November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @tetta ja hier een diedat doet of effe huilen en waarom denk soort van draai vinden en slaap pakken...

2. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    vandaag spannende dag hoop vanmiddag goed nieuws te brengen.

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik duim voor jullie mee, hoelaat is de afspraak?

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zal nu wel weer verkeerd bezig zijn volgens velen en juna verwennen maar ze heeft de afgelopen 3 dagen bij ons in bed gelegen bij mij op de buik snachts. Ze is zo verkouden en ze ligt dan gewoon een uur lang te zuchten en te kreunen in haar bedje als ze op haar rug ligt terwijl op haar buikje heeft ze er bijna geen last van. Durf haar nog niet op de buik in de wieg te leggen en als ik dat doe gaat ze ook heel hard huilen dus dan maar zo.

5. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Tetta: Dat vind ik geen verwennen hoor. Als je haar daarmee kan helpen zou ik het gewoon doen.

Hier de kleine man net weggebracht naar kdv, hij had er geen moeite mee... Mama wel :) Zo maar eens even kolven.

6. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Tetta, hoofdeinde een beetje hoger zetten (bijvoorbeeld dikke boeken onder de poten zetten) helpt haar ook beter te ademen (en jou beter te slapen ;) ) is idd zielig als ze liggen te knorren..

@MVC spannend, hoop dat de uitslag positief is!

Hier Fayah voor het eerst naar de basisschool om te oefenen.... ben benieuwd hoe ze het heeft... hadden haar naam voor de verandering weer es verkeerd gespeld.... zonder H... volgens mij is dat de gangbare spelling van die naam :) bij de VK waren er namelijk ook 2 meisjes geboren met die naam, en ook zonder H, maar vind zelf Faya niet af :p

Zometeen maar es maandfoto's maken van Charlie... gister bij in geschoten, heb 's ochtends wat foto's van de drie bandieten gemaakt, maar daarna zijn de 'echte' maandfoto's er bij in geschoten... had bij de andere kids bij mn ouders de maandfoto's gemaakt op het kleed waar mijn moeder ook de maandfoto's had gemaakt, maar die kan m niet meer vinden :), maar goed wil waar voor madam later ook maandfoto;s voor haar hebben... hoop dat mn moeder m nog vind voor dat ze een jaar is... zou anders wel jammer zijn

7. juf85

juf85 Niet meer actief

Maandfoto's, wat leuk. Ik maak veel fo to's dus niet aparte maandfoto's.
    Hoe laten jullie je kindje wennen aan flesvoeding? Hij was gewend om uit de fles te drinken, maar flesvoeding smaakt toch anders. Hij spuugt de fles gewoon uit. Toen heb ik hem eerst een klein flesje BV gegeven en daarna dronk hij wel 'pure' FV op.
    En net heb ik het gemengd, maar dat wilde hij eerst ook niet. Dus toen paar slokken borst en toen de 'gemengde' fles en toen dronk hij de fles wel.

8. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @tetta dat is geen verwennen hoor je helpt haar en jullie komen beide aan jullie rust
    @mvc heel veel s6 hopelijk zijn de uitslagen goed.

Las gisteren iets over hormonen en soms ineens kunnen huilen. Heb ik ook zaterdag nog op een feestje bij me schoonmoeder uitgehuild. Kan ook om de meest stomme dingen ineens gaan huilen.

Even vraagje ik merk bij Vera dat haar hoofdje aan de achterkant begint af te platten hebben jullie dit ook? Op der zij slapen wil ze niet hoofdje naar de zijkant leggen als ze slaapt dan word ze wakker ze wil alleen op der zij in box hoe doen jullie dit?

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Tetta ik zou ook nu niet met verkoudheid in wieg op buik leggen tenzij het echt niet anders kan. Wat Katemans zegt dikke boeken onder hoofdeind poten (doet mij aan denken dat ik ze weer vandaan moet halen :p) en verwennen nu echt nog niet hoor! Luister naar jouw eigen moeder hart ;) Dean lag ook vaker in mijn armen met verkoudheid. Ze zijn dan ook een hoopje zielig, kunnen niks anders dan huilen :( Dan heeft ze jouw troost echt nodig!

MvC duimduimduimduim

juf sorry geen idee :( Mijn dochter pakte gewoon zonder mopperen de fv op die keren ik wou kolven voor voorraad

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ohja mopperen kan D ook soms heel goed doen voor het slapen gaan, heel normaal!

