November 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherToBe, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames!
    Ik sluit me ook aan bij de november-mama's :)
    Ik ben uitgeteld (waarschijnlijk) op 9 november 2011, een dag na mijn verjaardag.
    Leuk cadeautje toch? :D
    Hoop dat de beeb blijft plakken, maak namelijk nog niet echt veel HcG aan..

2. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Hey Justme,

Welkom en gefeliciteerd!!

Snap dat de weken lang duren zo, ik heb gister bij mijn ontlasting wat bloed verloren, schrok ontzettend, maar sindsdien alles rustig. Je kan helaas niks anders doen dan afwachten...:)

@All:

Haha, kon het niet laten!:D

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @justme, ja dan duren 2 weken wel lang idd!
    misschien stelt het je gerust dat ik mijn laatste twee zwangerschappen ook vaak bloed heb verloren? bij mijn 3e kindje zelfs sloten tegelijk en het is nu echt een eigenwijze peuter van 2,5 ;)

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Diezelfde eigenwijze peuter heeft vanmorgen trouwens een hap zeeppoeder genomen ... was stiekem naar de zolder gegaan, terwijl ze eigenlijk niet eens haar kamer uit kan, toch gelukt. en heeft daar ook nog eens vanaf het achterop het aanrecht een pot vanish gepakt`, is vervolgens achter mijn mans bureau gaan zitten en heet een hap van dat spul gegeten :$ tsja en dat deed natuurlijk zeer in haar mond :S

kinderen... weet waar je aan begint ;)

5. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    Dank je wel! Jullie uiteraard ook allemaal gefeliciteerd!

Ik schrik ook altijd enorm! Als er zo wat tijd tussen zit ben ik het vergeten en verwacht je je er helemaal niet aan en dan is het altijd wel een domper... Maar ja, je kan inderdaad niets anders doen dan afwachten! Ben zo benieuwd naar de echo! Mijn vriend leeft er ook al helemaal naartoe! :D

Blijft leuk, hé, naar die positieve test kijken! :)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    anni, ook welkom!
    Mijn dochter van nu 9 is een dag voor mijn verjaardag geboren :D heel leuk cadeautje ;)

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Goed nu hou ik op met lullen... ik ga een stukje fietsen met de dames ;)

8. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    @napoleon: is leuk om zo'n verhalen te horen! Er is toch nog een goede kans dat het goed gaat! Als je bloed verliest ga je onmiddellijk van het ergste uit, wat dan ook weer niet goed is! Dus bedankt!

9. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Hahah we hebben exact dezelfde kwaaltjes! Beetje jammer dat ik heel de dag achter de pc moet zitten voor mijn werk. Ik loop af en toe ff naar buiten om een hap frisse lucht te nemen tegen de misselijkheid.

Hoe is het met je hubbie?

10. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    @ napoleon,
    Vandaar ! , voel je je welgoed verder, of merk je al iets hier van.
    ik mag ooknit thuis bevallen of bij de vk langs . alles zal vij gyn gaan denk ik !

nu toch steeds weer wat misselijk....
    en erg snottie.... eet veel fruit en drink vers geperste sap, hopen dat dat helpt.

Slik de zwangerschapsvitaminen van de DA met foliumzuur maar die boer ik echt heel de dag op pffff. jakkes

nou lady's ik ga aan het werk nu en hoop dat het niet opvalt dat ik om het kwarter plassen moet hahaha

11. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Hey dames,

Wat een geklets hier :p Ik kan dat nooit terug lezen:$

Zo gisteren was ik misselijk! En wat ik voor heen lustte vond ik nu heel vies.
    Ik kon vannacht niet slapen door mijn zere (.)(.).. Poeh he, vanochtend gelukkig nog wat uurtjes gepakt.
    Maar goed we gaan straks weer lekker te werk!

Fijne dag dames!

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hoi hoi

ben ik ook weer een keer...
    Jullie hebben goed jullie best gedaan zeg!

@Jomi, zie ook een heel licht streepje....

Nieuwe mama's welkom!!

Hier is Julian weer ziek van school gekomen, weer last van zn oor... denk dat ik toch maar even de HA ervoor bel..... vorige week heeft ie nog een AB kuur ervoor gehad, dan zou het toch weg moeten zijn.....

