Ben net terug gebeld door Mvm volgende week woensdag avond komt ze lang met haar test.. ben erg benieuwd
@ricmar, normaal gesproken wel maar mijn afspraak is morgen om 8.30, en dus werd het vandaag. Dan heeft zij alle gegevens en kunnen we verder kijken. Ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen van mijn echo. wordt wel morgen.. Was niet veel te zien, holle baarmoeder met daarin een witte ring met zwart van binnen. Over twee weken met een beetje geluk een kloppend hartje! Toch wel bijzonder om te zien dat er een beginnende zwangerschap zit, nu is het officieel echt begonnen!!
als ik een echo krijg met 8 weken hoop ik ook op kloppend hartje, vorige zw kreeg een echo met 6 week en had kloppend hartje en 2 dagen later was het mis.. zo ongelovelijk flauw..en oneerlijk Maar wij gaan allemaal voor mooie echo's leuke zwangerschappen , voorspoedige bevallingen en natuurlijk knappe kindjes
Aowyn, ja natuurlijk wil ik bij jullie op de lijst. Mijn uitgerekende datum is... (5wk en 4 dgn zwanger) denk de 8ste november ?? Ik heb vandaag ook de echo gehad, en ook niet veel te zien, ze dacht wek een knipperlichtje te zien. Maar moet over 2 weken terug komen.
Hoi! Ik heb vandaag een posi test in handen gehad en rond 16-11-11 zijn wij uitgerekend van ons 2e kindje! Hopelijk blijft alles goed gaan, de vorige keren ging het al vroeg fout! Mag ik gezellig mee kletsen?
Welkom Truuske en alle anderen! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Wat hebben vele van jullie al vroege echo's! Ik moet nog zo lang wachten..11 april pas, ben best een beetje jaloers. Maar als het goed zit, zit het goed en maakt het eigenlijk niet uit wanneer je voor het eerst ziet nietwaar. Zijn jullie al namen aan het bedenken? Wij hebben al een meisjesnaam, maar over de jongensnaam zijn we nog over in discussie (tenminste mannetje weet het al wel zeker, maar ik nog niet )
Jeetje meiden, lul er even 8 bladzijden bij sinds gisteravond 9 uur... @isis, ik zit ook regelmatig op de wc hoor! Heb ook last van darmkrampen momenteel dus wordt daar onzeker van @wuppie, heel veel sterkte meid! @krissie, truuske & mommieof2, gefeliciteerd en welkom! @aowyn, nou die test is idd heerlijk knal! @almika, kinderopvang regel ik meestal gelijk met de kraamzorg, dus rond de 12 weken.
@kannietwachten, ik wil eerst een goede echo voor we gaan zwijmelen voor namen. Meisjesnaam hadden we al van mijn 1e zwangerschap. Hier ook een vroege echo, ivm meerdere (v)mk's
Hele dag gewerkt vandaag, was me toch gaar bij thuiskomst! Kon amper een hap naar binnen krijgen. Daarna maar even gedouched. ook met dochterlief want die mocht vandaag zelf eten Vervolgens moest ik nog notulen van de mentorenvergadering uitwerken en een deel project voorbereiden... Nou ja, morgen weer de hele dag lesgeven. Ga niet trainen dan want dat trek ik niet... en dan donderdag naar de gyn! De vorige twee keer dat ik een afspraak bij de gyn had liep ik leeg door een miskraam. Hoe toevallig is dat? Hoef nooit naar een gyn maar toen moest ik ivm persisterend follikel maar was toen zwanger op de dag van de afspraak een mk, en twee maanden later weer... Dus misschien ben ik daarom ook wel zenuwachtig... Vindt dit sowieso een spannende week, omdat met 6w en 3dg het hartje gaat kloppen. Mijn banner klopt trouwens niet ...
