November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij heeft j nachtmerries. Ligt op mijn buik te slapen en begint ineens vol hysterisch te huilen en schreeuwen met haar ogen nog dicht en na een halve minuut gewoon weer rustig verder slapen :s

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hello ladies

@mvc...waarom moet je nu altijd w8 op uitslagen,tegenwoordig kan alles waarom niet testen sneller...zenuwslopend:). fingers crossed dat goed is

@hanna..wat eensnopeie..maar is goed toch zo ingepakt mag tot aan kin. MANNEN!..ppfff doe wat ipv zo'n opmerking:p,gelukkig deed hijd at die ochtend...hij wasnatuurlijk uit zijn schoonhiedsslapje gehaald

@tetta...begrpee dat je viste wel erg lang bleef zitten en nodige alcohol naar binnen had gegooid.. fijn zulke visite. snappen op kraamvisite gaan niet:cool: hoe lang ze slapen en/of wakker zijn verschilt per kind.
    zie link http://www.tipswerkendeouders.nl/downloads/slaaptips_baby_ebook.pdf

@kolven..is niet de 1e keer nee. maar is dus minder als in begin. vandaag weer net 100cc. en dan ook nog 1borst 30cc(die andere hadx leeg gedronken), 2 uur later rest uit beide:(:(lijkt wel of terugloopt maar x zeurt niet komt 5/6 x per dag voor bv. dus ik ga even weer oppeppen en vaker aanleggen. begin vanavond voor ik ga slapen. ik laatt hem vanaf de 4e week slapen als hij bed ingaat 2030-2100 tot hij zelf kwam.
    @aowyn...120cc uit 1borst:$...kijk dat bedoel ik...heb ik uit beide..in begin kreeg ik dat ook niet uit 1 borst maar wel 150-170 uit 2

@cath....hoop zo voor jullie dat dit werkt...was ivm kma toch??

ik ga op bank hangen

totlater

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    oja

@beetletje...hebben wij verleden week met x gehad. staat hier ook ergens nog op zp.... is wakker geworden toen om1700-1730.....en sliep pas 2330.

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    speciaal voor mvt

meid you go for it.....vind zo fijn voor je!

5. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    1/2 keer per jaar vind hij het leuk, maar dan ZONDER kids :p vaak maken we er een weekendje van.... maar nu vindt ik ons humpie nog te klein om achter te laten :):D
    hahaha merk nu al de rust van de oefeningen ;) tnx!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    goed zo meid. Ik hoop zo voor jou dat hij het licht heeft gezien en serieus he ... hij heeft heeeeeel erg veel god te maken en ik zou niet makkelijk bij hem zijn!!!! :x

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    MvC ik duim dat de 2 weken omvliegen en dat jullie een positieve bericht krijgen!!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier is D hele dan onrustig :( hoop dat dit de piek is van de verkoudheid en straks weer beter :(

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Almika ja maar ik vind 120cc ook niet veel vind ik :( Maar nogmaals wat wij kolven zegt niet dat ze zo weinig/veel drinken ;)

Katemans mooi ;) Ja zonder kids idd, scheelt een hoop gedoe hihi

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    niet veel;)...je haalt uit 1borst...je kan melkfabriekje beginnen:D

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    heb gestemd!!!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nou echt niet, Azeb kolft veel meer dan ik LOL Katemans ook!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    aowyn heb gestemd...

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    djw meiden! Heb hoop dat ik ooit een keer win :p Ik ben 2x in het verleden erg dichtbij geweest, 1x in de zw van mijn eerste en dit keer met mijn buikfoto

15. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha dat was wel met valsspelen ;):p maar goed, zal dr morgen best smaken

Hier een meisje ook onrustig, maar vind dr niet genoeg doorhuilen om er naar toe te gaan.... t komt en gaat... misschien van de flesvoeding van vanmiddag....

Was goed geslaagd, alleen onwijs last van mn bekken op dit moment.. echt balen, had niet verwacht er nog zo veel last van te hebben, hoop niet dat zich dat op t weer voort zet... heb gelukkig nog een maand voordat ik weer echt aan de bak moet.

@MVT hoop dat jullie er samen uit komen!!

@Catharina, nog steeds een tevreden meisje??

@MVC pffff 2 weken wachten.... hoop maar dat ze dan goed nieuws hebben!

@Tetta, lekker kraambezoek daaro, haha moet wel lachen om Juna's reactie op hun :p schijt hebben op bezoek :D

@Hanna hoe is het nu met je mannetje! en de reactie van hubbie is zoooooooo herkenbaar.... soms snap je wel waarom sommige vrouwen geen man nodig hebben :D jammer genoeg mis je dan soms wat centimeters ;):p
    Wat een heerlijk wrapje Roos zeg!! te lief!

@Beetletje hoe is het nu met Lars??

pfff madam is weer stil, hoop dat t nu langer dan 3 minuten is... tot nu toe 1 min huilen, 5 stil, weer 1 mopperen, 5 stil.... zal t dan aan de Frisio liggen?? gebruikte bij de andere 2 nutrilon, maar heb dit pak van een vriendin gekregen die dysmatuur voeding geeft aan dr kleintje....

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kolven:heb net na de voeding 100cc gehaald uit de borst waar juna aan had liggen tanken....

17. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Joehoe Lars heeft van 22.00 tot net geslapen! Nu zn fles en dan snel weer naar bed! :D

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow dat is echt goed! Hier van half 3 tot 6 geloof ik. Toen 2 luiers volgeduwt en nu lekker bij mama aant drinken. Meende gisteravond al dat ze iets verkouden was maar nu snotterd ze echt en heel de tijd niezen. Vind t echt zielig want ze kijkt me zo aan van wat is dit!

19. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    En nu weer geslapen van 4 tot half 8 en hij ligt nog even rustig in zijn bedje op zn speen te sabbelen :)

Straks weer kraambezoek van collega's. Ben wel ff klaar met al dat bezoek eigenlijk.

20. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier ook gister bij de laatste fles 2 luiers vol en nu geloof ik weer dus zo ff kijken haha.

Deel Deze Pagina