@mamasince, vervelend meis... Sneu voor je dochtertje dat ze daar bij was. ik moet zeggen dat ik in het 2e trimester ook altijd regelmatig flauw val... je bloeddruk daalt dan en daar heb ik veel last van. Heel veel drinken helpt. ben zelfs 3 keer in een winkel onderuit gegaan... genant...
Och Mamasince, wat naar zeg! Daar krijg ik kippenvel van, je kleine meisje erbij.....pas goed op jezelf meid! Knuf!
zo ik was toch zo ongerust dat mijn borsten geen pijn meer deden en niet meer misselijk... nou dat heb ik geweten. Vanmorgen weer kotsmisselijk en mijn tepels mag je niet eens meer naar kijken, doen zo'n pijn.
@kannietwachten..wat een boel klote nieuws. gaan jullei maar lekke rkopen om op te fleuren. libido...wat is dat komt niet meer in woordenboek voor sinds 11 weken ongeveer meiden tip die last hebben van darmen die stilliggen of slecht werken heb zelf pds en dat is niet prettig al normaal als je niet zw bent. had aardig onder controle maar sinds de zwschap is weer hoploos. je moet niet te lang je ontlasting laten ophopen als je 4/5 dgn niet geweest bent kun je beter klysma zetten en dat lucht enorm op. gebruik elke dag een lijnzaadoliecapsule en activia. start idd de dag met een glas lauwwar water eventueel met citroensap erin. heb zelf veel baat bij maa rhelaas pds doet wat ie wil dus moet echt weer zo nu endan medcijnen, dit mag ook maar 2 wkn achtereen. gister en vandaag had ik weer een dag weeig bleggh...zo ben je wat bij en dan is het er weer af... ben moe erg moe op zich een leuke kwaal maar als je in avond weg moet erg lastig jullei nog leuks doen morgen ik ga nu bankhangen
@mamasince..sterkte.. veel bij slapen anders maar eens bloeddruk laten meten of idd van bloeddruk is. wanneer moet je vk. kleine meisje al bij laag hb kan haast nog niet zo vroeg
hier is het ook zo hoor. Als ik me weer een paar dagen goed voel. Dan heb ik weer zo'n twijfelgevoel, van zit het nog wel goed. En vervolgens zit ik weer te kokhalzen... Nou ik ga slapen. Lag al bijna te slapen op de bank. en dan moet ik van mn vriend naar boven, voordat ik echt in slaap val op de bank en vervolgens heel suf wakker word.
Hey meiden, Me pc was gecrasht dus ff snel wat bij gelezen. @Natasja: sterkte meis, verschrikkelijk. @ ikkannietwachten: jeetje zeg wat een ellende allemaal, sterkte. @libido: hier ook tot vriespunt gezakt. @gevoelige borsten: hier met vlagen last van me borsten. @nieuwe meiden, welkom @hier: pff ik ben echt heel benieuwd hoe groot me buik gaat worden, hij heeft nu al de zelfde grote als bij Lotte met 16 weken.
Hoi lieve dames, ik heb niet echt terug kunnen lezen. Morgen gaan we een klein weekje naar de Ardennen. Voel me verder prima, zou bijna vergeten dat ik zwanger ben. Vermoeidheid is ook al minder..Laat het echte groeien maar beginnen! Iedereen een hele fijne week..
Goede morgen alll1 GISTEREN een mooie 11 weken ech gehad, uitgerekende datum 18 november we zouden voor de combitest gaan, maar het zienenhuis had een foutje gemaakt en nog geen bloed geprikt en te vroug ingepland, want combikan pas vanaf minimaal 11.2 dagen ! DUS MAANDAG 9 MEI COMBITEST echo was super ! het lag lekker te schoppen en te zwaaien !!! super leuk !!! nou iedereen een goed weekeinde !!!
Fijn zeg zeeuwsmeisje81 dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Heb je ook een foto die je met ons wil delen? Ik had gisteravond serieus zere steken in mijn onderbuik, ten hoogte van schaambeen zeg maar. Het bleef zeker een paar minuten aanhouden en voelde niet goed. pff ben blij dat ik maandag naar de vk kan en hoop echt dat hartje te horen. Moet even gerustgesteld worden. Ik heb internet wat rondgeneusd voor zo'n angelsound. Die prijzen vallen me alles mee, wie heeft er ervaring mee? Is het moeilijk om het hartje daarmee te vinden en te horen?
@kannietwachten, die steken heb ik ook gehad hoor en nog steeds. heeft te maken met de groei van je baarmoeder.
Ik heb het hart je er al goed me kunnen horen. Het is ff oefenen met de angelsound, maar ik vind het een geweldig ding.
@Moontjemoon: Dat moet wel goed voelen denk ik! Minder ver teruggezet @Zeeuwsmeisje: Gefeliciteerd met je mooie echo. Hier zo maar even van de bank af en richting stad. Vanavond even naar de (vroege) film. De late ben ik bang dat ik die niet uit zie... Fijne dag vandaag allemaal!
voel me vandaag gelukkig wel wat beter.... wel even een rustdag ingelast tot nu toe nog geen bruinverlies gehad vandaag....... gisteren ook nog minimaal. het is al bijna woensdag fijne dag allemaal
Ik heb een angelsounds aangeschaft (mediamarkt), wat een geweldig ding, echt een aanrader! Hoorde het al zo duidelijk met 11 weken. Als jullie twijfelen, echt doen!