Hier is D na het laten huilen toch weer in slaap gevallen, voor het eerst! Hij was al een tijdje wakker en volle buik en toen ik hem in wiegje legde draaide hij met zijn hoofd en keek mij aan van nee wat doe je nou :p jeetje zeg.. hij maakt mij het wel moeilijk :p
    Dus aai over bolletje en weg. Moest 3x naar boven voor speen en troosten (niet uit bed gehaald) en toen sliep hij ff. Inmiddels schoonmoe er al voor mijn dochter en toen werd hij wakker. Dus nu weer ff laten huilen proberen. En net toen ik naar boven wou lopen siste schoonmoe mij terug, hij viel stil! was denk ik iets van 5 min laten huilen, mssn 10. Na iets mopperen sliep hij een half uur. Toen weer huilen. Schoonmoe ging weg met mijn meissie en ik naar boven weer speen erin en troosten. Naar zolder voor de was en niks meer gehoord.
    Voeding was 9u en is nu 3 en half uur verder! Ben blij dat het even laten huilen nu eindelijk werkt, want moe is hij echt wel maar toegeven wilt hij niet ;)

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juna kan dat ook zo goed. Niet dat ze huilt maar dat z eniet wil toegeven aan haar vermoeidheid. Dan heb ik haar bijvoorbeeld bij me op schoot liggen overdag en dan vallen haar ogen dicht maar die probeert ze dan open te houden. Dan zie je haar ogen echt wegdraaien haha.

Mevrouw ligt nu lekker in haar wippertje naar de smurven te kijken :D

Maandfoto's probeer ik ook te maken mara nu alweer een week overtijd dus:p Net maar even gedaan. Ze heeft van haar peetoom een hele grote beer gekregen die zet ik dan in de hoek van de bank en haar erbij, dan zie je precies het verschil van toen ze net geboren was.

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik maak elke week foto's maar niet speciaal in een bepaalde positie ;)

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto's maak ik ook iedere dag wel maar toevallig kwam de kraamhulp met dit idee toen ze de beer zag en vond het ook wel erg leuk.

15. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Superleuk Napoleon!

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojah nog ene vraagje. Mijn vader is over 2 weken jarig en dan wil ik hem eigenlijk een foto van Juna op canvas geven. Waar kan ik zoiets het beste laten maken niet te duur?

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff schiet mij maar lek... ik had net drie huilende kinderen. Lieze drinkt al de hele tijd slecht... ze kam weer om tien uur, maar verslikt zich en dan maar af en toe een slokje, net weer geprobeerd omdat ze wakker werd... en weer maar een paar slokjes. Nou ja, ze slaapt nu weer dus ga er maar vanuit dat ze geen honger heeft... Femke was vervelend en aan de brul en de laatste tijdgaat ze steeds spelen in bed maar nu heb ik haar niet gehoord en meike ligt er ook in... arg, dacht echt ff dat ik gek werd...

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb nog steeds geen canvasfoto's laten maken... dus geen idee eigenlijk...

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat op de site van de Hema te kijken en denk dat ik een verjaardagskallender voor hem laat maken met foto's van Juna.

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @katemans, wat rot van de auto, vooral als je er net veel aan uitgegeven hebt!

@ricmar, als hij voor 3/4 nep is die kies, zou ik er sowieso een kroon over laten zetten. Als hij namelijk weer afbreekt en toevallig breekt het laatste stukje "echte' kies ook af dan kan er ook geen kroon meer op (te weinig houvast) en dan ben je hem kwijt.

@napoleon, ik hoop dat je pees donderdag weer wedstrijd-klaar is ;)
    Wat super leuk die kaart!

@babywens, super dat hij zich goed gedragen heeft in de kerk! Hier ook een hoop gebrabbel!

@mvc, ik hoop ook op goed nieuws voor jullie!

@tetta, s.ienna heeft hier de eerste tijd bijna alleen maar op onze borst geslapen toen we nog niet wisten dat ze koemelkallergie had. Ze had het zo enorm benauwd en maakte op haar rug allerlei stik geluiden.

Hier gaat het goed, nu al bijna 2 weken op de nutramigen voeding dus deze lijkt aan te slaan. (met de pepti ging het na 1,5 week weer mis) Ze ligt nu lekker te slapen. Zometeen even lekker wandelen met de wagen!

Deel Deze Pagina