ja nu hou ik op met testen, woensdag avond komt mvm dus mag ik nog 1 keer streepjes loeren en dat is dan de laatste... na deze knaltest moet het goed zitten..
Mogguh zwangere dames! @Ricmar: nou die is wel duidelijk toch?! Geen buikpijn of bruinverlies meer gehad? Nou ik kon vannacht m'n bed uit van de pijn in m'n buik. :x Heel licht bruinverlies bij afvegen en wat zegt de test van vanmorgen:
ja ophouden met testen nu! haha! gisteren mijn laatste gedaan, want wilde ook streepjes vergelijken. Maar donkerder kunnen ze niet meer worden. We zijn zwanger!!!!!!!! Ik ben trouwens vandaag iets misselijker, maar het is te doen.
Mooi RicMar dat je je nu kunt overgeven aan het feit niet meer te testen! genieten nu! Ik ga zo richting gyn voor een echo.. controle na vorige week.. spannend! word vervolgd!
ik heb nog wel steeds een zwaar gevoel in de buik, maar mannetje zegt dat dat gewoon de banden en baarmoeder zijn die groeien(denk dat hij stiekum internet afspeurd) ja en tuurlijk er groeit wat , en dat zal ook wel gevoelig zijn, maar geen bruin meer gezien.. en vannacht werd ik wakker van de pijnlijke borsten..
zijn jullie darmen ook zo van slag? En ik krijg die zwangerschapsvitamines niet weg, heel de dag ben ik ze aan het opboeren!
mannetje wordt gek van me , ik heb vreselijk last van gas, en ja sorry thuis laat ik ze gaan, wil geen buikpijn... en boeren, vooral na het drinken van melk
ik zou ze dan 's avonds nemen als ik jou was. Dan vallen de vitamines vast beter. heb ook last van mijn darmen.
Geen idee, net de fertiliteitspoli gebeld, maar alleen rood bloed is spoed... Dus nu mag ik pas om 11 uur tijdens het spreekuur terugbellen. Er zijn wel 2 cryo's teruggeplaatst en ik heb al van af het begin superduidelijke testen. Ik wacht het wel af, meer kan ik toch niet doen!
misschien dubbel hcg en je had alleen maar bruin geveegd??, misschien oud bloed ik had het ook eerder deze week je schrikt je lam, en hoe is het nu?
Schrok me idd ook echt lam gisteren. Bruinverlies kan, maar die pijn erbij... tsja, dat voorspelt niet veel goeds. Ik heb nu een zeurend gevoel onderin m'n buik. Straks bellen naar de poli en horen wat ze met me van plan zijn!