November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier de test van vanmorgen

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo meiden

Welkom, alle nieuwen.
    Duidelijke test hoor Ricmar!

Ik heb gisteravond een klein beetje bloed verloren. Kut.

Ik hoop dat het niks betekent maar ik heb in januari met precies dezelfde termijn een miskraam gehad dus ik ben er niet gerust op. Vanmorgen geen nieuw bloed en het was maar een heel klein beetje, dus het kan nog alle kanten op, maar fijn voelt het niet.

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    azeb ik duim voor je. bloed is nooit fijn.. maar hoeft echt niet altijd iets te betekenen..

4. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lovelylonnes, Redhead, Gratia, Leentje, Almika, Hannah, Ricmar: Gefeliciteerd!
    @Azeb: Hopelijk betekent het niets.

Al die meiden die heel graag spruitjes willen eten, misschien een onderbewuste drang naar vitamine C? Schijnen echt vitaminebommetjes te zijn spruiten.

Hier erg moe, aversie voor sommige soorten eten maar voor de rest gaat het de laatste dagen wel goed :)

5. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Mijn kwaaltjes blijven een beetje hetzelfde.
    Gevoelige boobs en met vlagen een beetje flauw/misselijk.
    En af toe een steek in mijn lies.
    Ik moet zeggen dat ik er best onzeker van wordt.

Niet dat ik zit te wachten om non stop boven het toilet te hangen, maar toch iets meer symptomen zou wel fijn zijn.
    Ik denk dat ik op die manier iets meer vertrouwen in mijn lichaam krijg.

Naja het is ook nog vroeg, wie weet over een paar weken...

Liefs anne

6. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja dat kan ik me voorstellen dat je er niet gerust op bent....helemaal als je een miskraam hebt gehad. Ik hoop ook dat het niets betekent. En van wat ik lees en hoor is het helemaal niet abnormaal om in het begin van de zwangerschap wat bloed te verliezen..... maar ik weet dat je daar nier geruster op wordt...;)

7. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik kan me het goed voorstellen hoor, ik heb ook geen/weinig klachtjes en heb ook vlagen dat ik onzeker word...
    Misselijkheid begint inderdaad vaak pas ergens rond week 7.... en afwezigheid van kwaaltjes betekent niets. 30% van de vrouwen is helemaal niet misselijk.....
    Je moet echt gaan vertrouwen in je lichaam hoor, anders blijf je je hele zwangerschap 'zoeken' naar bevestiging...

8. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    gefeliciteerd!! Mooie test!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    en ik was voor nod al misselijk... bij vorige zwangerschappen helemaal niet, maar heb het er voor over...

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @azeb, hopelijk is het gewoon goed !
    Welke kleur had het? echt rood of was het rose of bruin?

ik heb bij nr 3 en 4 ook bloedverlies gehad. Bij nr3 vermoedden ze toen een tweeling waarvan 1 het niet heeft gered en er was een hematoompje aan de buitenkant van mijn baarmoeder. Wat verloor ik toen veel bloed echt heel erg met erge krampen. dat was met 6 weken. Bij nr 4 geen duidelijke oorzaak.

11. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @azeb, ik snap dat je daar onzeker van wordt! Maar als het hier bij blijft zal het waarschijnlijk niks betekenen, ik hoop het zo voor je!

@anne, hier ook bijna geen symptomen hoor, dus je bent zeker niet de enige!

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ook ik kom me hier heeeeeeeeeeeeel voorzichtig melden.. morgen is m'n nod en test al 3 dagen (licht) positief en de test worden steeds iets donkerder :D
    m'n cyclus en m'n lichaam is behoorlijk in de war geweest laatste tijd..dus voor ik actief mee kom kletsen, wil ik eerst m'n nod en woensdag de echo afwachten (stond al gepland vanwege rare klachten een aantal weken terug). Op de echo zal nog niets te zien zijn, maar hopelijk verdikt baarmoederslijmvlies..

13. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

26 feb 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nieuwe zwangere dames: van harte gefeliciteerd!

