@Palma; Flower heeft last van migraine.. Ze heeft een MRI binnenkort.. Flower; We denken aan je!!! @Lovely; Werkze morgen en slaap lekker
slaap lekker!! Zo hee wat een happening he! net als vroegaah, als je je schrift bijna vol had, ging je extra snel en groot schrijven zodat je sneller een nieuw schriftje mocht (waar je dan eeeextra netjes in ging schrijven)! haha
Haha Iekje, ik vind het elke keer weer speciaal! Een nieuw deel, vraag me niet waarom. Oh meiden wat ben ik blij met jullie. Jullie zijn echt een uitlaatklep. Ik zou denk ik een stressvol mens zijn zonder jullie
nou dametjes, ik ga ook mn bed op zoeken. morgen er weer vroeg uit want ik moet natuurlijk wel klaar zijn als die cv ketel mannen mn huis binnen stormen. bleeegh! hoop dat ze nel klaar zijn en dat Lucas er een beetje door heen slaapt.. zijn slaapkamer is naast het hok waar de cv ketel hangt...
Hahahahahahahah. S heeft een Ernie knuffel die geluid maakt als je in zijn hand knijpt. Dus hij was net met dat ding aan he tspelen.. ( erop aan het zuigen ) zuigt ie per ongeluk op dat knopje. Ernie begint keihard te praten. Hij was zo erg geschrokken hahahahahahahahahah Stopte gelijk met sabbelen
Ik ga ook tukken. Morgen naar de dokterrrrrrrrrr Dokter, wat doet u nu? Hahahahahaha. Oke, het is echt tijd dat ik niets meer type hier