het is ff wennen maar uiteindelijk blijven maar een handjevol mensen echt mee kletsen. Word vanzelf wel duidelijker
@ Siri, heel veel sterkte! Ook ik krijg, volgens mij, een november kindje Mijn eerste. Ik ben dan zelf 35. Precies zoals ik het hoopte! Alle verhalen hier zijn erg herkenbaar. Heb pijn gehad alsof ik ong ging worden.... Nu erg misselijk, moet de hele dag door blijven eten om me normaal te blijven voelen, maar te veel eten werkt weer averechts... Het is dus even zoeken naar wat het beste werkt. Van harte iedereen!
:S kijk naar het journaal, daar laten ze net beelden van de tsunami zien waarbij ze een hond volgen die probeert te ontsnappen... nou daar kan ik nu echt echt niet tegen
o dames ik krijg van een meisje, (die trek de schoonheid bij de moeder weg zeggen ze) nou dikke puist op mijn voorhoofd en een wrat op mijn gezicht, ben er weer lekker mee, heb nooit geen pukkels..
Hey dames,vannacht echt zooooo slecht geslapen pfff. Ben de hele dag moe. Vandaag 4 testjes gekocht bij het kv. Eentje natuurlijk vanmiddag gedaan.volgens mij blijf ik testen de komende dsgen hihi. Weten jullie of het slecht is om nu op de buik te slapen??mischien een rare vraag?
Trouwens ricmar ik had dat bij mijn vorige zwangerschappen ook.en het zijn toch echt jongens.hihi Nu heb ik gek genoeg er geen last van.mischien krijg ik nu wel een meid
Pfff wat een nare beelden he, van die tsunami. Ben echt een dierenliefhebber dus zat wel even te slikken... (eet ook geen vlees). Ik denk dat op je buik slapen best nog kan. Ikzelf kan dat niet meer, mn borsten doen echt vreselijke pijn. Volgens mij heeft een collega door dat ik zwanger ben. De hele tijd van die opmerkingen.. ik vind het wel leuk, en maar de onschuld zelve spelen. Heb zelfs een kop koffie ingeschonken in haar bijzijn, ze keek verbaasd. Toen ze weg was spoelde ik het snel door en nam thee hihi..
Nog een klein beetje, soms. Maar in het begin was het echt erg. Was er van overtuigd dat ik niet zwanger was. Totdat het dus alleen bij die pijn bleef. Nu dus een stuk minder en het lijkt steeds minder te worden. Gelukkig, want ik sliep er echt slecht door.
Is niet slecht, schijnt dat de VK ook vrij hard op je buik drukt bij de eerste onderzoek dus lekker op je buik slapen als je dat wil, doe ik ook trouwens als mijn boobs het toe laten
ik zit momenteel te slapen ivm het hoesten, zit erg hoog in de kussens, ben normaal en buikslaper, maar dan kan ik er nu alvast aan wennen dat dat straks ook niet meer lukt. Froukje dan hoop ik dat de krampjes op de duur hier ook iets minder worden, al geeft het ook wel weer een teken dat er iets gebeurd
VOOR DE LIJST: Graag wil ik weten om de Wie Wat Waar-lijst compleet te krijgen: Of je al weet of je BV of KV gaat geven ZH of Thuis bevalling Geslacht wilt weten en bekend maakt. Dit allen graag in een PB of in gekleurde tekst, anders lees ik er misschien overheen! Ik dank u allen hartelijk
Hoi dames, Hier ook ongikrampjes hoor! Meestal eind vd middag en 's avonds. Las ergens dat ze normaal binnen 20min weer weggaan en is ook zo bij mij. Werd er eerst elke keer nerveus van,maar ben er aan gewend inmiddels Dat slapen op de buik weet ik niet,maar moet er zelf niet aan denken,slaap altijd op mijn zij en zelfs dat is nu lastig ivm zere en groeiende boobs Haha. Las dat op de linkerzijde slapen het best is voor je bloedsomloop als je zwanger bent, moet zeggen dat dat mij ook het beste lukt nu. Ik eet me echt dik trouwens , ben gelukkig vrij slank,dus die paar kilo's zal me niet veel uitmaken. Denk alleen wel dat het mensen dan snel opvalt dat ik zwanger ben! Wij hebben afgesproken dat we, als de vroege echo donderdag ok is,dat we dan eerst de belangrijkste mensen inlichten en daarna gewoon wie het uitkomt Nog 6nachtjes,kan niet wachten!!! Hoe is het bij jullie? Grtjes