November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik heb het de eerste ZS gelijk verteld en mijnbaas bij 5-6 weken. Vorige keer (bij mijn MK) heb ik het ook gelijk verteld en bij mijn baas bij 6 weken. Ik wil het gewoon graag snel vertellen, omdat ik weet dat ik mijn ouders er heeeeel blij mee maak en inderdaad als ik geen wijn drink is het wel heel verdacht. Ik was er trouwens heel blij van dat mijn werk het ook wist, want ik kreeg heel veel begrip toen het fout ging en dat deed me erg goed. Dus ik heb het deze keer al aan mijn ouders verteld en de rest komt wel...mijn werk twijfel ik nogal, maar ik denk dat ik het mijn baas wel inofficeel vertel omdat ik vaak in aanraking kom met straling....

2. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Net terug van mijn ouders!
    We hebben het ze verteld wat is dat toch een leuk 'klusje'.
    Moeders huilen vaders te dansen door de huiskamer hahaha.
    Hier ook niet echt klachten wat kramp en moe.

3. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland

Bevallingslijst November 2011

1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje
    2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Lala89 1e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,meertje
    3 : Dafne - 2de kindje
    4 : Kannietwachten 1e kindje, Puck1 2e kindje
    5 : Lara1 2e kindje, CenM 1e kindje, Ikke81 1e kindje, Sheltie 1ste kindje
    6 : Only
    7 :
    8 : Natasja73 2e kindje, Siri 2e kindje
    9 :
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

4. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Weer de verkeerde lijst aangepast, dames wil niet zeuren maar pak aub de laaste lijst bij het toevoegen anders missen we telkens mensen in de lijst.
    Wat is het druk op 2 nov. haha

1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje
    2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Lala89 1e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje
    7 :
    9 :
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

5. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    sorry

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    alle nieuwe november mama's gefeliciteerd!!

Hier is het al uitgelekt naar de gehele omgeving, gisteravond waren we ergens en mensen zagen dat ik zwanger was. ik heb al een behoorlijke buik. Ik begin nu zelf ook steeds meer te twijfelen of ik wel zo kort ben als ik denk het vermoeden gaat dat ik al op 9 weken zit. Ik pas geen gewonen broeken meer dus heb gister mijn 1e positiekleding gekocht. wat zit dat heerlijk zeg! ook direct maar 2 leuke jurkjes en een leuk kort vestje erbij ;) en ondergoed.. jeej dat zit zoooo lekker!

ik zal eens even een foto maken om jullie te laten zien wat voor een buik ik al heb dat mensen me al durven aan te spreken met de vraag of ik zwanger ben! ik stond samen met manlief wel even perplex toen de 1e vraag kwam haha

7. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Ben benieuwd naar je foto Aloha.
    Wanneer was je voor het laaste ongi?

8. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het kunnen ook je darmen zijn he, bij mn eerste zwangerschap waren mn darmen zo opgezet dat ik er echt een dikke buik en striemen van kreeg. :(

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja ik weet dat het darmen kunnen zijn. maar oordeel zelf...

Ik was 25 januari voor het laatst ongi maar dit was maar 1 dag.
    daarvoor was het 29 december gewoon zoals altijd 5 zware dagen.

Ik ben tevens door de pil heen zwanger geraakt voor het geval je dat nog niet gelezen had, door de stress van mijn vaders overlijden 3 maanden geleden is waarschijnlijk de werking minder geweest.

Omdat ik kwaaltjes heb die de vk en omgeving op meer dan 5 weken vinden lijken en mijn buik en die korte bloeding de laatste menstruatie is het vermoeden dus aanwezig.

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Gister getest en Positief!! zoals het er nu uit ziet zijn we 1 november uitgerekend hahaha maar ben bang dat ik een goede kans maak op de 11 aangezien de voorgangers ook geen haast hebben....

Heb een dochtertje dat eergisteren 3 geworden is en een zoon van bijna 5

Hoop dat het gezellie gaat worden hiero

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    oops verkeerde foto deed eerst 1 met flits bij deze 1 zonder

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Aloha, begint idd al echt een mooi buikje te zien.... zie dat de echo al gepland staat... krijg je sowieso meer duidelijkheid over de uitreken datum

13. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    @Aloha dat is inderdaad al een echt buikje!!

