Welkom Vlinder, GEFELICITEERD! Ben zelf ook zwanger van mijn eerste kindje, dus alles is ook voor mij nieuw. Die pijn in je baarmoeder komt van het groeien, vond ik eerst ook eng, ben er nu aan gewend. Mijn darmen doen soms ook lastig; wederom kwestie van wennen. Probeer te vertrouwen in je lichaam; er verandert zoveeeeel, dat je lijf hard aan het werk is Geniet, je bent ZWANGER! grtjes
ik ook. ben belachelijk moe, voel me witjes, functioneer amper, maar ben blij dat ik niet de hele dag door misselijk ben en ik ook later op de dag nog wel een opleving heb. Maar die opleving heb ik alleen als ik tussen de middag mee doe met een dutje. Vind het best zwaar, maar vergeleken met vorige zwangerschap mag ik niet mopperen. Je kunt wel floradix nemen. Wie weet helpt dat erbij. Is ook voor niet fit zijn.
O nee Anni, wat k.., weet je al iets? hoop zo dat het goed zit Truuske en alle anderen die binnen zijn gekomen, gefeliciteerd!! Hier ook buikpijn, of tenminste, niet echt pijn, zeurend gevoel en ook liezen steken. En verder met vlagen mega misselijk. Borsten doen geen pijn nog alleen als ik erop druk aan de zijkant, zie wel meer aderen lopen. Ik ben zo angstig dat het fout gaat weer, vorige keer met volle moed naar 7 weken echo en was het veels te klein. Moet nu nog wachten tot 7 april voor 7 weken echo. Dagen gaan zo traag voorbij. Je kunt er bijna niet niet aan denken. O en heb zoveel afscheiding steeds, niet normaal. Temperatuur is overigens nog steeds boven de 37
het blijft moeilijk en soms zwaar, maar we hebben het beste medicijn ter wereld: een positieve instelling!
Ja Siri, zie dat jij ook een aantal VMK's en mk's hebt gehad. Ik moet ook echt positief blijven en er vanuit gaan dat het nu goed gaat. Heb 1 mk en een vmk gehad ook laatste half jaar.
Siri; wat een fijn nieuws!! Heerlijk vn genieten nu! @Aloha: hoe was je echo???? @Anni: hoe is het met je?? Grtjes
2-3 dagen duidelijk positieve testen en de volgende dag omo-wit..... ook heftiger ongesteld..... Ja, je krijgt de neiging om wat meer terughoudender te zijn....maar ik dwing mezelf om niet zo te denken en gewoon te genieten van elke dag dat ik zwanger ben..... want zwanger zijn, ondanks de misselijkheid....is 1000x beter dan zwanger willen worden....... pfffft in die fase hoop ik voorlopig niet meer te komen.... Voorbeeld van een test bij VMK bij 4 weken (dag 14), dit is 11 DPO ze zijn op dag 12 en 13 nog duidelijker geworden.... en dag 14 was omowit
o ja, dat had ik dus vorige maand ook...nu op dag 11 12 en 14 posi testen en worden steeds donkerder..ik doe nu ff geen test meer, wil mezelf niet gek maken. Mijn temp blijft mega hoog nog, dus dat is ook goed. Nee en je moet genieten van het zwanger zijn idd, weet er alles van en dit keer gaan we allebei moeder worden in november!!
Mijn testen bij de miskramen bleven ook erg licht (zelfs de kv test) dus toen had ik er zelf al een slecht gevoel bij. Helemaal bij de keer erna . Dus toen ik in juli 2009 op vakantie ineens op NOD een knalpaarse kv had was ik meteen over mijn angst heen. nou ja... de eerste dagen dan .
Ik blijf gewoon angstig tot eerste 7 weken echo, omdat die vorige keer niet goed was...dan krijg je zo'n klap en dan 2 weken ruim gewacht op mk