nog 38 berichten, dan moeten we deel 2 openen! gaan we dat vandaag redden? (grrr te snel... 1 seconde....)
regen??? pfff hoop het toch van niet..... hahaha hopen maar dat je morgen lekker op de fiets kan gaan... anders komen er hier 2 tegen de muren omhoog....
@napoleon konden ze dat nu al zien bij jou ik vroeg het aan de vk en die zei dat het nu bovenin lag maar dat de baarmoeder nog moest kantelen dit was bij 10 wkn bij 12 wkn nog bovenin maar ook nu kon het nog veranderen. Maar ben wel blij te horen dat het niet altijd iets zegt dus.
hahaha Napoleon, dan gaan we ervoor lol..... @aloha.... volg je www's... hoop dat je je nu iid wat beter voelt.... pfffffffffff Juul klaagt wéér over oorpijn én voelt warm aan... maar hopen dat het slaap tekort is van de logeerpartij bij opa en oma....
morgen regen dat voorspeld niet veel goeds nog 1 dag dames!!! vandaag weer hetzelfde als voorgaande dagen, hubbie en ik hebben besloten als we morgen weer te horen krijgen dat het niet goed is,dat ik me eind deze week nog wil laten curreteren. Want ik geloof dat ik het anders niet volhoud
hihi maak net een afspraak bij de garage voor de auto (apk) op vrijdag de 13e... gaat dat goed komen???
@mamasince, nee dat kan ik me voorstellen... maar er zijn ook andere manieren hè. Met pillen bijvoorbeeld, dan krijgt je lichaam een zetje om het zelf te doen.
mamachayenne, ja op de 11 weken echo kunnen ze wel zien of het aan de voorwand, achterwand ligt. Maar bij mij is het ook zo dat het mijn 8e zwangerschap (5e kindje) is en mijn baarmoeder al heel hoog staat (2/3 vingers onder navel).
Ja, laat je goed voorlichten mocht het niet goed zijn, vraag naar alle mogelijkheden en daarvan de voor én nadelen. Curretage is nl best een ingreep van wat ik hoor (hier heeft mijn lichaam het altijd zelf gedaan gelukkig) en 2 vriendinnen hebben daarna er nog last van gehad (ontsteking)
katemans: ik probeer het niet spannend te vinden en er vanuit te blijven gaan dat het niet goed is. en tuurlijk heb ik stiekem wel wat hoop omdat ik geen bloedverlies heb,maar ik durf niet op mijn eigen gevoel te vertrouwen.. napoleon: zal me idd goed in laten lichten,ik kies het liefs voor de meest natuurlijke weg,maar goed nu een dikke week verder is er nog niets gebeurd? nu weet ik niet hoe lang dat het duurd?
pfff mijn man en ik kunnen vandaag niet zo goed door 1 deur... heb zelfs een emmer naar zn hoofd gesmeten ... en ik geloof dat hij nu ook dingen aan het doen is waar ik het niet mee eens ben maar ik ga maar niet kijken want dan ontplof ik nog meer denk ik. maar goed, dus ik ga maar even boodschappen doen en kindjes halen, en dan kan hij maar beter de vloer gezogen hebben... (hij zou de voortuin leeghalen maar hij is na 1 vierkante meter gestopt en nu ligt er overal zooi aarde enz in de woonkamer *klaag uit*
ik heb na de zwangerschappen curettage gehad... de placenta bleef beiden keren zitten (tweede keer wilde ie helemaal niet meer komen) Het enige waar ik goed last van heb gehad is de nacose (bij dochterlief) heb misschien wel een jaar lang af en aan hoofdpijn van gehad... bij zoonlief had ik een ruggenprik, maar bij zijn bij zo'n ingreep is ook niet echt fijn... hopen maar dat het allemaal goed is!
@mamasince.... het belangrijkste is dat je morgen duidelijkheid hebt.... want dit is helemaal niks! @Napoleon sterkte! je hebt wel es van die dagen......
pff klinkt heftig katemans. ik houd jullie op de hoogte,morgen horen jullie van me. Nu ga ik de computer maar es uitzetten ipv me gek te maken met allerlei verhalen die ik natuurlijk op ga zoeken