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Dat is idd een behoorlijke buik. Hoe donker was jou ZW test als ik vragen mag, heb je een foto of zo??

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    jaa he! Hij is echt enorm al vind ik..

Dit was mijn test

16. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Aha ok. Nuja, je kan dan idd verder zijn dan je denkt. Maar je test is niet zo een knaller, zo een streepje had ik bij mn vorige zwangerschap ook rond de 5 weken. Maar goed, hoeft ook niks te zeggen. Ben benieuwd naar je eerste echo, dan krijg je duidelijkheid. :D

Wat zou ik dat graag willen, dat ik gewoon ff langer zwanger ben dan ik denk, maar dat zit er hier niet in helaas haha.

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha jaa stel je voor dat ik al verder ben dan ik denk, dan heb ik een paar weken mooi kado gekregen! Als ik wel pas 5 weken ben staat me nog veel te wachten gok ik.. want dan zijn er nog veel slapeloze weken voor de deur en veel innige bezoekjes aan mister toilet.. nog 2 weekjes en dan weten we meer :D

Ik heb trouwens me wangen aan de binnenkant helemaal stuk.. velletjes zeg maar en blaasjes.. herkent iemand dit?

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente

1 : Aloha 1e kindje, MotherToBe 1e kindje, Napoleon 5e kindje
    2 : HelmaSerdar 2de kindje, Patriesjuh 2e kindje, Lala89 1e kindje, Vonnie79 5de kindje, Fjaril 2e kindje,eerstekeermama(wendy)1ekindje,Meertje
    7 :
    9 :
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Het is nog wel even slikken... deze zwangerschap.
    Totaal niet gepland en net bijna alle babyspullen via marktplaats verkocht. Ik was me al aan het oriënteren op sterilisatie...
    Het is ons 5e kindje (en mijn 8e zwangerschap 1mk bij 15wk en 2 mk's rond de 6wk).
    Vooralsnog ben ik op 1-11-11 uitgerekend (wat wel weer een leuke datum is).
    Tsja, 1 keer zonder regenjas is genoeg, ook al was het ruim een week voor de eisprong...
    Mijn kinderen zijn 11jr, 9jr, 2,5jr en 11 maanden. pff straks heb ik er 3 onder de 4 jaar :$ Zelf wordt ik dit jaar 30.

Het is alleen nog wel de vraag of het goed kan doorzetten. Omdat ik sinds de bevalling van Femke erge buikpijn heb overgehouden zat ik net in de onderzoeken. Er is afwijkend baarmoederslijmvlies gezien op de echo's vorige maand en dat moest nog verder onderzocht worden. Waarschijnlijk een vleesboom, dus dat zou pijnlijk kunnen worden maar dat hoeft niet. En ik heb na de bevalling nog 5mnd gevloeid, normaal is 6wk.
    Daarom moet ik eerst morgen de huisarts bellen om te overleggen, dan wordt ik denk ik eerst even doorverwezen naar de gyn om te kijken of het verder ok is. Misschien dat ik daarna wel naar de vk kan.

Ook zie ik er deze keer wel tegenop. Mijn laatste zwangerschap was namelijk erg zwaar en ik merk nu al dat ik echt met regelmaat moet eten en drinken. Maar goed, ik kan me nu al wel verheugen op de bewegingen in mijn buik! Verder heb ik 2x na de bevalling veel bloed verloren waaro nu de kans ook weer groot is... dus dat is wel spannend.

Kwaaltjes: gevoelige borsten en een zware onderbuik, verder nog niet echt.

Vertellen: voorlopig nog niet... eerst maar even afwachten en zien of alles goed gaat. Daarna gaan we de wereld wel shockeren :D

20. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

26 feb 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal!

Mijn vermoedelijke datum ligt ergens rond 8 november.. zo onwerkelijk nog allemaal! Ga even t topic bijlezen!

Deel Deze Pagina