o ja hier trouwens helemaal geen kwaaltjes, merk alleen dat me borsten en buik groeien verder soms wel misselijk maar nog niet d epot gezien, wat anders was bij de eerste daar van begin tot einde overgegeven.
Goeiemorgen allemaal! Anni, heel veel sterkte en hopen op een snelle zwangerschap! Hier alles oke vandaag. Beetje misselijk maar niet heel erg. Nog 4 nachtjes en dan eindelijk echo. Zo spannend! Hoop datalles goed is. Borsten gaan ineens groeien. Jeee! haha Ga maandagavond weer werken. Zal wel ff wennen zijn na 5 weken thuis zitten. Maar heb er toch ook wel weer zin in. Fijn weekend allemaal!
hmm, vanmorgen had ik op de wc geplast en toen mijn man later bij de wc kwam zag een wc papiertje met wat bloed... ik heb het zelf helemaal niet gezien. Maar nu was ik zelf erg druk bezig en ff hormoon-ontplof-bom waarbij even niemand iets goed kan doen dus maakte me ook erg druk dus wat last van mijn buik, niet misselijk, de nacht nog wel. Dus ik meteen van binnen even aan mijn baarmoedermond voelen die zit erg laag en ook voelt het wat wekig. Heb verder helemaal geen bloed gezien (ik dan) maar maak me nu toch druk...
Hoi allemaal! Zijn jullie ook allemaal zo onzeker omdat je in de eerste weken nog weinig merkt van je zwangerschap? Het enige kwaaltje waar ik last van heb is dat ik 's avonds niet zoveel honger meer heb en heel snel vol zit.. (terwijl ik 's avonds nog wel eens snaaide ) Zijn er mensen die ongeveer net zo ver als mij zijn? Ik ben nu 5 weken zwanger, ga mijn 6e week nu in! Ik vind het zooo spannend!
Anni, wat rot zeg meis, veel sterkte...hopelijk gauw weer zwanger en dan een voldragen zwangerschap. Hermiek, denk dat we allemaal inderdaad wel onzeker zijn, helaas...hopelijk komt 't allemaal goed, het gaat vaker goed dan fout dus we mogen best hoopvol zijn.
Anni, heel veel sterkte meid!~ Aloha, ik heb je berichtje gelezen op het andere forum, ik hoop en duim heel hard dat het toch goed zit. Dikke knuffel! Nieuwe meiden , gefeliciteerd!!! Hermiek, ik ben ook de eerste weken heel zenuwachtg geweest maar begin nu een beetje de rust te krijgen. napoleon, probeer rustig te blijven, ik hoop dat het niets is... opsplitsing, nee hoor ben al blij als ik dit bij kan houden. kwaaltjes, alleen heel erg verschrikkelijk moe moe en nog eens moe. En heel erg duizelig met vlagen, iemand daar nog tips voor? Ben een paar keer bijna van mijn stokje gegaan van de week. Verder weinig eigenlijk, ik zal bij zijn als we over 2 weken de echo gehad hebben.... Vandaag 7 WEKEN Joehoeeeeeeeeeeee
Tijdens mijn vorige deelname aan het forum (dec 2009) hebben ze het forum ook opgesplitst, maar uiteindelijk was het helemaal niet nodig geweest aangezien er een heleboel afvallen omdat ze niet meer mee schrijven.
krijg trouwens mijn handtekening niet zoals ik die wil hebben, iemand die weet hoe ik een banner in de handtekening kan krijgen?
lees dat er weer heel veel onzekerheid is... heb dat ook... moet bekennen dat ik (als ik naar de vorige keren kijk) altijd we heel blij ben als de eerste echo is geweest en alles goed is... lijkt nu nog zo onwerkelijk..... ga effe op de bank liggen, kijken of dochterlief zo lief blijft doorspelen... kan ik even mn ogen dicht doen hahaha
ik ben ook heel onzeker...nu doen borsten geen pijn, zeurderige buik weg...alleen steken in liezen en vlaagjes van misselijkheid. Ben zo bang dat het fout is gegaan alweer....ik wil zo graag ook genieten dat ik zwanger ben weer.
Jaa zo vervelend die onzekerheid die ik bij iedereen zie! Bij elk steekje denk ik al van oh nee! Maar woensdag heb ik de eerste echo en ik kan niet wachten! Lara1, We zijn precies even ver! Ben je toevallig ook op 5 nov uitgerekend?
Geniet er nog maar even van. Ik had tot 6 1/2 week nagenoeg nergens last van maar dat is over hoor. Ben grotendeels van de dag misselijk en soms ronduit beroerd. Gelukkig nog niet hoeven overgeven maar eten is wel een gevecht af en toe Maar misschien blij jij lekker kwaal vrij, zij er ook genoeg van hoor @All: Goede middag hoe is het met jullie? Beetje druk de laaste tijd dus ook niet echt de tijd om alles bij te lezen. Had wel voorbij zien komen dat het niet goed is gegaan bij Anni dus heel veel sterkte meid en knuffel. Verder nog dingen die ik moet weten?
Ik kan nu al uitkijken naar de weken dat ik echt een mooie buik begin te krijgen en iedereen het kan zien!!
Meiden, ik ben weg, pas morgenavond terug...weet niet of ik alles kan bijhouden. Wat er precies bedoeld wordt met opier splitsen heb ik niet meegekregen, ik blijf gewoon hier kletsen.
Hier ook zere borsten.. Voel ze eigenlijk bijna de hele dag. Sommige bh's passen niet meer, dus moet maar eens naar de winkel... Verder misselijk. Heb deze week bijna iedere dag overgegeven. Vandaag m'n lunch uitgespuugd, dus nu wat slapjes, maar heb geen zin in eten... De laatste dagen weer erg moe. We gingen net naar de praxis om plantjes te halen, maar ben blij dat ik weer thuis ben.
nee dat is wel zo handig idd. Maar het wordt daar ook wel gaandertijd druk dus is een tijdelijk oplossing. Hopelijk komen wel straks wel allemaal weer bij elkaar
Ja eigenlijk opgesplitst omdat het groep hier te groot was voor sommigen om bij te houden. En de bedoeling is dat ze later hier weer bij komen als we verder zijn in het zw. Maar het kan nog drukker worden eerst, en dus ook bij hun. Dus ik denk niet dat het een oplossing is maar goed. Ik hoop wel dat we straks weer bij elkaar komen.
In de tijd dat ik hier begon (2007/2008) was er geen opsplitsing. Dus dit is voor mij heel nieuw hahaha. Maar net wat je zegt. Een boel vallen straks ook af tegen de 20 weken en dan valt het wel mee. maar nu komen er wel nog veel bij en bij hun wss ook.
Nieuwe ladies van harte welkom en gefeliciteerd! Ik heb alles gelezen en deel knuffels uit. Ik zit nu kort achter de pc, ben zo misselijk Ik dnek maandag de HA bellen voor emesafene als het zo blijft