Och het is nog maar net geleden dat ik in het novmama's 2010 meekletste en nu is novmama's 2011 alweer geopend! Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe en we hopen op allemaal gezonde kindjes! November beebjes zijn mooi hoor! Haha.
Hoe is het hier vandaag met iedereen?! Kan iedereen een beetje helder nadenken of spoken de babygedachte bij jullie ook 24 uur 7 door het hoofd nu hihi ! Ik heb vandaag met de verloskundige gesproken, ik zit midden in een verhuizing van de ene kant van het land naar de andere maar mag de echo nog in mijn geboorteplaatst laten doen omdat ik hier in friesland geen idee heb welke verloskundige goed is etc en om nu als nieuwkomer mensen aan te spreken vond ik ook niet zo'n goed plan. Gelukkig deden ze niet moeilijk en kan ik 15 maart al terecht!! over 2,5 week al dus!! superrrr spannend vind ik het
Wat fijn dat je zo snel al terecht kan en ook nog in je eigen vertrouwde omgeving! Dus jij mag over 2,5 week al naar je wondertje kijken!! Super... Ik wil ook zo graag!! Ik denk inderdaad ook heel de dag door aan ons nieuwe beebje!! Zit al te fantaseren. Zouden we gezellig 2 meiden krijgen of word dit toch een mannetje? Dat zou ik ook super vinden helemaal wat anders... We moeten het voorlopig afwachten... nog 9 maanden phoe... willen jullie weten wat het word?
Ja wij willen wel weten wat het word. Bij onze dochter was het een verassing (wilden het ook niet weten) Nu willen het graag weten zodat het kamertje geslacht gericht kan worden geverft enzo.
Bevallingslijst November 2011 1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Lala89 1e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje 3 : Dafne - 2de kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje 6 : 7 : 8 : Natasja73 2e kindje 9 : 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: .[/QUOTE]
ja echt super dat ik zo snel terecht kon! Komt ook omdat het mogelijk is dat ik al verder ben dan we denken dus ze willen voor de zekerheid een vroege echo doen mochten ze dan nog te weinig zien moet ik 2 weken later weer. nou dat vind ik niet erg doe mij maar elke 2 weken zoon echo! wij willen ook weten wat het word, we vinden het leuk het kamertje op geslacht te maken en we vinden het ook leuker om als we kadootjes krijgen deze bij het juiste geslacht horen. ik vind al die witte steriele kan voor allebei kleertjes maar niks haha wil ook graag weten wat het word door het voorval wat er na mijn vaders overlijden gebeurde, dat speelt ook mee. en jij helmasedar, wil jij het weten? enne geen 9 maanden meer he 1e maandje zit erop inmiddels!
Hallo meiden Sinds donderdag weet ik dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje, het is nog heel pril maar als alles goed gaa,t en ik niet voor of achteruit word gezet door de VK, dan ben ik 5 november uitgerekend. Het lijkt mij leuk om hier mee te kletsen en alle ervaringen uit te wisselen.
Bevallingslijst November 2011 1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje 2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Lala89 1e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje 3 : Dafne - 2de kindje 4 : Kannietwachten 1e kindje 5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje 6 : 7 : 8 : Natasja73 2e kindje 9 : 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Mijzelf gelijk ff op de lijst gezet.
@ Aloha: Wij willen eigenlijk niet weten wat het word deze keer. De reden daarvan is dat het me zo bijzonder lijkt om echt niet te weten wat er op je buik gelegd word. Dat ze echt zeggen gefeliciteerd met je zoon/dochter. Bij ons eerste kindje wisten we wel dat we een dochter zouden krijgen. Mijn bevalling duurde heel erg lang en toen ze geboren werd had ik wel een speciaal gevoel omdat je ze voor het eerst ziet wat geweldig is. Maar de kraamverzorgster en verloskundige waren helemaal verrast en blij oooooh een dochter. Ik zei ja dat wist ik al... Nu lijkt het me dus leuk om echt niets te weten. Maar aan de andere kant vind ik het inderdaad jammer dat je dan van te voren niet echt gericht leuke dingen kan kopen. Het kamertje in een bepaalde stijl kunt inrichten enz... Dus de twijfel is er eigenlijk nog steeds...
Welkom Ikke! Hebben jullie soms ook zo'n last van 'menstruatiepijntjes'? Overdag voel ik het soms wat vaag tot niet, maar 'snachts word ik er echt wakker van en ga me zorgen liggen maken. Als ik dan naar de wc ga en zie dat er niks aan de hand is kan ik gelukkig wel weer verder slapen.
Ikke welkom!!! Gezellig! Hier ook regelmatig krampjes dat ik denk ,nee he. Maar als ik dan naar de wc geweest ben en er is niets ben ik weer opgelucht. Ik kan me dat niet van de vorige zwangerschap herinneren eigenlijk... Ook hele rommelende darmen hier, maar gelukkig niet missellijk hihi. Maandag komen ze hier van Moeders voor moeders langs, en ik hoop dat ik mee mag doen. Mijn zusje gaat de mmm weer in en op een ander forum waar ik schrijf zijn ook een paar meiden die allang in de mmm zitten, dat ik wel vind dat ik dat voor hun moet doen als het kan. En daarna zal ik de vk eens bellen. Kreeg gisteren te horen dat de vk die mijn bevalling begeleidt heeft net met pensioen is, baal daar wel van. Ik heb zo veel steun aan haar gehad tijdens en na de bevalling toen de start van ons dochtertje niet goed was...... had haar graag weer gehad. En volgend weekend gaan we het de ouders vertellen. heb er nu al zin in hihihi.
Hallo Dames, Ik las al even mee omdat ik de hoop en een beetje het voorgevoel had dat ik ook een Novembermamma zou worden...... en na mijn positieve CB kom ik dan toch maar uit de kast: IK BEN ZWANGER! Ik ben op 9 november uitgerekend..... Ik heb al een zoon van bijna 8, was vorig jaar zwanger en dat moest helaas afgebroken worden.... daarna alleen maar ellende met veel onderzoeken en uiteindelijk en heroperatie en nu, zo'n 5 (V)MK's later eindelijk zwanger.... maar nog zo pril dat een VMK er nog in zit, maar het voelt goed.... dus ik vertrouw maar op mijn gevoel!
yeah alle zwangere meiden van harte gefeliciteerd!! Ook ik mag me hier bijvoegen had vandaag een positieve test in mijn handen!!
Misselijk...... al vanaf dag 5....en bang dat het toch weer misgaat.... en jij??? ik volgde je testen op de testforum......
Meertje en Siri gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik hoop voor je Siri dat het deze keer echt goed gaat!!