Azeb: wat een schrik! Probeer vast te houden aan positieve gedachtes, dat is voor het kindje ook beter dan stress, al is dat vast heel moeilijk. Anders VK even bellen....

Hier vond ik vanmorgen nog een zwtest, die maar even gedaan, heerlijk om te zien hoe t streepje meteen verschijnt en dan ook echt knalt.

Steeds vaker misselijk en vanmorgen had ik ineens pukkeltjes! Heb nog nooit pukkeltjes gehad, ook niet in de pubertijd..

Straks komen mijn schoonouders, we gaan het dan al vertellen. Ze hebben er flink wat kleinkinderen bij gekregen en schoonmoeder begon al dat de eettafel te klein werd. Schoonvader mokte toen dat hij echt geen nieuwe tafel ging kopen, want het paste nu prima.

Nu heb ik een taart gebakken en zelf bekleed, met de tekst: toch maar een nieuwe tafel????
    beetje cryptisch, maar dat vinden we wel leuk...
    Overigens is de drang naar spruiten helemaal weg, ik vind ze weer net zo vies als voorheen hihi...

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier net lekker een zelf gebakken brood gegeten met appelstroop, had ik zin in... en toch een beker koffie , maar de laatste slokken waren weet erg vies.. maar ja zonder koffie ... toch morgen maar weer zonder proberen..

verder nog hoofdpijn we drinken en piesen ons suf..

heerlijk dagje vandaag met dat mooie weer.. klim lekker op mijn roze lente wolk

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    katrien volgende week(denk as dinsdag?) krijg ik ook zo'n mooi plaatje, nu nog een raar klompje.. cellen..
    maar kan niet wachten toct er iets zichtbaars is

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Ricmar: :$ Wat zie ik nou meis, je bent zwanger :D :D :D van harte gefeliciteerd, sta helemaal te stuiteren voor je :D Ik hoop zo dat dit goed blijft gaan, ik ga keihard voor je duimen meis, wat heerlijk zeg!!
    Test is trouwens duidelijk hoor, kon ook niet anders met die mega dip zeg.

@Napoleon: Is idd wel weer veel als alles opnieuw gekocht moet worden maar is wel leuk dat alles weer nieuw is.

@Azeb: He verdorie, ik snap dat je je zorgen maakt, hopelijk blijft het bij dat beetje bloed meis.

@Anne: Meestal beginnen de kwaaltjes vanaf week 6 dus hou nog even vol ;) Hier trouwens ook bijna geen kwaaltjes hoor (op de gevoelige boobs en iets sneller moe na dan)

@Isis: Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat je straks gezellig mee komt kletsen. Alvast van harte met je zwangerschap

Zoo en weer bij.

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    vraagje zijn jullie ook zo moe??
    ik doe steeds haze slaapjes..
    morgen een lange dag ivm informatie avond vrijwilligers werk vanuit de gemeente nou we zullen zien of ik het niet te vermoeiend vind
    dinsdag weer vrij gelukkig

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ben wel sneller moe en ik pak mijn rust wanneer dat kan maar moet ook wel eens lang werken en dan moet je soms wel. Lekker hoor dat je dinsdag weer vrij bent. Besef je het al een beetje

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ja maar de angst overwint het soms nog, elke steekje wordt gewantrouwd maar ik zal proberen de volle periode te gaan genieten.
    we moeten nu alleen nog bedenken hoe we het gaan vertellen aan ouders/schoonouders.
    mannetje is over een maand jarig...
    en goede vriendin van me weet normaal alles van me, maar deze ronde niet verteld dat we weer een poging gingen doen en nu zwanger, die gaat helemaal dol worden... (heeft zelf 2 icsi kindjes en weet wat afzien is)

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ik hoop zooo dat je over een maand heel trots kan vertellen aan de familie dat jullie zwanger zijn maar ik snap dat je nu nog wantrouwend bent. Heb ik af en toe al en ik kom niet eens in de buurt van jou geschiedenis.

Deel Deze Pagina