@marieke, succes meid en sterkte!! @miepske, ik hoop dat alles goed zit en dat de bloeding loos alarma was!!
Veel sterkte voor diegene met bloedverlies, Dat alles gewoon goed mag zijn! Ook sterkte voor de mensen die nog steeds zo misselijk zijn en zelfs weer een bezoekje aan het zkh moeten brengen! Fijn dat er ook weer zoveel goede verhalen te lezen zijn! Goede echo's en krachtige hartjes horen kloppen, echt super goed! Vandaag een baal dagje, voel me niet heel beroerd ofzo, maar kom ook nergens aan toe.. vanmiddag een paar uurtjes werken, misschien dat ik me dan even over dat baal gevoel heen kan zetten. Wel ook nog wat leuks gedaan, afspraak gemaakt voor de 20 weken echo! maandag 6 juni afspraak verloskundige maandag 20 juni 20 weken echo (is ook onze trouwdag )
@ Natasja: Heel veel sterkte toegewenst, neem de tijd voor jullie zelf!! @ Nikkijanne: Gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal!! @ Mariekebr1: Leuk die j/m test, alleen wel een duur grapje. Balen dat je zo ziek bent, hopelijk ben je er snel weer bovenop!! @ Mamavanchayenne, Stroopwafel en Catwoman: Welkom, gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap! @ kannietwachten: Leuk dat je het hartje gehoord hebt en super leuk kado een echo op je trouwdag @ Napoleon: Leuk dat je hebt laten zien hoe het geslacht van onze wurmpjes zich vormen @ Leentje21: Succes bij de VK.. @ Ricmar94 en Almika: Mooi dat de echo goed is verlopen en super foto's heb je geplaatst!! @ Mamasince2010: Ik blijf voor je duimen, heel veel sterkte!! @ Miepske: Gelukkig dat je na het bloedverlies het hartje gehoord hebt, hoef je je gelukkig niet zoveel zorgen meer te maken. @ Zeeuwsmeisje81: Ik doe ook mee met MVM, is mijn 2de keer. Kan alleen niet zoveel leveren. Ik ben niet zoveel thuis en snachts red ik het niet om in het potje te plassen. Gemiddeld 2 flessen in de week. MAar alles is mooi meegenomen om een ander te kunnen helpen!! Hier gaat alles goed, is wel naar hoor dat ik de laatste van de maand ben uitgerekend, iedereen laat allemaal mooi nieuws horen en ik weet nog 0,0. Gelukkig nog maar 13 dagen dan weet ik ook hoe het met onze frummel is. Vind het wel steeds spannender worden. Kan wel zien dat mijn buikje begint te groeien!!
Miepske, al terug meis? Ik doe ook mee met mvm, heb zelf ook pregnyl gebruikt dus vond t wel mijn plicht. 's nachts doe ik t ook niet en begin t ook al zat te worden. Krijg ook 8 flessen en neem elke dag een nieuwe, wel zo fris.
Nou lig op bed in het Gelre. Blijf hier even. Hopelijk de laatste keer en daarna klaar met misselijk zijn. Goeie echo weer gehad net. Over Moeders voor mOeders. doe ik ook aan mee Maarja... Als ik zo moet spugen, hoef ik amper te Plassen natturlijk. Komen die bussen nooit vol. Haha
mocht deze keer niet meedoen, heb een bloedtransfusie gehad na de bevalling van dochterlief.... @Marieke, hoop dat je snel weer wat binnen kan houden! was benieuwd of er al nieuws was van Miepske... ga even 2 druktemakers hier van energie ontdoen... pfff is die vakantie al bijna voorbij??? pfff kan me niet herinneren dat ze ooit zo moeilijk samen deden.. of zal het deze keer aan mij liggen... moet eerlijk bekennen dat ik nu ook maar weinig kan hebben
Fijn Miepske, hopelijk was het gewoon net zo'n bloeding als wat ik heb gehad bij mijn eerste zwangerschap. Ik heb 4 x een bloeding gehad in de eerste 16 weken!!! Nou, schrok me iedere keer weer te pletter, maar het is toch een prachtige gezonde dochter geworden!
Heel veel sterkte toegewenst!! Doe het rustig aan en neem beetje rust voor jezelf. Hopelijk mag je snel weer opgeknapt naar huis toe!!
Wij krijgen er hier in de regio niet meer als 4, was op proef. Ben echt blij als ik er 2 vol krijg. Ga ze niet meenemen naar het werk, vind ik zo'n gesleep. De vorige keer dat ik meedeed heb ik wel 8 flessen gehad en iedere dag een schone. Vind die lucht alleen wel ondragelijk worden.
@katemans kan ook een stuk minder hebben van ons meisje. @pasopikschop hier idd ook maar 4 maar als je echt veel plaste kon je wel extra krijgen maar uit ervaring zeiden ze dat 4 vaak genoeg was. hier heb ik er ook genoeg aan.
ooooo heerlijk kan niet wachten dat ik hetbeebje voel bij mijn dochter zat de placenta voor dus volede ik pas met 20 weken heel dof nu hoop ik dat hij achterligt en ik al vroeg kan genieten van het getrappel.
Ooooh nee Marieke! Meid, sterkte. Hopelijk ben je er snel gewoon vanaf....dat kan bijna niet anders toch met deze termijn? Knuffel!!
ben ik weer heb zo het gevoel dat ik de kleine ook soms voel... maar werd er vorige week bijna mee uitgelachen door de VK.. 'dat kan toch helemaal niet maar je kan mij niet wijsmaken dat dat ineens mn darmen zijn.... gezellige middag gehad met de kids... hebben een ringstaartmaki kunnen aaien, en dat vonden ze ge-wel-dig... foto houden jullie tegoed, staat op mn mobiel en kan die alleen met de laptop eraf halen.... en die staat nog steeds bij mn broer... merk wel dat de boefjes nu moe zijn hahaha aan het mopperen op de bank..... soms is de tv toch wel erug handig....
Heb ook placenta voor en toch voel ik beebje Mijn eerste had ik placenta achter en die voelde ik met 24w pas dus het zegt neit altijd iets
hi dames!! hoe gaat het met jullie nog steeds allemaal goede berichten hier hoop ik?!! Marieke wat naar!! in welk gelre lig je? klinkt als apeldoorn het lucas..?
trouwens, ik dacht, ga morgen lekker op de fiets naar de vk, maar nu voorspellen ze regen voor morgen :S