ik moet meerdere keren komen voor metingen aan mn baarmoederhals. ahv die echo's gaan ze bekijken wat te doen!
knuff, tuurlijk ben je boos, verdrietig en in de war! Schrale troost; ik was volgens mn eigen berekeningen 11 weken, maar bleek 9 weken te zijn. Maar heb nu wel een lief ventje rondlopen!
@Moi: Balen meid, knuffel en veel sterkte! @Lievelouka, Fleur, Lentebloem, HvK, Stoopwafel, Tante, Nitaa, Kiwo, Beertje: Gefeliciteerd en welkom! @Almika: Wij zaten ook in dubio, maar gaan gewoon op vakantie. Wij gaan een rondreis door zuid Engeland maken begin juni in B&B's. Ga er vanuit dat het dan nog gewoon kan. @Napoleon: Geweldig een goed echo! @Aloha: Dat was dan geen fijne ervaring vanochtend nee. Hopelijk volgende week helemaal goed nieuws zonder twijfel! Alle meiden in onzekerheid, veel sterkte en hopelijk snel goed nieuws! Hier ook veel honger/trek de hele dag door! En koud ook!
emesve...2 knipperlichten..wow leuk besef je het @aloha meid zo'n echo geeft duidelijkhied maar zoals ik bij je lees ben je bang dat niet goed zit of zo....dat is ook niet waar....je gaat uit van laaste dag ongi en dan reken je weken zwanger uit maar als je ei en/of de innesteling later is zit je er al naast. duimen en moeder natuur heeft het helaas voor het zeggen. positve thinking we gaan de vakantie boeken vanavond, frineds willen ook mee maar die weten nog niet dat we zw zijn
heb wel al ingeschreven opvang maar kraamzorg doe ik wel als ik bij de 1e echo geweest ben ik ben 35+ dus heb een 1e gesprek over prenatale screening bij 9 weken en de 1e echo....
ik kon het regelen via de website van mijn verzekeraar. Hier moet je erg snel zijn met regelen, dus maar gauw gedaan!
hoi Kom me ook melden, dacht dat ik dat al gedaan had, maar kon t nergens terug lezen Ben 29, bijna 30 en op 1 november uitgerekend van ons 3e (en waarschijnlijk laatste) kindje....
Katemans welkom en gefeliciteerd! Ik ben ook 29, wordt in mei 30 @Truus, ik kan wel op de site maar de aanmelding doet het niet. Staat ivm onderhoud moet je even bellen met ... Ik woon in Groningen dus voor mij geen noodzaak om heel snel te zijn helemaal niet als het geen zomer is
Leuke banners he van babygaga! Nee dan is er idd geen haast Napoleon! Pff en ineens was daar DE BUIK! Je kan er nu al niet meer omheen!