en jullei kletsen eccht mega veel..... ik mag om 1400 weer voor echo en nekplooimeting vind leuk enspaanend te gelijk ik ga nu naar huis van werk en dan door naar zhuis wordt vervolgd
zo hier ook heel erg obstipatie...heb echt pijn rechtsonder in buik bij darmen als ik erop druk en steken ook af en toe. Heb nu roosvisee laxeer, kijken of dat gaat helpen. natas...dikke knuffel meis, wat moeilijk allemaal! GA denk ik zo een angelsound kopen..hoor toch veel meiden die bij 11 weken al kunnen horen.
Vanmorgen op controle geweest en voor de eerste keer het hartje horen kloppen!! Baarmoeder was ook goed gegroeid en bloeddruk was aan de lage kant, maar dat is beter dan hoog. Ik ben zo blij dat de kleine het naar de zin heeft daarbinnen!!Over 5 weken weer (pas) terug voor controle en over 7 weken echo!(20 weken echo, moet ik nog een afspraak voor maken, en dan zet ik de datum hier neer voor op de lijst)
Mistamar, oooh, nou 2 of 3 stuks fruit kan toch niet erg zijn? Ik dacht echt dat je het over veel meer had.....kan me bijna niet voorstellen dat dat zo is......
Sjee wat een dure test... en dan heb je echt nog geen zekerheid . Dan doe ik liever een geslachtsecho met 16wk voor 40 euro..
Nee, ik moet hier ook altijd goed eten meteen sochtends anders ben ik de hele dag niet lekker, nou ja, je verbruikt ook veel meer nu natuurlijk Wij willen het geslacht wel weten. Vooral mijn man, het lijkt mij ook wel weer leuk om het niet te weten. Maar dan zou mijn man het wel en ik het niet weten, das ook raar. Vrienden van ons hebben dat... hij weet het wel, zij niet. Nee dat zou ik niet willen.
Nee dat is niet waar. Want hoewel de geslachtsorganen dan worden aangemaakt zijn deze tot 14 weken aan de buitenkant moeilijk van elkaar te onderscheiden. Meisjes hebben dan nl ahw nog een piemeltje. Je zou aan de stand van het 'piemeltje' kunnen zien of het en meisje of jongen is maar dat is bij mij nog nooit goed geraden... Bekijk bijlage 147797 tot 13/14 weken ziet het er zo uit, dan trekt de uitstulping bij het meisje weg tot clitoris en wordt ie bij een jongetje groter tot een echt piemeltje
Hallo,ik ken jou/jullie niet......maar wil gewoon even zeggen dat ik jullie al het geluk wens in de toekomst. Jou verhaal steekt echt af bij dat van Cerenity,en doet pijn om te lezen....ik kan het niet begrijpen,nog een echo,hoofdje opmeten,lijfje opmeten...en dan ineens weg ermee..terwijl anderen er zo op zitten te hopen om het ooit mee te mogen maken. Ik mag dit misschien niet schijven wat ik net deed,dus bij deze alvast mijn excuses...
hebben jullie soms ook zeurderige buikpijn of gehad bij 10-11 weken, zo'n beurse plek rechtsonder? zijn denk ik darmen, want kan ook slecht naar toilet. Ook boven schaambeen zwaar gevoel.
Ben ik weer, druk weekend gehad... mn verjaardag gevierd, vrienden hebben een dochter (tess) gekregen en moest diensten werken van 9.30 tot 19.00) heb jullie dus een beetje verwaarloost ga nu met 2 pagina's open reageren, nu al mn excusses als ik iemand vergeet... kids hebben vakantie, zijn nu nog wel lief aan het spelen, maar ervaring wijst uit dat dat ook ineens kan omslaan, en dan mag ik weer politieagent spelen @Mothertobe hoe is het met je blaasontsteking?? Beetje beter?? @Aowyn hier ook een buik die er nu 'ineens' staat, 2 weken geleden een maat grotere broek aan getrokken op t werk (hebben geen kokszwangerschapsbroeken ) maar goed, was eerst goed ruim, maar nu staat de knoop alweer open.... @Moontjemoon, leuke banner!! Fijn dat de echo zo duidelijk was en jullie alles goed gezien hebben! Had dat trouwens ook zo erg met die striemen, zelfs met smeren is er een zebraprint achter gebleven..... @marieke, grappig die test, maar hier ook een die het te duur vindt 'als ze bij de 20wk echo nog niks zien kunnen we het dan nog es bekijken' hahaha nu is het maar balen dat ik over 2 weken pas een afspraak kan maken (ziekenhuis is net over gehuisd naar een nieuwe locatie en het duurt even voordat het echo centrum opgebouwd is.... @mistamar... had dat bij mn dochter ook, werd met 3680 geboren hahaha ben nu eerder bang voor mn fricandel speciaal tik, had die bij zoonlief en die woog maar liefst 4390 hahahaha zou eerder dus gaan voor een meid @syl, leuk je hier ook weer te zien @Napoleon, grappig om te zien zeg!! bij ons zeiden ze dat ze idd vanaf de 16 weken kunnen zien.... Hoe is het nu daaro??? @salcia, kunnen ook nog es je banden zijn die aan het rekken zijn.... sterkte ermee! nou ga mn was ophangen en es kijken of ik de laatste stukken gebak kan slijten bij mn ouders
Wij hebben vandaag ook voor het eerst het hartje gehoord! Superleuk! toch weer een bevestiging dat het goed is he? Verder was ook mijn bloeddruk laag. Dat was verder niet erg, alleen kon ik wat duizelig zijn bij het opstaan. Dus voorzichtig opstaan en zo. ben best wel gerustgesteld nu ik het hartje heb gehoord. Over ruim 5 weken hebben wij de 20 weken echo. Verder ben ik nog steeds wel misselijk. Niet meer iedere dag, maar gister wel weer gespuugd. het gaat nu vaak een aantal dagen goed en dan zitten er weer één of twee 'misselijke dagen' tussen. Groetjes
ik zag trouwens net ergens een bevallingslijst langskomen, maar die is oud dacht ik. Staat lang niet iedereen op.