miepkse wat een ontzettend mooie en duidelijke echo! gelukkig was het bloedverlies loos alarm. nu weer lekker genieten
Uviana mooie echo's all zwaai heb verder niet terug gelezen, ben wezen shopppen.. heb angesound gekocht maar heb hartje zelf nog niet kunnen vinden. en leuk rompertjes etc gekocht haha
Uviana wat een leuke pica's heb je van je beeb geplaatst Je kunt duidelijk zien dat het zich als een echt mensje begint te vormen
hoi allemaal, even een kort berichtje want mijn zus komt zo even langs.echo was goed, kleintje bewoog ook veel waardoor duidelijke echo wel lastig was maar heb er 1 met de armpjes omhoog. @marieke:wat toevallig in Apeldoorn.ik moet daar deze week nog bloedprikken in het ziekenhuis. hopelijk knap je snel op en mag je snel weer naar huis toe
@marieke, ik hoop dat het snel wat beter met je gaat en dat je snel naar huis mag @miepske, wat goed!! super en nu weer genieten @uviana, haha, lijkt zo idd wel een beetje op e.t. @mamasince, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, kan me voorstellen dat dit vreselijk moeilijk is! @napoleon, tsja...mannen.... Hier weer even een off day, 3 keer overgegeven vanmorgen en dus weinig binnen kunnen houden, bleeeghh
Hoi meiden, ik zie weer mooie echo's voorbij komen zeg! Vandaag geshopt, en heb een hoop leuke zwangerschapskleding gevonden. Kom ik aan bij de kassa, staat mn moeder gewoon alles af te rekenen! ZO LIEF!! Ricmar, ik pas zo de afsprakenlijst aan. Dankjewel voor je PB!
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/273673-november-2011-mamas-deel-2-a.html#post9827959 ben zo vrij geweest een nieuwe te openen!
Yoehoooo! voor de meiden die het niet weten: Een topic mag max 5000 berichten hebben, dan moet je een nieuwe openen. Dit topic blijft wel bestaan. Daarom stappen we over naar november mama's deel 2, en kletsen we daar verder!