ik sluit me ook aan bij de november mama's. ik heb vandaag positief getest. nog wel onwerkelijk hoor. ik ben zwanger van ons 2e kindje. Levi is nu 2 jaar en 2 maanden. ik hoop maar dat alles goed gaat. groetjes Hillien
Hallo meiden, ik kom me ook hier melden...heb eergisteren positief getest, ben uitgerekend voorlopig op 23 november. Het is ons eerste kindje na 6 iui pogingen. Vorig jaar bij 2e iui ook zwanger maar helaas bij 9,5 week een mk gehad. Hoop hier tot november mee te kletsen in elk geval!! Gefeliciteerd alle zwangere november mama's
Hoi, Even nog voor t slapen gaan een berichtje; Alle nieuwe dames: GEFELICITEERD!En welkom hier! @Aloha: veel succes morgen met de echo! Hoop dat je een mooie beeb ziet! @Anni: gaat t weer wat beter? Heb je nog een andere test gedaan? @All: truste, goeienacht! Grtjes
Goedemorgen! Ik heb zo slecht geslapen, weet niet of het aan de zwangerschap ligt of het stoppen me roken..
Ik zal het verhaal een beetje inkorten; Mijn weeen waren uiteindelijk niet sterk genoeg, dus na een infuus met opwekkers bleef ik steken op 5 cm na 24 uur waarvan 12 uur met gebroken vliezen. Joey lag ook al sterrenkijker, en met zijn kin op zijn schouder, dus die draai had hij nooit kunnen maken. De kans is groot dat dit kindje ook met een KS komt.
Jeetje, wat schrikken! Heb je toen gevolgd met het testentopic. Eigenlijk ligt mijn vermoeden dat je pas 4 weken bent. Te teste met 12 dagen overtijd, uitgaande van je kortste cyclus. Maar ik denk dat je toen pas op dag 36 zat, 4 dagen voor NOD.
Goeiemorgen allemaal! Sterkte en een knuffelvoor diegene die dat nodig hebben. Ik heb gister heel de avond voor pampus op de bank liggen slapen om vervolgens naar mn bed te verhuisen.. Gaaaaaaaaap! Nu weer erg misselijk. Ga zo mn koffie er uitgooien waarschijnlijk. Wij krijgen volgens die chinese kalender een jongen. Benieuwd of t klopt. Weet niet meer wie t schreef, maar hier ook erge jeuk aan mn borsten Fijne dag allemaal
goede morgen all ! Gefeliciteerd aan de nieuwe mama's ! hier ook jeuk aan de boobs.. had niet van die grote boortsten ( b) maar als het in dit tempo door gaat kan ik zo door als pamela anderson hahahaha nu wel honger maar krijg mn ontbijtkoek niet weg... bleg.. werkse allen en tot vanavond !
Goedemorgen hier een frisse ochtend. Redelijk geslapen en darmen zijn weer rustig, al lijk ik nog steeds Pumbaa.. Ontbijt gaat er elke ochtend nog goed in, voorraard voedsel ligt klaar om mee te nemen naar het werk. het beloofd een druk dagje te worden. ivm NL Doet
Ik durf het haast niet op te schrijven, maar gelukkig blijft mijn eten ook nog binnen. Merk wel als ik aan het eten ben ik af en toe echt moet stoppen anders ben ik bang dat het anders afloopt. Ik werk trouwens 40 uur in de week met 7 collega's op kantoor, dus hoop echt dat ik niet misselijk word op mijn werk.
Hoi allemaal! Wat leuk om al die berichten te lezen en veel herkenning te zien! Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan, en die was VET positief! Ik moest die zaterdag ook ongesteld worden, dus ik was er aardig vroeg bij. Zit nu dus op bijna 5 weken en denk dat ik rond 19 November ben uitgerekend! 19 april mag ik naar de Verloskundige, ik vind het allemaal erg spannend!!
Napoleon, haha dit wordt bijna eng Zie ook pb. Ik ga zo lekker zwemmen! (idd niet zelfde groep als Napoleon)
Goedemorgen dames! Gisteren was het laat ik heb alles gelezen maar geen fut meer voor reageren, sorry. Hier nog steeds moe maar nog 1 dag en is het weekend. Gisteren op de kraam geweest naar een collega/vriendin met 3 andere collega's. Hun waren al binnen bij de baby zwijmelen of jassen ophangen. Ik kwam als laatste de deur dus binnen en mijn vriendin kijkt mij aan en dan ging zij mijn buik aaien met een dikke glimlach Ik schrok een meter achteruit als reactie en toen gauw gezegd sttttttt! Later toen de meiden buiten aan het roken waren heb ik haar gevraagd hoe zij het wist? Zij herkende mijn vermoeide blik Zij is heel blij en hoopt en denkt dat dit een plakkerd is. Pfff ik schrok echt hahaha had een lange witte tuniek aan en de anderen zagen er niks van. Nu gauw verder moet zo werken.