November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    zo heb ff lekker een weekendje uitgerust bij manlief.. en hij komt vrijdag weer thuis na 2 maand te zijn weg geweest voor werk
    dus.. mijn libio zat er wel maar kon er niks mee:d en soms ook te moe dus kwam goed uit.. nu helemaal niet meer moe dus manlief kom maar thuis;)

ik wou bijlezen maar heb het na 4 pagina's opgegeven kon het niet meer onthouden:D:D

2. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ook af en toe iets over een plek waar jullie de buikfoto's spammen, waar is dat?

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb mijn zp ingesteld op 40 berichten per pagina, dat leest een stuk makkelijker dan 10 op een pagina ;)

4. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Hoi hoi dames,
    wat een geklets weer haha!
    Sorry heb jullie een beetje verwaarloosd in het weekend hihi.

Wat een mooi plaatje over dat geslacht! ik wist ook niet dat het tot 14 weken hetzelfde eruitzag! Ik heb wel eens gezien op het forum dat iemand met 13 weken al wist wat het geslacht was. Beetje slordig van de verloskundige misschien?

Morgen onze 2e afspraak bij de vk, hoop dat ze ook een echo doet! Spannend!

5. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hoi allemaal,

ik kom hier ook maar is even kijken.
    morgen heb ik mijn 2de echo en intake bij VK.
    ben best nieuwsgierig en ook beetje zenuwachtig al

@leentje21: suc6 morgen bij VK en de rest ook die een echo heeft morgen

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden ben net thuis maar alles oke..
    kindje groeit goed was nu 12 week en 3 dagen ,maar we laten 15 nov staan

hartje gezien en gehoord.
    zal later echo scannen.

maar nu eerst eten , druk dagje gehad ivm die 1500 knaagdieren die in het nieuws waren..

7. Uviana

Uviana Actief lid

6 mrt 2011
    127
    0
    0
    Grootegast
    Nou de echo en nekplooi is achter de rug ... Alles is echt perfect gewoon.
    De kleine was druk aan het spartelen en duikelen en deed alles wat de echo-mevrouw niet wilde haha ....

Hartje klopt met ruim 158 slagen per minuut en heb hem eindelijk horen kloppen wat een mooi geluid .... Hij of zij is goed gegeroeid en je kunt nu echt zien dat hij of zij een kindje is :)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nikkijane gefeli met de 12 weken!

Mistamar welkom en gefeliciteerd! Nu ik heb niet zo veel fruit gegeten en weining suiker de eerste keer maar kreeg toch een 9ponder zowat :p Maar ik denk dat ze doelen meer op teveel natuurlijke suikers binnen krijgen. Is ook niet goed als je niet zwanger bent. Gewoon jouw vk vragen die kan het zekerweten vertellen. Ze raden 2 stuks fruit aan per dag in theorie. Maar als jouw lichaam ergens naar hunkert :p MIjn eerste keer hunkerde ik naar fruit smaken :p maar niet naar echte fruit zelf
    *edit* lees jowu latere post en volgens mij doe je gewoon normaal eten, niet overdreven. Maar je kan altijd de vk navragen

mariekebr1 he poeh :( knuffs! Ik heb de pimperan links laten liggen en een Emesafene ingebracht en op wat vaker kokhalzen ging het verder wel en ik ben noraaml moe niet extreem!

mammi idd goed eten hoor, als ik te laat eet of te weinig word ik ook draaierig en trillen, naast misselijk zijn

mamavanchayenne welkom aan deze kant ;)

almika ja met een goede profiel echo zou je de stand van de NUB kunnen zien idd. maar met 16 weken is niet zeker, wel in de 17e. Sommige zijn later. Hadi k bij mijn dochtertje. Had met 16w5 de pretecho en was bijna zeker weten een jongen, en toen met de 20 weken echo zagen we toch echt een meisje, geen piemel meer

kannietwachten super!!

juf85 ook super!!

catwoman ook welkom aan deze kant ;)

ricmar super meis!! ben benieuwd naar de foto!

uviana super!!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Beebje lag heerlijk te slapen waarschijnlijk:D

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    gezichtje plusje staat op de kin, je moet wel goed kijken.. maar je ziet de mond neus en ogen..
    Gyn had al een naam voor ons kindje ET!!!!

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha Aowyn dus jij at vooral veel snoepjes???

Wij eten zo lekker zalm uit de oven, mjam!! heb hongerrr gelukkig is het zo klaar! (We kijken ook nog eens topchef )

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Aardig van die gyn... :p

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ricmar ik zie de gezicht ook heel duidelijk :D

14. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Zie de hartslag van de baby van uviana staan en moet gelijk denken aan "een fabel?" dat je bij een hoge hartslag een meisje krijgt en lage een jongetje.
    Moet tussen de 120 en 160 liggen.

Iemand hier ervaring mee en klopte het?

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Napoleon alleen in de eerste weken at ik veel gummies en dronk ik fanta, na de 12 weken nam het sterk af en ik hield me ook in ;) OP het eind at ik helemaal niet veel, moest meer eten maar de trek en ruimte was er niet :p

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    neem aan dat die voor mij was? ja maar hij is echt leuk die man haha

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Moontje, volgens mij gold dat voor de laatste 10 weken iig niet voor het eerste trimester. Maar geen idee eigenlijk of dat idd klopt

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    wij hadden van meike 1 20w foto meegekregen daar zie je echt een doodshoofd op. en mooi dat die echoscopiste het vond! wij niet... had liever een en profil, maar goed... wij gaan film kijken

19. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Mijn vk noemde het ook zoiets naar mijn dochter toe. Ze hoopte dat ze iig geen slecht gevoel aan echo overhield ;)

Wel leuk zulke foto's :)

Gefeliciteerd met alle mooie echo's..

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    #4880 almika, 2 mei 2011
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
    ik vandaag uit slag kans 1 op 2085 down, Patausyndroom 1 op 8249, Edwards syndroom 1 op 19460. wordt tegenwoordig getste met combitest op afwijking van chromosoom 13, 18, 21. zag eruit als een kans voor iemand van 15/16 jaar. leuk zo'n berekening maar ik heb er nog niks aan. we gaan 30 mei toch voor vruchtwaterpunctie. ik wil alles uitsluiten. en ja de kans is er dat misgaat maar de kans dat goed is vele malen groter.

en ook weer zo leuk om brusje te zien, weer flink aan het bewegen met benen en ineens was daar het handje alsof het zei HALLO. echt heel leuk, hart goed, ook gehoord 169 per minuut, buik rug alles gesloten. kortom prima anatomisch gezien.
    ben blij en ga steeds meer genieten

Deel Deze Pagina