November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik heb nog geen kraamzorg geregeld wil eigenlijk wachten na bezoek gyn op 5 april.

leeftijd ben ik dan de oudste?? ik ben 38

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik word volgende maand 26 ;)
    En wat is our Ricmar?

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    truuske ik voel me ook niet oud maar ben blij dat ik nog net geen 39 ben als kindje komt haha

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @truuske erg hé, heb vooral 's avonds al echt een buikje....

@Napoleon, wordt eind april 30 :) Vond deze banner bij Fayah ook super.... vooral met die humortekst er bij...

pff ben aan het bedenken hoe ik de opa's en oma's origineel kan inlichten.... iemand Ideeën???

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier ook savonds echt een buikje maar veel lucht,

en hebben jullie ook steeds trek?? ik taal niet naar snoep maar juist naar gezond eten dus dat scheelt

6. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha wat een geklets, ben even bezig met zoonlief en er is alweer een pagina verder hahaha

Heb ook nog geen kraamzorg geregeld, wil dit pas doen nadat ik bij de VK ben geweest....
    Weten jullie trouwens al of jullie thuis of in het ziekenhuis willen bevallen???
    Heb zelf geen keuze, met de bevalling van dochterlief 3.7 lr bloed verloren, dus een thuisbevalling zit er niet meer in voor ons..... had het wel heel graag gedaan, maar denk niet dat hubbie het daar mee eens zal zijn

7. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik heb heel de dag door trek, ik eet als een bouwvakker!

8. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Truuske, lees trouwens dat jij je hebt aangemeld voor moeders voor moeders... heb jij al wat gehoord??? Heb me 1.5 week geleden aangemeld en nog niks gehoord.....

9. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hallo dames. Ik kom heeeel voorzichtig hier mijn hoofd om het hoekje steken. Ik heb vandaag positief getest. Het is al 2x eerder mis gegaan, dus durf nog niet zo goed vertrouwen te hebben.

10. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Katemans, ik heb smorgens gebeld en diezelfde avond werd ik teruggebeld voor een afspraak. Best snel, vorige keer ging er ook dagen overheen.

Alexandran welkom en gefeliciteerd!

11. mroos

mroos Niet meer actief

@buikje, nou hier nog helemaal niks te zien hoor, met mijn zoon begon het rond de 10 weken, met een tweede vaak wat eerder zeggen ze, we zullen zien.

@Leeftijd, ik ben 22, ik word 23 op 7 november en ben 9 november uitgerekend.

@VK, hier mag je pas bellen voor een afspraak met 6 weken, nou, daar wachten we dan maar op..

@alle nieuwen, welkom!

12. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Katemans en Alexandra, welkom!

13. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Dankje wel voor je informatie.:D ik had het inderdaad gelezen. Ik heb het ook tegen hun gezegd maar hun zeggen dat het niet in het CAO staat. Ook is er niks geregeld met extra pauzes enzo. Ik heb ook vandaag overgewerkt. Niet lang maar wel een half uur. Ik ben helemaal gesloopt. Ik moet nu uit bed voor een verjaardag. Ik ben benieuwd hoelang mijn lichaam dit vol gaat houden. Ik heb ook aangeboden kan ik niet overdag werken. Hun zeggen dat ze niks voor mij overdag hebben.:( Omdat beveiligingswerk vooral 's nachts en 's avonds is.
    Evengoed bedankt, voor je hulp!

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @Aloha, ik snap dat je je onzeker voelt, ze geven je ook niet echt duidelijkheid, maar er was in ieder geval iets te zien! Succes met afwachten tot volgende week en dan hopen op een mooi knipperlichtje.

@emesve, wat leuk! 2 knipperlichtjes, dat verklaart wel je knaltesten!

@nieuwe dames, welkom!

Hier vandaag weer tot een uur of 3 vanmiddag kots en kots misselijk geweest, nu ook met overgeven. Gelukkig ga ik morgenavond op vakantie, dus ik hoop dat het na die week wat minder wordt, zodat ik weer normaal naar mn werk kan.

15. juf85

juf85 Niet meer actief

Nou na mn werk de laatste pagina's doorgelezen.
    Een paar hebben de lijst weer aangevuld, maar niet de nieuwste gebruikt. Want nu sta ik weer verkeerd....

16. juf85

juf85 Niet meer actief

het moet zijn:
    3 november 1e kindje

30 maart: 1e echo
    4 april: 1e keer VK

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @katemans, daarom mag ik dus ook niet thuis bevallen. Ik heb het 2x gehad, bij femke was ik gelukkig al in het ziekenhuis maar ik reageer niet op de kunstmatige oxitocine en moet dan dus iets anders. Ik heb een luie baarmoeder. Hij mag er van mij ook wel uit na de bevalling...

18. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

26 feb 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

welkom nieuwe mama to be's!

Hier gaat alles goed, vandaag voor het eerst echt heel misselijk, na een kopje koffie. Nu ben ik echt een koffie addict, normaal heb ik bij wijze van spreke een infuusje lopen. maar voor mij even geen koffie meer.
    Ik ben lerares en was met een paar kinderen extra instructie aan het doornemen.. moest mezelf echt inhouden om niet ontzettend te boeren.

Leeftijd: ik ben net 30 als de kleine geboren wordt.

Afgelopen dagen veel buikpijn gehad, maakte me echt zorgen. Maar ben nu zo misselijk dat ik denk dat t wel goed zit..

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Napoleon, Bij Julian bleef een deel van de placenta steken, dus moest ik een week later terug.... daardoor moest ik bij dochterlief ook bevallen in het ziekenhuis.... maar eigenwijsje was van stuit, naar sterrekijker gegaan en toen madam er dan eindelijk was (bevalling duurde 4 uur langer dan van dr grote broer) wilde de placenta helemaal niet meer komen....
    Gyn zei dat ik de volgende keer weer bij hem moest komen, want hij zette graag mooie dames op de wereld:D

20. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Zo, 6x is nog veel, knap hoor! Ik heb 't zelf afgebouwd naar 2x per dag, als 't aan haar lag bleef ze ook nog wel vaker (3x denk ik) drinken maar ik vind 't genoeg zo, ze eet toch ook alles mee enzo.

Truus, wat goed gedaan van die site, bedankt!

Deel Deze Pagina