ja inderdaad tussen 4-5 weken ben je nog bang dat je ongi gaat worden en dan ineens begint het te dagen dat het toch niet gebeurt en bij 6 weken komt de angst dat het hartje niet (meer) klopt..... ik vond het wel fijn om te zien dat alles goed was...... was zo zenuwachtig van te voren...... dus nu ben ik even een paar weken rustig (of een paar dagen)
@ anni !! Ik denk aan je ! hoop dat je met goed nieuws komt ! @ salcia , GEFELICETEERD !!! Als je boven op het woordje calculator drukt, zie je vanzelfs de tekst chineese horoscoop ! best leuk om te zien, maar of het waar, is... dat zal de tijd leren hihi zo weekeinde !!! ik heb maandag en dinsdag eens lekker vrij genomen !!! Heerlijk !! Ga nu even eten ( bouwvakker heeft weer eens honger hahaha) want ga bijna van mn graatje... vreet echt heel de dag door !!! tot straks all
Salcia, ja 4 kids, heb bij 3 kids de mazzel gehad meteen zwanger te raken... vond het eigenlijk wel vanzelfsprekend tot het bij de 4e niet lukte... toen had ik persisterend follikel dus mijn eitjes rijpten ahw te lang door waardoor ze niet vruchtbaar waren. Hing wel samen met de borstvoeding maar zelfs nadat ik gestopt was duurde het nog 5mnd. Nu had ik ook weer pf dus dachten dat het wel veilig was om het tijdens de laatste dag van mn ongi te doen. Maar ja, inmiddels weer een maand of 4 na stoppen bv dus was het nu wel raak... heel verbaasd en hebben zelfs even getwijfeld of we het wel moesten doen ivm mijn zware zwangerschappen en bevallingen die heel makkelijk gaan maar de laatste twee met veel bloedverlies.
@laupa meid van harte eindelijk raak geniet ervan @anni hoe is het? @siri geweldig dat je goed nieuws hebt...wel even fijn om te horen voor jullei. hoe is met man al wat meer bekend zag je echo bij 6wkn2 dgn ik heb dinsdag ook echo met 6wkn 2dgn hoop net zo dudielijk als bij jou bij de 1e zwschap had ik één posi test nodig en gewoon heel zeker van de zaak ben nu onzeker en bang inmiddels, met vandaag weer een test, 8 testen verder maar ziet er leuk uit zo Bekijk bijlage 138380
Iemand vroeg hoe het stoppen met roken ging.. Nou, op dit moment voel ik me goed.. Heb vannacht geen oog dicht gedaan, vandaag gewerkt en een hoop moeilijke momenten gehad.. Moest ook nog een verbetervoorstel presenteren en daarna moest ik van de spanning natuurlijk huilen.. Maargoed ben nu ineens gestopt, heb vanaf gistermiddag niet gerookt.. Iemand een idee hoe lang ontwennen duurt?
Hoi lieve meiden. Tot mijn grote spijt moet ik jullie helaas verlaten... Ik heb een vmk gehad, heb overmatig bloedverlies, en heb geen hcg meer in mijn urine/bloed. Ook heb ik een blaasontsteking, dus gelijk AB gekregen van de huisarts. Heb vanmorgen echt een potje gejankt, maar ga nu weer met frisse moed verder in ronde 4. Bedankt voor alle gezellige berichtjes, en hoop dat het jullie allemaal goed mag vergaan! Ik kom af en toe nog even spieken bij jullie. Liefs, en dikke knuf!
Anni wat een ontzettend naar bericht, niet waar jij en wij alleen op gehoopt hadden, dikke knuffel en hopelijk mag je snel blijvend op roze