ahhh gezellie een nieuw deel alweer Voor de dames die slecht hebben geslapen : KNUFF! @Hier maak me wat zorgen om Richard. Vreselijk hoesten de hele tijd en sinds vanacht koorts. Ik vind dat ie naar de hap moet ( vanwege zijn astma ja ) maar hij wil dat liever niet....... wat denken jullie? Bellen of niet?
yep hedwig zeker bellen! al is het alleen maar om advies! daar zijn ze voor hoor! liever een keer onnodig iets te bezorgd dan 1x te laat. en mannen zijn gewoon stronteigenwijs! dus doe maar! en leuk weer een nieuw deeltje..hoe lang zouden we het nog vol blijven houden met zn allen? wle beetje raar als ze straks 7 of 8 zijn en wij zitten nog steeds op zwangerschapspagina over hen te kletsen haha
Goedemorgen! Hedwig, altijd moeilijk. Heeko wil ook nooit naar de dokter, maar als ik denk dat het te gek word bel ik gewoon en moét hij van mij heen. De laatste keer bleek hij longontsteking te hebben, dus ik had het goed gezien. Als jij denkt dat het te erg word moet je hem gewoon pushen hoor, jullie hebben er beiden niets aan als hij op apegapen ligt! Sterkte met overtuigen! Juut en Patries, alweer zo vroeg en rottige nacht voor jullie, niet leuk! Ik hoop dat jullie een beetje bij kunnen slapen vandaag, zet de mannen maar aan het werk! Hier ook een nacht gehad die niet echt super was. Lotte midden in de nacht bang in het donker en Martijn om 5 uur zijn bed nat. Ik laat ze sinds een weekje niet meer plassen voor ik naar bed ga en dat gaat soms goed maar soms ook niet dus. Hoe doen jullie dat? Ik dacht dat het wel zonder kon maar bedden verschonen om 5 uur 's nachts is nou ook niet bepaald mijn hobby... En toen waren ze ook nog om half 7 klaarwakker vanmorgen. :x Nou ja, hebben we wat aan onze dag zullen we dan maar denken. (morgen beter.....?) Bas hier wil nogsteeds niet praten. Hij snapt alles heel erg goed maar praten ho maar. Zelfs amper mama! Dat zegt ie alleen maar als een van de andere twee hem zo op de kop zit dat hij niet meer weet wat ie moet doen. Wat ie wel kan zeggen is die-die-die en dees-dees-dees...
Goedemorgen! Hier goed geslapen (sorry), viel wel gisteren heel slecht in slaap, maar eenmaal aan het slapen, doorgeslapen tot half 10. Joris ligt er nog in... @ Patricia -> idd eigen schuld, dikke bult. Hij zal wel heel bij met je zijn als je hem wakker maakt Veel plezier met bbq-en vanavond! @ Marian -> oei, om 5 uur een bed verschonen word je idd niet vrolijk van. Ik heb Joris nooit wakker gemaakt voordat ik naar bed ging. Toen hij zonder luier wilde ging het meteen goed, dus heb geen tips voor je. Wel is het zo dat als hij moet plassen midden in de nacht ik hem hoor tippelen over de gang en weer terug richting bed. En die Bas, blijkbaar heeft hij voldoende aan die en dees @ Hedwig -> bellen, vooral omdat hij astma patiënt is hoor!! @ Judith -> klinkt niet zo best. Hopelijk lig je nu weer even lekker te slapen en doet je dat ook goed. Veel plezier op de bbq vanavond! Hier nog geen idee wat we gaan doen vandaag. Het is lekker warm, dus sowieso eropuit. Ik heb trouwens vorige week een nieuwe bril besteld. Die kan ik komende vrijdag ophalen
hoi hoi Wat goed Miranda dat je lekker hebt kunnen slapen. Doet een mens goed he @Hier Heb gebeld. En een afspraak gemaakt. Dus toen Richard onder de douche kwam zei ik dat ie over een uur bij de dokter moest staan En maar goed ook. Zat tegen een longontsteking aan. Weer antibiotica gekregen ( nu sterker ) en Prednison. En hij mag het hele weekend en maandag niet naar buiten. En dan maandag naar eigen dokter. Dus zometeen worden ik en Erik opgehaald door schoonpapa en mama en dan gaan we naar de jaarmarkt. Richard en Owen blijven lekker thuis
hihi Juut, wij houden het zo lang vol dat we hier nog gaan schrijven over onze kleinkinderen die worden geboren Dan zitten we weer helemaal op de goede plek hier
Goed zo Hedwig! Zo zie je maar dat hij echt naar een dokter moest En geniet van de jaarmarkt met je schoonouders en Erik!
egoberichtje vriendin van me heeft kanker Ik ben er zo klaar mee, rotziekte en er is kans dat het goed komt toch?, dus ik ga maar uit van een enorm gemiddelde wat ze recht moet gaan trekken: 7 (worden er 8) tegen 2 die het nu goed doen.
Jeetje Lidwina... Positief blijven, in hoeverre het kan met jullie ervaring met die ziekte. Sterkte!!
jaarmarkt was leuk! Wel erg vermoeiend en erg warm! Pffff Erik eet sinds ie ziek ie vreselijk slecht. Hij kon zelfs zijn ijsje niet op en friet wou ie ook niet En het ging zo goed met eten voor ie ziek werd......
