Pfff frustrerend... Ik zit ook te twijfelen of ik toch ook niet nog iets ernaast (de sterilisatie) ga gebruiken om niet meer ongi te worden (t is dat je zonder baarmoeder ook nog andere klachten krijgt...)
Als ze slaapt dan slaapt ze, en zolang ze gewoon allert reageert mogen ze best langer slapen ik ga lieze ook echt niet wakker maken als ze na 4u nog slaapt.
Fayah was ook een rasechte buikslaper, het verhaal van jullie meisje komt me bekend voor, huilen huilen huilen, een keer om te oefenen op dr buik gelegd en het was ineens 4 uur stil.... waarom probeer je haar niet overdag wat meer op dr buik te leggen... weet nog dat Fayah het echt niet prettig vond op dr rug....
*zwaaiiiiii* ............. Xxx is bijna afgelopen dan flesje er in en slapen. Oooo werken wil ik ook wel weer maar moet straks eerst andere baan zoeken maar mag van fysio niet werken moest eerst maar eens pijn vrije dagen hebben die heb ik nog niet gehad dus zit nog wel ff thuis denk ik.
meiden...................ben ik een dagje werken moet ik tig paginas bijlezen.......ppfff ga poging wagen
@ sjees...2 dagen en apart de dag van bevalling dus zit er niet in en in de cao staan wettelijke dagen en eventuele andere extra regelingen mbt bevalling. minder dagen mag niet is idd zo cao geldt is geen cao dan wat wet zegt maar dit is anders Verlof voor papa's - zwanger
ooo weer vragen over fv...ik kan je niet helpen is 150ml per kg...tcoh???dus per beebje verschillend @ricmar...leuk karweitje zo midden in de nacht...daarna wel gaan slapen.moet je echt opnemen want is zo leuk om terug te zien...gaat hard he met groot worden met prikpil geen ongi meer,meestal wel kilos @tetta vast al antwoord gehad.maar begrijp ik dat je met 6 wkn wil gaan zwemmen met j zou echt wachten na de prikken...je mag zelf in bad en zwemmen als je niet meer vloeit. hoofdoptillen kunnen ze al vanaf begin alleen nog erg kort maar dat verschilt per beebje hier ook een die veel niest.is al verkouden geweest en neusspray gebruikt @mvt..ben erg blij voor je,nachtmerrie voorbij boek closed. nu een nieuw beg in nieuwb oek...veel geluk @beetletje..getver nu alweer ongi @aowyn...en jij zit te w8 op je ongi...mag van mij nog wel wegblijven hoor geef niet voor niks bv @hormoon bultjes...ooo zijn dat die bultjes...x heeft er stuk of 4 op gezichtje...maar trekt al weer in. waar komt eignlijk door MVC heeft ka nog gezegd...met bv kan ik nog snappen want mijn hormonen zitten erin maar met fv @mvc...wat is c een cuty @hanna....wat een dilemmas hebben jullie toch met fv...is zo handig bv. mag en kan altidj en als ik dit zo lees ga nog wel even door. maar een fles extra is echt niet schadelijk hoor....wat ik ooit bij oudste kreeg te horen bij xtra fles...schepje minder in doen bij xtra fles of bij normale fles meer water hmmm ga jij voor mirena...ik ga ouderwetse koperspiraal plaatsen...dat je met mirena niet meer ongi wordt KAN maar hoeft niet te gebeuren. kan ook andersom helaas(bij 2friends) @tetta...wat een erg leuke foto! kleinkids van dezelfde oma....is er een voor op canavs of in lijstje @weekendje weg..gaan er aardig wat en onze vakantie gaat naar spanje in juli..... @napoleon...wat jij zegt klopt niet die dagen blijven gewoon bestaan ook als in weekendmoet alleen binnen 4wkn worden opgenomen @sjees als slaapt dan laten slapen. als ze honger heeft komt ze vanzelf *zwaait naar nikki* @katemans...getver strijk...ik hou nu beetje bij maar normaal heb ik strijkvrouwtje..... heb streep die was er pas met 37 wkn zwschap en is er nog steeds en haar heb ik ook ,scheer ik niet gaat weer weg wordt alleen maar erger hier dus dag gewerkt was wel weer leuk en anders. nu nog 2 dagen en dan heb ik ze weer uit de brand geholpen...ik ook baat bij anders komt er geen geld binnen en uiteindleijk ook geen loon...werd zelfs gezegd dat ze mij gemist hadden en blij waren dat Ik er was.......streelt je ego weer jullie hoop gekletst....hadden julli niks beters te doen of zo nu moe ga x bv geven en slapen trsuten
@aline: nee zijn achterkleinkids van dezelfde overgrootoma (zijn dus eigenlijk achterneef en achternichtje van elkaar) en die foto hangt daar inderdaad al aan de muur
@ almika: wat n luxe een strijkvrouwtje!! @ nikki: zwaai terug @ weekendje weg: gaan er veel weg zeg. Wij gaan eind april n midweekje naar cp. vorig jaar niet weggeweest, ik heb er nu al zin in cp ... Voor de rest denk ik dat wij pas in september op vakantie gaan! Vandaag vroeg op gestaan normaal ga ik nog n uurtje terug maar wilde ook wat dingen in huis hebben gedaan, zoals strijk
Hai allemaal! Ik heb even een paar pagina's terug gelezen, maar heb eigenlijk niet veel onthouden... Hier gaat het goed. Druk met plannen van sociale leven. Het kraambezoek van mensen die wat verder weg staan gaat nu beginnen... Dus heb een drukke en volle agenda. Tussendoor probeer ik ook wat te werken... Ik ben gister geweest van half 9 tot half 2, en ga woensdagavond weer. Verder gaan de nachten hier ook nog steeds super. Soms zit er een nachtje tussen dat ze om 5uur al wakker zijn, maar meestal slapen ze tot half 7. Vannacht was het zelf van 23 tot 7.15. Heerlijk dus! Mvt: hoe gaat het daar?!
Lol wat gaan er veel naar CP zeg! Wie naar het meerdal gaat moet het wel even zeggen hoor zo naar de mondhygiëniste, ben benieuwd wat deze keer de schade is na de zwangerschap.... hopelijk valt t mee... tot later!