weet niet of we het dan pas vertellen hoor, maar vind het moeilijk ze blij te maken voor er zekerheid is en wil ze het ook niet laat vertellen , daarvoor hebben we een te hechte band
Ik kom even Ricmar feliciteren! Wauw, wauw, wauw!!! Ben zooo happy voor je! Hoop me half maart hier aan te sluiten, maar ja.... Ga nergens vanuit met onze cryo.... Geniet ervan meiden!!
Hi Meiden, Ik sluit me ook maar aan bij jullie want ook ik word MAMA in november. Heel raar nog steeds om te zeggen. Ik ben uitgerekend op 3 november zoals het er nu uit ziet. Dinsdag eerste echo! Ben benieuwd!! Dus ik kom lekker mee kletsen hier! lfs
hoi allemaal, ik kom me hier ook melden. Ik ben 7 november uitgerekend van ons derde spruitje!! Ik heb al een dochter van 5 en een zoon van 3.5 jaar. Toch vind ik het weer helemaal spannend!!! de kids weten nog van niks.... als zij het weten, dan weet de hele wereld het
Hallo meiden! Jawel... ook ik mag me gaan toevoegen aan dit lijstje... Volgens de calculators ben ik op de moooie datum 11 11 2011 uitgerekend Mijn vriend maakte er nog een grapje over Morgen even de huisarts contacten, ben benieuwd Het is ons eerste kindje en we waren ook pas net "serieus" begonnen Nu hopen dat alles goed met ons blijft gaan dames! (that's my worry....) Van harte allemaal! Ik hoop dat we nog veel met elkaar kunnen delen op dit leuke maar vooral leerzame forum... liefssss mammanon
Nieuwe meiden van harte welkom en gefeliciteerd. Ben hier ook echt goed moe, vanmiddag even geslapen en me ogen zitten al weer half dicht.
Welkom aan almika, Hanna80, ricmar, lovelylonnes, redhead ,gratia Isis, leentje, loesje26, lynneke en mammanon!!! Azeb je weet dat ik aan je denk meis!! ricmar ja ik ben met elke zwangerschap moe heb dutjes in de middag wel nodig eigenlijk, maar kom er vaak niet aan toe. Mijn dochtertje is van haar dutjes afgestapt ><
voor mij ook moeilijk om er aan toe te geven, moet dan maar op mijn vrije dagen.. en de andere dagen gewoon lekker vroeg naar bed
ik kan niet vroeg naar bed.. word beetje gek van, ik moet alles afmaken op de pc voordat ik kan rusten zegmaar! LOL
Welkom allemaal! Misschien móet het lijstje even weer naar boven? LAN het nu niet doen, zit nl op mn mobiel in bad Moe? Ja verschrikkelijk... ik ben normaal al moe want heb cvs. Hebben besloten deze week Femke wéér te trainen in het doorslapen dus het zal er niet beter op worden vrees ik...
nou hier net wat bruin gespot hopelijk is het niks. waar was anders die duidelijk test voor vanmorgen
Bevallingslijst NOVEMBER 2011 1 : MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje, Meriam 1e kindje, Moon77 1e kindje, Gratia43 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje, eerstekeermama(wendy)1ekindje, Meertje 3 : Dafne - 2de kindje, Catharina1985 1e kindje, Tonka 2de kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje, Leentje 21 1e kindje 6 : Only (3e kindje) 7 : Emesve 1e kindje (IVF), Mariekebr1 2e kindje, Aloha 1e kindje 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje, KatrienDuck 1e kindje, Quinnygirl 1e kindje Ria32 2e kindje, Anne83 1e kindje, 9 : Houvanmijnschat 1e kindje 10: 11: Aowyn (2e kindje), Marrr (1e kindje) 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Aantal: 34 Afspraken: Heb het lijst naar voren gehaald en de namen onder elkaar, is makkelijker te lezen zo Graag de laatste lijst quoten, weet je niet hoe het moet vraag een andere
Bevallingslijst NOVEMBER 2011 1 : MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje, Meriam 1e kindje, Moon77 1e kindje, Gratia43 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje, eerstekeermama(wendy)1ekindje, Meertje 3 : Dafne - 2de kindje, Catharina1985 1e kindje, Tonka 2de kindje, Azeb 2e kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje, Leentje 21 1e kindje 6 : Only (3e kindje) 7 : Emesve 1e kindje (IVF), Mariekebr1 2e kindje, Aloha 1e kindje 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje, KatrienDuck 1e kindje, Quinnygirl 1e kindje Ria32 2e kindje, Anne83 1e kindje, 9 : Houvanmijnschat 1e kindje 10: 11: Aowyn (2e kindje), Marrr (1e kindje) 12: 13: 14: 15: Ricmar94 1e kindje 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Aantal: 34 Afspraken: Ik weet niet of het zo goed is. Heb mezelf en ricmar er tussen geprobeerd te zetten.