Lidwina, wil je een hart onder de riem steken.. En ik hoop dat het 'goedkomt'. Hoe kwamen ze er achter? Hier lekker geknoeid (denk half nederland wel haha), kids deden t allemaal prima! Morgen naar Piet Piraat!
@ Hedwig -> oei, dat is dan toch wel heel erg slecht als die zelfs een ijsje niet op krijgt en geen friet wilt... Misschien is die toch nog niet helemaal de oude of een beloningssysteem proberen te verzinnen wat werkt voor hem om hem toch weer aan het eten te krijgen? Het is al zo'n iel mannetje... @ Patricia -> veel plezier alvast bij Piet Piraat morgen! Hier om 5 uur regen en onweer gehad. Was wel lekker, want het koelde meteen wat af. Vooral de benauwdheid. Niet veel bijzonders meer gedaan vandaag. Ja een rondje Gaiapark, er zijn nu leeuwen erbij gekomen, dus dat was wel leuk. Daar ook even gezellig op het terras gezeten, heerlijk.
hoi dames,, hier nog steeds moe ondanks de verhoogde meds voor mijn schildklier dus hoop dat er dinsdag wat uit de test komt. gisteren de tent opgezet krijg dan helemaal kriebels om weg te gaan. ach nog even we gaan van 30/7 -20/8 lekker kamperen in bergeijk op camping de paal (Camping de Paal - Homepage) vanmiddag een verjaardag on dordrecht en vanmorgen wat in huis doen.. tot laters
Goedemorgen. Hier ook echt stikmoe. Maar gisteren ook drukke en lange dag gehad. Man van nicht was hier om 7.00 uur. En 's avonds om 19.00 was de schuur/overkapping klaar. Daarna nog gegeten met z'n allen. Was erg leuk. Maar daardoor waren ze pas om21.30 weg, en lag indy pas om 22.00 uur in bed. Nu alles opgeruimd, gestofzuigd, gedweild, want het was echt een troep. Niet te geloven. Het is wel erg mooi geworden, zal van de week een foto maken. Lidia, hoop ook dat je vermoeidheid verklaard kan worden.... En de paal is zoooooooooooooooo leuk!!! Lidwina, sterkte. groetjes sandra
Hallo dames, Hier net een heel stuk gaan wandelen met Joris. Heerlijk! Hoop fotootjes natuurlijk weer gemaakt @ Sandra -> wat jammer dat je nog geen effect hebt met het masker. Wel fijn dat de overkapping al klaar is! Ben natuurlijk heel benieuwd hoe het eruitziet! @ Lidia -> echt al aan het aftellen tot juli. Leuk hoor, zo'n lange vakantie in het vooruitzicht. Hopelijk dan wel helemaal opgeknapt en dat je je beter in je vel voelt zonder de moeheid. @ Hedwig -> hoe is het nu daar in huize Hedwig? En vooral met Richard? Hier begint het steeds meer te betrekken, al een paar keer een paar donders gehoord maar nog geen druppel regel gevallen vandaag. Ben benieuwd of het nu echt doorzet...
Hier nog geen onweer, maar er hangt wel iets in de lucht..pff wat zijn de kinderen druk..blij dat ze naar bed zijn.
hoi meiden hier gister ineens helemaal niet lekker, vreselijke koppijn, druk op mn hoofd heel erg, misselijk..echt beetje eng en anders als andere keren hele erge koppijn. dus de middag op bed gelegen, eind middag toch nog even met pijnstilling op nr bbq van vrienden geweest. daar had yara helaas (weer) pech dat zoontje van die vrienden weer s onvoorzichtig was..yara zat lekker in de zandbak met zo'n brede pvc buis zeg maar te spelen, )waar je dan water door kan laten stromen), ventje duwt m TOK zo net onder dr oog...resultaat een dikke vette schaafwond, een dik oog en een heel verdrietig meiske. ik gelijk de p in, want dat ventje zoekt altijd yara óf seth op.. vandaag gelukkig die enge pijn weg., alleen nog wat koppijn. we gingen met ouders, broer en ons gezinnetje dagje nr blijdorp, ouders waren 35 jaar getrouwd. heel de ochtend plensregen hier, maar uiteindelijk heerlijk dierentuin weer! we hebben het babygirafje gezien en heel veel meer, dus dat was leuk. ik had nog tompoesjes geregeld bij de hema met hun foto en tekst van 35 jaar getrouwd erop. mn broer geregeld dat we die ergens weg mochten zetten in een restaurantje tussen het andere gebak, dus dat was wel een leuke verrassing. nu morgen weer het gewone leventje! en oja: seth is nog steeds droog! ik ben stiekem wel beetje erg trots! weet niet hoe lang ie het nog volhoudt, maar zelfs gister in speeltuin en vandaag in dierentuin zei ie netjes als ie moest plassen! goed he! marijke gelukkig slapen ze nu lekker dan! miran hele leuke foto's weer op je hyves hoor! super! sandra hard gewerkt dan vandaag! en ben benieuwd hoe het geworden is in de tuin! hedwig heeft erik vandaag wat beter gegeten? patries hoe was piet piraat/ lidwina heel veel sterkte wat een rotbericht meid! anniek hoe gaat het daar? lidia lekker vast aftellen nr de vakantie meid!
whaha even 1 gekke foto spammen hoor mn vader loopt bijna tegen de 60 maar als je even niet kijkt...moest zo lachen, zat ie ineens in zo'n schildpaddenschild gekropen'voor kinderen, helemaal moeilijk..hij is zoo grappig!