Verder ben ik alweer wat verder met bedenken hoe ik het de opa's en oma's ga vertellen..... ga 2 fotolijstjes voor 3 foto's kopen, met in de eerst Julian, de tweede Fayah en in de derde de eerste echofoto... nadeel is ervan dat ik nog dik 2 weken mijn mond moet houden hahaha...

pfff ga meneer toch maar even een zetpilletje geven....

13. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Hoi dames,

Ik heb even een vraag.

Door een onregelmatige cyclus en PCOS heb ik bijna nooit een eisprong. Het feit dat ik zwanger ben, is dus een wonder! ;)
    Maar zat te bedenken wanneer ik dan zwanger ben geworden..

Wie denkt er even mee?

3feb : eerste dag laatste menstr.
    11, 15 en 20 feb: gevreeen
    20 feb: doorzichtig slijm, dacht van mijn ei, maar dan had ik
    toch 3maart nog geen positieve bloedtest kunnen
    hebben?
    2 maart: positieve thuistest
    3 maart: positieve bloedtest

Iemand een idee? En stel dat mijn ei rond de 19e was, iemand ervaring met zaad wat 8! dagen leeft? :)

Grtjes

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou heb dus wel bekkeninstabiliteit en verder gaat alles sneller uit de kom of ontwricht tijdens de zwangerschap. Maar verder heb ik nergens last van gelukkig. Ik heb dan ook alleen maar minder goede banden, collageen in mijn huid is bijv weer wel goed. Heb dan ook geen striae op mijn buik bijv. Het enige dat er nog wel mee kan samenhangen, dat moet ik de volgende keer even bij de gyn vragen, is dat ik een luie baarmoeder heb, waardoor ik dus 2x veel bloed heb verloren. Ik mag wel bij de vk onder controle, ben ook altijd bij de vk geweest maar moet sowieso in het zh bevallen en waarschijnlijk ook vanaf 36w bij de gyn mijn bm laten controleren.

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    LOL, ja hier dus ;) wij hebben maandags sex gehad, onveilig, en een week later had ik op woensdag mijn ei...
    Misschien kwam het slijm van de innesteling? Wat was je hcg gehalte van de bloedtest dan? adhdv kan je wel berekenen hoe lang ze zwanger bent ;)

16. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

26 feb 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eh.. als je ei de 19e was, en je hebt de 15e gevreeen, dan leeft het zaad toch 4 dagen? Dat is niet abnormaal. Ik denk zelf toch echt dat je op de 20e je eitje gelegd heb, ik had ook 3 dagen voor mijn NOD een positieve test, sommigen testen zijn heel gevoelig...

17. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    19e kan ook hè, eitje blijft 12 uur leven en de zwemmertjes nog langer, dus dan kun je makkelijk op 20 februari bevrucht zijn! :D

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @1985, je heb ook testen die zeggen hoe lang je zwanger bent, misschien is dat iets voor jou?? anders zou ik met het bellen van de vk of Gyn je eerste dag van je laatste ongesteldheid geven, met een echo zien ze precies hoe ver je bent.... ze zeiden namelijk dat baby's de eerste 14 weken allemaal bekant het zelfde groeien.... en op een uitrekendatum moet je je niet vastpinnen.... hahaha zegt iemand die dat wel deed en een zoontje kreeg dat daar heel anders over dacht en zn moeder 11 dagen langer liet wachten hahaha

19. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    #1419 I1985, 14 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
    Hey dames,

bedankt voor de reacties ;)

@KatrienDuck: je hebt helemaal gelijk met 4 dagen ipv 8, sorry!

Het stomme is dat er ook echt maar n paar dagen verschil in kan zitten, maar ben zooo benieuwd omdat ik donderdag die echo heb en dan kan een paar dagen een grooot verschil geven;)

@Katemans: ja, ik ken die testen, maar omdat het maar een paar dagen verschil is, zal ik hoe dan ook op 3+ moeten zitten op die testen.. Dus dat maakt het niet duidelijker!

Ik voel me 'n slechte moeder, wie weet nou niet wanneer ie zijn kind verwekt!?? Hahahaha :p

Grtjes

20. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    lol 1985, als dat de grootste zonde is die je als moeder gaat begaan, denk ik dat we de nieuwe Moeder Theresa gevonden hebben hahahaha

Deel Deze Pagina