@Nikkijane: Gefeliciteerd met de 12 weken! @Mamavanchayenne, Stroopwafel en Catwoman: Welkom en gefeliciteerd @Salcia: Ik heb ook een beurse plek rechtsonder. Al vanaf het begin van mijn zwangerschap ongeveer, geen idee wat het is.Heb ook aan de onderkant van mijn schaambeen een beurs gevoel. @Ricmar: Fijn dat de echo goed was Mooie foto's ook en de holtes goed te zien dus idd ET. @Uviana: Mooi dat de nekplooimeting goed was. En nu al en eigenwijs kind @Almika: De kansberekening moet je toch iets geruststellen? Ondanks dat het niet alles zegt? Mooie foto ook! @Miepske: Heb je veel bloed verloren dan? Balen meid, hopelijk morgen toch goed nieuws. Van mijn blaasontsteking had ik geen last in de klassieke zin van 'scheermesjes plassen'. Wel een drukkend gevoel na die tijd. Na de kuur urine maar weer inleveren en dan hoop ik dat het eindelijk goed weg is en blijft want dit is al de 2e keer tijdens deze zwangerschap en de 3e keer dit jaar. Hier geen combinatietest gehad en we willen niet weten wat het wordt (athans, we gaan er niet naar laten zoeken, maar mochten we het zien is het ook niet heel erg).
almika nee geen combinatie test laten doen, want ken verschillende mensen waar de score er volledige naast zat en die mensen zaten weken in de stress, wij vertrouwen er op dat na 17 jaar dit beebje ons echt is gegund en dat het goed is..
heb idd ook al vaker gehoord dat de score niet klopte. jee en de stress die je daar van hebt wil je inderdaad niet. lekker genieten van je zwangerschap en het vertrouwen hebben dat dit beebje jullie als papa en mama heeft uitgekozen!!
Ik vind het trouwens echt geweldig dat jullie door gegaan zijn... Of hebben jullie ook een periode rust gehad? En aan adoptie gedacht of dat helemaal niet?
we zijn een tijdje gestopt toen hadden we ook de zorg voor mijn 9 jarig nichtje omdat haar moeder terminaal was. maar na die tijd werd de drang nog groter.. dus zijn we er weer vol voor gegaan, met nog een verplichte periode rust ivm medische zaken..(allergie test en schildklier op de hobbel)
Miepske...nee...wat een k.. nieuws, hopelijk valt het allemaal mee morgen en is het inderdaad een adertje of iets dergelijks. sterkte!! Ja na zo'n verhaal klinkt mijn verhaal ook lullig...heb net thuis het hartje gehoord met de angelsound...maar als ik dan van Miepske lees...pffff...
iedereen die me welkom heette en evt feliciteerde...dankje ervoor...ik moet nog beetje wennen dat het hier een stukje drukker is met posten dus vandaar dat geen namen noem. succes voor de mensen die op korte termijn echo hebben sterkte voor de mensen waar het helaas bij fout is gegaan morgen heb ik mijn echo en hopelijk kan ik leuk nieuws brengen maar soms krijg ik wel een beetje angst dat het toch nog fout kan gaan (heb ook overgewicht en weet niet of dat extra kans geeft op een mk)
almika prachtig echo!! mamasince ik duim nog door! miepske een bloeding hoeft niet meteen een mk te zijn meis!! ik duim! stroopwafel ook welkom aan deze kant! mariekebr1 dikke dikke knuffs! ik hoop dat jouw misselijkheid gauw over is!! hermiek super dat de kwaaltjes minder worden mothertobe oei ik hoop dat urine schoon is. Ik had ook drukkend gevoel maar bij mij bleek het toch echt banden pijn te zijn.. ook eens voor het eerst het anders geoveld, maar btter safe than sorry salcia oooh toppie!!!! catwoman succes morgen! ricmar zal ik dan de lijst combineren of alvast wachten?
nou ik heb ook leuk nieuws maar ik kan het nog niet geloven *bloos* Toch nog ff met de AS geluisterd en ik wou het nét wegleggen, want ik wil niet te lang luisteren natuurlijk en toen hoorde ik ineens een hartslag 2x zo snel als de mijne!!! Ik riep om mijn man die beneden was maar blijkbaar schrok de beeb daarvan want kon het niet meer vinden. Het was vlakbij waar ik ook af entoe de kleintje denk te voelen ook. Maar toch kan ik het nog niet geloven lijkt het wel, ondanks dat het zo echt moet zijn. Ik moet meer vertrouwen hebben zegt mijn man... pff ben blij als het overmorgen is
Salcia nee ik luisterde denk ik tegen 22u? maar was eerst met andere dingen bezig voordat ik hier kwam Ja nu ik het hartje hebt gehoord. Ik voelde mijn dochtertje al met 14/15 weken maar tja eerste zw dus dan twjifel je heel erg. In week 16 wist ik het zeker dat het haar de hele tijd was. Ik voel het nu alleen als ik zit achter de pc, dan leun ik ook iets naar voren natuurlijk en dan voel ik net achter mijn schaambot een schopje of 2. Wel zachtjes maar herken het wel. Op de echo was ukkie ook heel erg druk. Maar goed ik wed er niet helemaal op. Zie leiver weer een goede echo en dan weet ik het 100%
ja dan weet je hoe het voelt idd... en waarom zou je niet vertrouwen op hartslag die je net gehoord hebt? Die bij mij was superduidelijk de baby...160 slagen pm of zo
dankje Salcia en Aowyn..ik moet helaas pas om 18 uur dus ik moet nog even wachten,maar mijn vriend is er gelukkig en ik heb express wat dingen gepland voor de middag zodat de tijd wat sneller gaat.
Salcia omdat ik zoveel heb meegemaakt het afgelopen jaar. Ik weet gewoon te veel en mijn vertrouwen heeft een mega deuk gekregen.. het lijkt allemaal nog een droom hihihi. Ik luister altijd eerst mijn hartslag zodat ik meteen een duidelijk verschil hoor, dus het moet gewoon het beeb zijn. Voel mij iig weer iets sterker in mijn schoenen dat het toch echt zo is!
ja ik hoorde ook duidelijk verschil met eigen hartslag...en idd, soms is het ineens weg, wilde het ook aan man laten horen en weg was hij/zij....minuut later wel weer terug overigens.
het wordt steeds drukker hier gezellig hoor over angst gesproken dat heb ik soms ook nog hoor helemaal nu je bij sommige lees dat het met 12 weken toch nog fout gaat of dat je een klein bloeding hebt... ik ben denk ik pas echt gerust als ik beebje vast heb ik ga nu slapen ik ben gesloopt pff drukke dag gehad en morgen heeft het huis weer een grote beurt dus moet weer vroeg uit de vere en hard bezig slaap lekker iedereen owja voor ik het vergeet nieuwe dames gefeliciteerd en van harte welkom en bij de dames met bloeding ik hoop zo voor jullie dat alles goed zit ik ga mee duimen....