogstwss van de zwangerschap houdt het aan of wordt het gevoel erger dan weer urine inleveren. Dus ik denk mssn toch bandenpijn? Ik vind da tmijn buik de laatste week of 2 hard is gegaan
*effe snel tussendoor* @ stoelgang problemen: Ik heb daar sowieso vaak last van, en nu was t alweer erger geworden ( tot bloedens toe) en heb nu zakjes 'transipeg' heet t, werkt perfect!
Kannietwachten: dat is wel een beetje te veel ellende zeg allemaal...heel veel sterkte!! Ik ben weer weg...Koninginnenacht in Amsterdam, voor hoelang ik het vol hou tussen alle dronken mensen straks, haha
Even tussendoor.. Ben bij de vk geweest, echo gehad en wordt nu maar 2 dagen terug gezet ipv een week. Datum komt nu op 23 nov ipv 21 nov. Verder veel kunnen zien vandaag: oogkassen, neus, kaaklijn en druk aan het bewegen. Weer helemaal happy, pas de banner later aan!
Allemachtig hier valt niet tegen aan te lezen zoveel kletsen jullie. Hier alles wel lekker gegaan vandaag ... wel beginnen nu meer steekjes en bandenpijn te komen. maar ja aan wennen zeggen we maar. Iedereen fijne koninginnedag gewenst en doe lekker rustig aan ... Morgen moet ik nog werken van tien tot vijf dus ff geen koninginnedag voor mij.
Same here! Tot 40 weken niks aan de hand, 14 dagen later compleet tijgervel! Kannietwachten, meid wat een ellende allemaal zeg! Heel veel sterkte en maak nog wat van de tijd met je vriendin! Dat proberen wij ook met onze vriend, ook al wonen we 1000 km verderop....knuffel! Het is niet te bevatten he!? Stoelgang problemen, magnesium kan ook helpen....
Ps. Magnesium mag je niet extra nemen aan het einde van je zwangerschap, dat werkt remmend bij weeën.
heftige dag vandaag, vanmorgen met kleine meid even een boodschap gaan doen toen ik terug kwam met haar en goed en wel binnen stapte ben ik flauw gevallen..... ineens hoorde ik in de verte huilen en mama roepen pfff ik denk dat de spanning/stress en het weinig slapen zijn tol gaan eisen. Had zo te doen met mijn kleine meisje,oma haar op laten halen en mama de rest van de middag geslapen.....