hihihi marieke je gebruikt een mobiel of niet Ja ik word echt moe en slap van pimperan, erger dan toen met 10mg. ben dus blij als ik eraf kan
Ik vind het grappig en wil het kopen om te zien of het gelijk heeft... maar mag niet van hubbie.. is duur ondanks de korting
Hey meiden, Hoe is het met iedereen? Hier een drukke dag gehad en een drukke aankomende week pfff wordt al moe als ik er aan denk
Ja zit op mijn mobiel te lezen en schrijven. Niet handig. Al die hoofdletters tussendoor en stomme verbeteringen. Ik had 1x 20 kg. Nu 1 x 10 en 1 x 5 mg. Nu niet suf Ik zal het laten ween of die test klopt. Heb ook 27 mei de geslachtsbepaling. Mannetje vond het ook Onzin van die test maar vind het al grapPig
Ricmar, kan je niet om lactulose vragen bij de Huisarts? Volgens mij mag dat wel als je zwanger bent.. Is echt vervelend he die obstipatie. Vorige zwangerschap echt heel veel last van gehad, nu gelukkig niet...
Ik ga het vanmiddag eerst even met gyn overleggen, die kan dat ook voorschrijven, Ben nu eerst weer wat kwijt. gelukkig!!!
truuske ja doen we ook wel in de 16e week denk ik maar was wel even nieuwsgierig hahaha vanochtend op de weegschaal en weer iets meer dan 0,5kg kwijt. Waarom heb ik niet eerder Activia gebruikt super spul!
ik dacht dat ik hier wat gezet heb, maar zie mijn reactie niet terug. Opluchting dan ricmar! zei ik gisteren dat het beter ging met de misselijkheid....is het vandaag weer slechter. bluh...ben al aardig wat keertjes over mijn nek gegaan. Heb ook erg slecht geslapen. Lag hier gisteravond ook met mobiel in bed mee te schrijven omdat ik niet in slaap kon komen. Vannacht ook verschrikkelijk vaak de klok gezien.
Hoi allemaal! Ik heb een vraagje en gezocht op het internet, maar ik kan er niks over vinden... Sinds ik zwanger ben, heb ik een enorme behoefte aan vers fruit. Ik vind het vele malen lekkerder dan normaal en zorg dus ook echt dat ik het altijd in huis heb. Kiwi's, appels, sinaasappels, aardbeien, het maakt niet uit... Nu heeft een collega van mij (tevens de dochter van een huisarst), stage gelopen bij een verloskundigenpraktijk en zij beweerd dat je van een 9-ponder baart als je zoveel fruit eet. Je krijgt er dus een grote baby van... Ik ben nu net 10 weken en heb al een behoorlijk buikje, dus ik ben bang dat het waar is... Hebben jullie er ooit iets van gehoord van jullie VK? Graag hoor ik van jullie, want het duurt nog 3 weken voordat ik weer naar de VK moet, en om er nu voor te bellen gaat me net wat te ver... Groetjes! Bevallingslijst November 2011 1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Lala89 1e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje 3 : Dafne - 2de kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje 6 : Only 7 : 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje 9 : 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Mistamar, 1e kindje
Nou Mariekebr1, wil ik net zeggen wat fijn voor je, lees ik dat je alweer flink beroerd bent! Balen meid! Mistamar, nooit iets van gehoord....sorry. Wel kan ik zeggen: overal waar TE voor staat, is nooit goed, dus ook TEveel fruit is niet goed, ook niet voor niet-zwangeren...er zitten natuurlijk best veel suikers in. En als je er onzeker over bent, dan bel je toch eventjes of je eet de komende weken ietsje minder fruit.... Nikkijane, gefeliciteerd! Heerlijk de 12 weken! Mariekebr1, grappig die test, maar ik wacht wel tot de geslachtsbepaling bij de gyn....had er nog nooit van gehoord, dus wel leuk om van het bestaan te weten. Wie van jullie willen eigenlijk het geslacht weten? Bij de eerste wisten wij het niet en dat was geweldig! De verrassing bij de bevalling was zo bijzonder....maar we willen ook een keertje de andere optie meemaken, dus nu willen we het wel meemaken. Uviana, succes vanmiddag meid! Ego: vanochtend helemaal niet lekker: misselijk en duizelig. Na wat koppen thee met suiker en een broodje ging het gelukkig weer. Had gewoon te weinig gegeten vanochtend, dat moet ik dus echt niet meer doen. Zag ook helemaal bleek volgens mijn collega....die nog van niets weet....
Ik bedoel niet dat ik elke dag kilo's fruit weg sta te eten, maar het schijnt dus bij meer als 1 stuk fruit per dag te zijn. Fruitsappen schijnen daar ook bij te horen...Ik eet soms 2 of 3 stukken fruit op een dag, dat lijkt me niet overdreven, toch? Nou, ik zal wel iets minder eten en dan nog 3 weken wachten voor uitsluitsel... Bedankt in ieder geval!
hoi hoi, Ik praate al op de andere forum maar snapt niet wwar ze het over hadden nu dus gevonden haha. Maar zal ff kort vertellen wie ik ben ben Sylvia zwaner van ons tweede kindje heb een dochter Chayenne van bijna 3. heb voor onze dochter een miskraam gehad. Nu 12w en 4d ben dus 10-11-11 uitgeteld moet in ZH bevallen dit omdat onze dochter na de bevalling om onverklaarbare reden op de ic terecht kwam. ze is snel opgeknapt en mocht na 5 dagen mee na huis maar nu dus in bij haar ook in zh bevallen ivm weinig vruchtwater. Verder gaat alles prima nu ben wel 4 weken ziek geweest en dus 3 kilo afgevallen maar nu gaat het stukken beter. Heb nog al mijn eigen kleren aan maar begint strakker te zitten dit totaal anders als bij chayenne toen had ik nu al positiekleding aan. Begreep dat het hier wat drukker was dus hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen en er een beetje in kan rollen.
Ik ga denk ik ook maar eens wat activia halen, klinkt goed! @mistamar, ik heb er ook nog nooit van gehoord. Ik heb net als jij echt enorm veel trek in fruit/fruitsappen sinds ik zwanger ben en eet er dus ook veel van (ook 2/3 per dag) maar hier toch echt nog geen flink buikje hoor haha (zie buikjestopic) dus volgens mij is het een fabel. Wij willen ook heel graag weten wat het wordt, ben zo nieuwsgierig....maar dat kunnen ze bij de 20 weken echo pas zien toch? Ik las net iets over 16 weken, is dat een extra echo dan?
wat een flauwekul!!! er zijn ng wel meer van die fabeltjes. je moet oppassen inderdaad met suiker en fruitsuiker want dat zet meer aan. maar dat de baby dan mega wordt??? TE veel suike ris nie goed en kan suiker baby worden maar 2 suks fruit per dag kan geen kwaad hoor. ik heb bij 1e zwschap praktisch geen suiker gegeten en kreeg een 10ponder duszz....
ze kunnen al best wel wat zien vanaf 12 weken want geslacht is immers aangemaakt, maar ligt aan hoe baby ligt enhoe goed echo apparaat is. met 16 weken zie je het op zeker