November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    almika dat komt vast allemaal goed, wij gaan alleen voor de 20 weken echo.
    we zijn na 17 jaar allang blij dat we zwanger zijn en kindje is erg welkom...

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

en ook moet ik dan weer zeggen is niet waar want ligt aan per baby waar ze bij de een al wel zien bij en ander niet

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ook bij ons is kindje meer dan welkom maar ik ga wel voor een gezond kindje. de een laat moeder natuur zijn gang gaan en de ander wil uitsluiten maar kan mij niet wijsmaken dat je super blij bent als je hoort dat kindje een erge afwijking heeft. dus wij gaan op zeker.

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Trouwens ik heb weer een aanmelding binnen voor ons hyves maar geen pb gekregen! Dus ik heb geen idee wie je bent!!!

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    super almika!

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    met benen in de lucht en handje naast hoofdje

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    thanx ben blij

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Tuurlijk gana wij ook voor een gezond kindje maar na 17 jaar vechten tranen en veel verdriet neem ik geen risico van een vruchtwater punctie.
    Al snap ik natuurlijk wel dat mensen er wel voor kiezen..
    met 20 weken krijg ik een uitgebreide echo in het UMCG, daar varen we gewoon op..

9. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    almika: wat een mooie echo zeg! jee zo duidelijk.

hier: nog steeds hou ik een beetje hoop, heb gisteren een paar druppels donkerbruin bloed verloren maar verder niets en nog steeds geen krampen of buikpijn.
    vandaag helemaal niets,geen bruinverlies geen donkerrood.
    Ik hou alleen niet veel hoop,anders maak ik het voor mezelf alleen maar weer moeilijker.
    maar het wachten duurd erg lang,durf de deur nauwelijks uit voor het geval dat de miskraam op komt zetten. elke keer maar weer naar het toilet om te kijken of ik bloedverlies pffff
    aftellen tot woensdag

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mamasince dikke knuffel en ik duim nog steeds..

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @mamasince..toch niet eerder terecht gekund..vreselijk dat w8. ik duim voor je. knuf

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    mamasince... duimen draaien hier... overmorgen steken we even een kaarsje aan!! Hoop zooo voor je dat je minder ver bent als dat er gedacht was!

13. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    dank jullie wel! lief van jullie

wat het is als het niet goed zit,dan hou ik in mijn hoofd dat dit kleintje het niet aangekund heeft om te kunnen leven, en dan kan ik het een plekje gaan geven.

maar nu weet ik het gewoon niet, en dat is het ergste die ontzettende onzekerheid die ik nu heb.
    pff ik kan gewoon niet van slapen s nachts

14. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Ik vrees dat dit mijn laatste post hier is dames, terwijl ik aan het wachten was omdat een familielid een hele ingewikkelde hartoperatie onderging kreeg ik ineens een bloeding. Ik ben/zou vandaag precies 12 weken zijn en heb 2 dagen geleden het hartje nog gehoord.

Het was zij of ik blijkbaar....en ze gaat het redden. Ik heb morgenvroeg een controle bij de vk, en ik vrees dat we daarna maar een hond gaan kopen.

Heel veel succes en geluk verder!

15. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Hai Meiden,

Ik heb ook meegekletst op het andere forum en nu ook hier. ik pendel op en neer :). Of is iedereen van het andere forum meeverhuist?
    Ik ben in verwachting van ons eerste kindje. Uitgerekend op 11 november. Ik ben nu ruim 12 weken :)! Aanstaande woensdag krijgen wij de tweede echo en nekplooimeting. Daar zie ik totaal niet tegen op, ik wil gewoon weer ons kleine ukkepuk zien:)!

@ Natasja: heel veel sterkte meid. Mocht je je verhaal kwijt willen wij zijn luisterend oor of even je woede kwijt willen (ik weet niet of je deze hebt, maar goed)

@Moontjemoon: ja heb ook zoiets gehoord ja maar ken nog meer verhalen. Zo deed een vriendin van mij laatst mijn ring aan een ketting en hield deze boven mijn hand. Als de ketting een rondje draait dan wordt het een meisje en als het op en neer gaat wordt het een jongetje. Of het een fabeltje is zullen wij zien. Naar verwachting krijgen wij dan een meisje :).
    Altijd wel leuk om zulke dingen te lezen, net als de chinese geslachtshoroscoop :)

16. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    MIepske... pfff heftig zeg!! Hoop dat er een ader ofzo geraakt is!! wel fijn dat je morgen naar de VK kan... heb je meteen duidelijkheid... heel veel sterkte!! knuff!

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    bloed je nog steeds miepske? ik hoop zo dat het allemaal in orde is. Je weet dat de kans zo klein is dat het fout gaat rond deze tijd als je al een kloppend hartje is. Dus hoop gewoon dat het allemaal goed is.
    mamasince...duimen draaien.. Sterkte met herstellen voor degene die de hartoperatie heeft gehad.

nieuwe meiden...welkom hier. Hoop dat jullie het hier gezellig gaan vinden. Ik vind het in ieder geval gezellig om alle uitgerekend in november 2011 meiden bij elkaar te hebben.

hier nog even klagen hoor...sorry, sorry, sorry, maar het gaat echt niet lekker. Blijf maar spugen. Was wel de stad in geweest vanmiddag, maar ben daar 2 keer bijna flauw gevallen en kreeg glaasjes water en koekjes in de winkel. Wel een jurkje voor een bruiloft gevonden en daar was ik al lang naar op zoek, dus wel opgelucht dat ik eindelijk iets gevonden heb.

18. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ik ben hier niet zo vaak meer, maar even een kleine update:

Alle misselijkheid is weg, dus ik vier feest!
    Alleen nog maar vroeg moe, maar dat geeft niks!

Volgende week woensdag een extra echo i.v.m. de combitest.. Ben erg benieuwd! Spannend....

19. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    miepske: nee dat meen je niet. vloei je nog steeds?
    en was het veel? ik hoop voor je dat de bloeding een andere oorzaak heeft en dat je morgen OOK een hond mag kopen in plaats van!!
    ik duim voor je en ik weet hoe je je voelt!!!

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @ricmar heb je wel combitest laten doen?

Deel Deze Pagina