November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ze zijn aan het spuien bij lauwersoog, dus water zou moeten gaan zakken idd. Maar er komt ook weer veel regen aan hoorde ik in het nieuws

2. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    goede avond dames:D

hier gaat het hartstikke goed..
    we hebben vandaag veel gepraat over de laatste weken...over hoe de dingen gingen zoals ze gingen enw aarom..der is een boel duidelijk geworden...
    hij ziet in dat hij wel een baan van 40uur kan hebben maar dat ik thuis een 24/7 baan dagtaak heb dus hij helpt meer mee in huis...helpt meer mee met de kids..zodat ik ook me armen eens kan laten wapperen..ik heb me middagdutje weer terug hahaha..en heb er van genoten zeg zo voel me 10x beter...

het was hem teveel geowrden en hij wou wel terug komen maar doordat ik ook boos reageerden en ik zo hard en stug voel hield dat die ook wel terug kwam..gooide hij zijn kop erin door te proberen/laten zien dat ik geen gelijk kreeg door weg te blijven...alleen doordat hij er nu toch echt niet meer tegen kon geen mintuut langer had die nu het heft in handen genomen

ik was nog bij me ouders smorgen ik was beroerd en kotsmisselijk dus was na me ouders gegaan zodat ik beetje hulp kreeg met kids aangezien ik echt tot niks in staat was...hij zegt als je niet naar huis was gegaan om te praten dan was ik daar heen gekomen...nja dat zegt dan genoeg aangezien mijn ouders vooral me pa..erg laaiend is...ik heb gezegd dat hij laaiend mag wezen maar zich er niet mee mag bemoeien en als de tijd rijp is wel een x met hem mag praten maar eerst zorgen dat wij de boelw eer op de rails krijgen...en we gaan de goeie kant op
    hebben onzettende leuke gezellige dag gehad met zijn 4tjes en de kids genoten ook!!

hier ziet het er ongv zo uit
    08:00 flesje luier en bed
    10:00 verplaats naar box
    12:00 flesje luier en box spelen of samen op de bank
    16:00 flesje luier en de box spelen
    20:00 flesje luier en bed in
    12:00 laatste fles luier en bed in

meestal kijkt ze nog ff rond in bed of box dus ze slaapt ook niet meteen maar ze is wel redelijk vaak wakker
    ik heb haar overdag in de kamer liggen zodat ze weet dat bed avond is en box overdag is... en dat begrijpt ze aardig goed haha

badje doen we 2 a 3 x in de week aangezien ik er nog 1 heb..die gaat ook 2 a 3x.. ik was ze wel elke dag allebei van top tot teen...tenzij het natuurlijk errrg nodig is haha:p
    elke dag is me gewoon teveel gedoe... helemaal toen ik alleen was dus wij hebben het zo op gelost

och napoleon hopelijk hoeven jullie niet te verkassen..ik dacht nog aan je toen ik zag groningen haha

ballorig?/ hier heet het geloof ik ballore..of ik ken het als ballore haha kan ook...

onstekingen en alles heb ik ook geen last van..verkouden wel maar kids hebben er gelukkig nog geen last van

en na al dat gedram en gelaag van mij mag ik ff van de daken gillen dat ik het heerlijk vind om mijn kerel weer in huis te hebben in alle opzichten...ook al slaapt hij nog in andere kamer het is heerlijk dat die er weer is:D:D

* dus voor nu en eeuwig * klaagzang uit****

3. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Van harte met je verjaardag!

4. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Napoleon: heftig dat t water zo hoog is bij jullie...! Gelukkig maar dat jullie zelf niet hoeven verkassen... Hopen dat dat zo blijft!

Aowyn: bah wat een ziekenboegzeg! Beterschap!! Knuf!

Mvt: en wéér weet ik niet wat ik lees! Eerst zat ik met m'n oren te klapperen als je schreef wat hij allemaal uitspookte, en nu DIT! Ik hoop dat als dit is wat jullie allebei willen dat t helemaal goed gaat komen.... Succes!

Catharina: gefeliciteerd nog.. En gaat t goed met deze voeding??

5. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ik had pas bij de zorgverzekeraar dat er ook tig wachtenden waren, werd er gewoon opgehangen! Werd voor mij bepaald dat ik niet kon wachten maar gewoon maar op een ander tijdstip moest bellen!! Dát vond ik pas echt belachelijk!!
    Is t opgelost??

6. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Napoleon kwam ze weer twee keer...?
    Mtb: hij is weer opgeknapt gelukkig...!
    Katemans: gruwelijk veel geld uitgegeven???!!
    Almika: fijn dat hij zo goed is gegroeid joh!!

7. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier lekker nachtje de nachtfles over geslagen'en hij kwam 7:30 dus maar half uurtje eerder. Hij is nu aan het peopen dus de rest van de fles krijgt hij erna haha.

8. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    heerlijk meid zie je 2012 jou jaar en respect dat jullie ervoor gaan tegenwoordig gaan ze zo makkelijk uitelkaar.

9. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    en alles nog onder controle bij jullie?

10. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    aowyn hoe is het met julli? Knufff....................ooooo hij is nog bezig met peopen de melk word koud haha.

11. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ik kon niet meer terug vinden maar 16 maart goeie datum geboortejaarr zal wel anders zijn hier 1981....................oooo volgens mij is hij eindelijk klaar.

12. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Helaas is het nog niet opgelost. Heb nog een paar keer gebeld, de wachttijd werd steeds langer. Toen ze uiteindelijk geeneens een wachttijd meer noemde had ik er geen zin meer in. Gelukkig hebben we onze telefoons nog!
    Maar ga er wel wat van zeggen als ik ooit iemand te spreken krijg.
    Vind trouwens een klantenservice waarvoor je moet betalen ook geen service.

13. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Mijn geboortejaar is '84.

Succes met verschonen :-D

Hier trouwens ook best een goede nacht gehad. Half 11 laatste fles,toen half 4 en om 7 uur was hij weer wakker door zn krampjes. Nu liggen we samen in bed en krijgtie weer zn flesje.

14. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    oooo soms als ik J. op bed leg kan hij zo zielig doen dan kijkt hij mij aan en zegt heel zielig jengelend (totaal onbewust natuurlijk) mam haha ook al is het onbewust ik smelt dan weg. hij ligt nu weer op bed manlief slaapt nog.

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

MvT,zo zeg weet neit wat ik lees,jullie zijn weer bij eklar,fijn meiske,hopelijk keert de rust nu weer terug en wordt dit een top jaar voor jullie!

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

meiden ik ben er nog hoor,maar tis hier nog steeds zwaar,met een nog steeds volop huilende baby,al moet ik zeggen dat het gister en vannacht wel beter is gegaan.
    Door alle vermoeidheid zijn mijn man en ik ook neit erg aardig tegen elkaar,maar hopelijk komt ok dat weer goed als Lois straks beter in dr vel zit en wat meer gaat slapen e vooral tevreden kan zijn als ze even zelf meot liggen in box of bed omdat mama nu eenmaal ook weleens naar het toilet moet ;).

Gister heb ik voor t eerst L.ois weg gebracht naar mijn moeder en ben ik met mijn oudste gaan zwemmen,dat was echt heerlijk,zag gewoon dat ze zo genoot,zij schiet er momenteel ook echt wel bij in en omdat ik en mijn man zo moe zijn heeft ze t niet echt makkelijk nu,probeer haar wel echt te ontzien maar goed we komen er wel door

ik heb maar 2 pagina's terug gelezen dus reageer verder even niet
    ]

17. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Heel gauw moet zo weg naar de kapper. Wil dit al 2 weken doen maar kwam telkens niet uit dus vandaag eindelijk ..jeee.. Zie ik er ook weer enigszins toonbaar uit;(

@sjees: het lijkt mij erg zwaar voor jullie. Hopelijk komt daar gauw verandering in... Hele dikke knuf

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hier alles in orde, water is gezakt, maar wij zaten ook niet in de gevarenzone hoor ;) alleen maar vlak bij.

Lieze was idd 1x vannacht, wel vrij vroeg, om kwart over 2 al, maar daarna om 8u

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    stik, bericht weg, Meike drukte de stroomvoorziening uit...
    strekking was: auw, gewrichten & bekken, slapen

20. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hoi meiden

ik ben er weer eindelijk :)
    mijn internet werkt nu normaal na eerst nog problemen met modem te hebben gehad maar het lijkt nu opgelost :D
    is er iemand die mij een beetje kan bijpraten, want teruglezen is echt teveel.
    ik ben nu even kort thuis en ga dan weer naar Noa toe, mijn zus nodigde me uit te komen eten.

afgelopen woensdag naar CB geweest en Noa groeit goed. ze weegt nu 4190 gram (bij geboorte 3125) en 54 cm (51 bij geboorte). 24 januari weer terug en dan krijgt ze eerste prikjes.

hopelijk is alles goed met iedereen en de kleintjes.
    ik meld me vanavond weer even als ik thuis ben
    ik spam nog even met een fotootje van Noa erbij van vandaag :)

Deel Deze Pagina