Bevallingslijst NOVEMBER 2011 1 : MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje, Meriam 1e kindje, Moon77 1e kindje, Gratia43 1e kindje Daantje1981 2e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje, eerstekeermama(wendy) 1e kindje, Meertje, Sheltie 1ste kindje, 3 : Dafne - 2de kindje, Catharina1985 1e kindje, Tonka 2de kindje, Azeb 2e kindje loesje26 1e kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Leentje 21 1e kindje 6 : Only (3e kindje) 7 : Emesve 1e kindje (IVF), Mariekebr1 2e kindje, Aloha 1e kindje Hanna80 2e kindje 8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje, KatrienDuck 1e kindje, Quinnygirl 1e kindje Ria32 2e kindje, Anne83 1e kindje, mommieof2 3e kindje 9 : Houvanmijnschat 1e kindje I1985 1e kindje 10: Shannen 2e kindje, 11: Aowyn 2e kindje, Marrr 1e kindje, Mammanon (1e kindje) 12: 13: Almika, 2e kindje 14: Teigetje 77, 2e kindje Isis857, 1e kindje 15: Ricmar94 1e kindje 16: Truuske 2e kindje 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Aantal: 46 Afspraken: 7 maart: Daantje1981 - Eerste echo in EMC om 15:00 Isis857 - Eerste echo om 14.30 8 maart: Ikke81 - MvM 10 maart: Napoleon gyn 11 maart: Aloha - echo nr4 gyn 15 maart: Sheltie: intake vk 17 maart: Gratia43 1e echo Ikke81 - Intake VK I1985 termijnecho 21 maart: Ria32 intake verloskundige Emesve 1e echo Meriam22 intake VK + 1e echo Puck1-gesprek Gyn + 1e echo 22 maart: Sheltie: 8 weken echo 23 maart: Catharina: 1e echo Leentje 21 Intake VK en 1e echo?? Patriesjuh VK + 1e echo 28 maart: Napoleon termijnecho Puck1 - Intake VK 29 maart: Aloha- als gyn me ontslaat echo nr5 vk marrr intake vk 30 maart: Napoleon intake verloskundige 31 maart: kannietwachten intake verloskundige 4 april: Lara1 1e echo 5 april: ricmar94 Gyn 1e echo en controles 7 april: Lara1 1e x verloskundige 11 april: kannietwachten 1ste echo 12 april: Mammanon intake + 1e echo(!) 14 april: I1985 echo vk Ok I1985 en gegevens op lijst mommieto2 op de lijst Truuske op de lijst marrr intake aantallen aangepast
Tuurlijk! Welkom en voorzichtig gefeliciteerd! Mag ik vragen hoeveel vmk's en duur daarvan? Ikzelf heb namelijk ook een aardig aantal achter de rug en vind het ook erg spannend nu
In nov 10 heb ik een mk gehad met 7 weken ongeveer En daarvoor ging het 4x na de posi test mis, in diezelfde week nog! Mag jij ook voor een vroege echo? Qua kwaaltjes zit het wel goed; moe, zere boobs, misselijk en steenkoud hebben!
Goede avond @Wuppie: Wat een verdrietig nieuws, echt klote. Sterkte! @Siri: Wat goed dat je vriend geen neurale uitval heeft, hopelijk geneest hij voor de 100% @Krissie, I1985, mommieof2, Truuske: Welkom hier een gefeliciteerd met je zwangerschap @CenM: Wat goed dat je weer positief bent, hopelijk blijft dat zo @Aowyn: Wat een mooie test, echt heel duidelijk. @Ricmar: 5 april, beebje gluren, leuk hoor @Almika: Vitmine C heb je nodig om het ijzer goed op te nemen. Zal trouwens ook blij zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn. @Isis: Daantje is zwanger door ICSI dus daarom een vroege echo HIer trouwens ook pijnlijke zijkanten van de boobs. @Napoleon: Hopelijk is er een mooie boontje te zien
inderdaad veel 1e kindje maar vonnie en napoleon. 5e kindje alweer wat voor bengels zijn er al en hoe oud zijn ze. er komt een brusje voor onze bengel van 7. vandaag cb test egdaan en dan is ineens erg offcieel als er staat zwanger 2-3 weken in scherm...big smile en geloofde er stukken meer in.ben erg onzeker en bangig en dat ben ik van nature helemaal niet, dusz...maakt me alleen nog dat ik meer nadenk en denk en denk.... in ieder geval afspraken gemaakt en aangemeld bij van alles MvM, vk, KOV
Ik wilde op geven dat ik op 8 nov ben uitgerekend, zie ik dat het al is ingevuld op de lijst. Ik heb een zoontje van 4 1/2 jaar. Hij weet nog niet dat die een broertje of zusje krijgt. Hoe doen jullie dat, nemen jullie je kind mee voor de echo?