hey meiden, net bij het afvegen bruin slijm. ik schrik me rot gelijk in tranen naar de vk gebeld maar ja gewoon afwachten word er gezegd.. pfff hoop zo dat het niet doorzet het was maar 1 druppel bruin oud bloed maar dan nog. wij hebben 2 x isci ondergaan en beide keren mislukt dus de kans dat we zwanger zouden worden is al klein en nu spontaan zwanger dus ben best wel even bang nu...
Hè getvers Meriam... zo irritant dat ze zeggen dat je het moet afwachten. Ik had dit vorige week ook, maar ik loop bij de gyn dus dan kan ik makkelijker een echo krijgen. Bij mij betekende het gelukkig niets. Het kwam niet uit m'n baarmoeder in ieder geval. Maar het is wel fijn om zekerheid te hebben, dus ik zou die VK toch nog even stalken als ik jou was. Stress is ook niet goed!
@Emesve, zit ook bij een gyn, maar moest maar gewoon afwachten zei ze want hoe dan ook konden ze nu nog bijna niets zien op de echo. en ik heb zelfs nog naar het erasmus mc gebeld en ook die zeggen dat ze niets voor me kunnen doen dus toch echt gewoon afwachten moet wel zeggen dat het bij 1 druppel tot nu toe is gebleven.
Oké, als je krampen krijgt, gelijk weer aan de bel trekken. En dat er met 6 wk en 6 dagen niets te zien is lijkt me een beetje vreemd... uit ervaring dan! Maar ja, ik ben geen gyn...
ja vond ik eigenlijk ook wel vreemd want ik heb volgende week maandag de 1e echo is er dan ook nog niets te zien dan dat idee kreeg ik wel een beetje.
Ik had 'm met 5 wk 4 dagen en toen zag je al duidelijk wat. Ik ben echt niet langer zwanger, want de terugplaatsing was op 18-02 in het EMC! Dus komende maandag ben jij bijna 8 weken, nou lijkt me gek als je dan niets ziet! Ik welk ziekenhuis loop jij?
fransiscusziekenhuis in roosendaal. ik probeer wel gewoon me gemak te houden want nu is me afscheiding weer gewoon wit. het was ook niet veel hoor net 1 druppel. dus hou gewoon me gemak...
Hoi Meriam, Ik zag je berichtjes... Als eerste hoeft t niks te betekenen die ene druppel, maar dat neemt jouw onrust natuurlijk niet weg, dat snap ik... Ik heb voor dinsdag 22 maart een echo afspraak staan, ben dan 7 weken en 1 dag... Ik wilde zelf wel eerder, maar de gyn zei mij dat we dan in ieder geval zeker iets kunnen zien, en eerder wordt dat lastig... Dus Ik ga er vanuit dat ze liever pas vanaf 7 weken kijken omdat ze bang zijn anders nog te weinig te kunnen zien??? Dus dan klopt t wel wat t zh zegt toch?? succes ermee!
Pff hier weer een dagje met zwaar gevoel in mijn onderbuik.. wie heeft daar nog meer last van, het is vergelijkbaar met aankomende ongi... Het maakt me onzeker is dat raar?? Alle nieuwen welkom en gefeliciteerd
Ten eerste is het niet raar dat het je onzeker maakt hoor, maar wees gerust. Ik heb er ook last van Het zit dan behoorlijk laag he? Echt achter je schaambeen laat maar zeggen.. heb er af en toe ook last van Enne.. we lopen gelijk zie ik Wanneer mag jij naar de VK?
ik mag 5 april naar de gyn, ondanks eerder miskramen pas met 8 weken controle. heb behoorlijk medische status (hoge bloedruk en schildklier probleem) maar men vind het niet eerder nodig. Morgen hoor ik van de internist de waardes ... zn pillen bijstellen
baby wens ik zit even naar je kaartje te kijken, weet je zeker dat je ei op 2 mrt is geweest? want als ik danuitreken ben je nog geen 4 weken en 6 dagen. als je cyclus geen 28 dagen is en je ei later dan dag 14 kan je niet uitgaan van de eerste dag van je menstruatie. je moet dan als je je ei weet 2 weken terug tellen je zou dan nu 3 weken en 5 dagen zijn.. anders zit je straks dat je een echo hebt en dat ze denken dat je achterloopt...
pijn in onderbuik herken ik ook en... hoe meer ik me druk maak, des te langer blijft t aanwezig.. probeer er dus geen aandacht aan te schenken, maar te denken 'hee, t groeit!' Verder heb ik soms t gevoel dat ik een trap op mn buik heb gehad, zo'n beurs gevoel..
gister had ik de hele dag een ongi gevoel ricmar, vandaag is het weer weg en mn borsten doen dubbel zo zeer! Mag binnenkort wel weer zorgen voor zoogcompressen, bij Joey had ik erg last van lekkende tepels
ik zie het hier bij meer voorbij komen, als je een cyclus hebt van 28 dagen dan kan je uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. is je cyclus afwijkend, moet je dus ook anders gaan tellen. dit voorkomt dat je later terug gezet wordt in tijd. Weet je je ei? tel dan vanaf je ei en tel daar 2 weken bij op... dit even ter info voor iedereen