gastouder kost hier bijna 6,50 per uur (betaal je aan het bureau, de gastouder zelf krijgt iets minder per uur). Een gastouder mag wel iets van 6 kindjes hebben, en dan maximaal 2 kindjes onder de 1 jaar. Deze gastouder wil er niet meer dan 4, omdat ze ze wel voldoende aandacht wil kunnen geven.
@almika nee nooit gehad sinds de laatste weken zwangerrschap moet nu vanaff donderdag in ziektewet maar is nu wel effe het beste.....................@juf hier altijd gastouder gehad beviel echt super.
nou fles er in j. Op bed wij ook dus slapen zusje is nog op was weer weekend hier ging niet goed op crissis word morgen overgeplaatst en krijgt dan eindelijk goeie beglijding hoop ik.
hoi meid, ja gaat een stuk beter, en daarom kom ik ook weer gezellig mee kletsen. kon het even niet op brengen veel online te zijn. soms wel even wat bij april mama ( van me dochter) gepost maar meer ook niet. michel en ik hebben goed gesproken. en we gaan er samen voor. romy uit mijn onderschrift een een meisje van 3 jaar van een meid hier op het forum. die ernstig ziek in het ziekenhuis is beland. artsen vreesde voor haar leven. en ze is ook twee keer gereanimeerd. maar lijkt er nu toch boven op te komen.
hey meid, ik las op hyves het bericht van je man/vriend. heel veel sterkte. donderdag een spannende dag dus.
@pamsie, welkom terug hoop dat dat meisje er bovenop komt! heb je ook FB?? hebben daar ook een groep... @juf, fijn dat t nu qua opvang helemaal geregeld is! nu nog hopen dat t invalwerk wat meer wordt @MVT hoe is t daaro?? nog steeds rust in de tempel?? @Britt hoe is het nu met je mannetje?? hier weinig spannends te melden....
hier heerlijke nacht gehadom 23 uur fles gegeven en na bed en om 8 uur pas weer nu hopen dat het een keer voor meer dan 2 of 3 dagen is haha. Verder c. op psz J. net weer op bed die is van 8 tot 10:30 opgeweeest dat is voor hem echt lang dus dadelijk maar ff buuf vragen of ze oogje in het zeil houd als ik C. opgahalen hoef ik J. niet wakker te maken.
@mvc..jij lekker nachie gehad dus kon je even wat rustiger doorslapen. heb je geen bi of zo dan.ik hoop dat je er snel vanaf bent na wat fysio. @sjees.hier bv en zelfde rare ongi klachten, dan wel roze bij afvegen dan weer niet snap er niks van w8 maar af ,meer meiden hebbenn het dus zal zo horen ik herken het niet van de oudste overigens of ik ben vergeten haha. hoe is met je kleine meisje en de voeding? @pamsie...wat fijn dat jullie ervoor gaan. veel opfb dus kom daar ook eens langs @juf...is daar goedkoper als hier want vond best pittig nog wel. gebeurt hier echt niet zo veel meer...best jammer
Katemans, ik zit nu in de ziektewet, dus ga voorlopig niet aan het werk, ja aan mijzelf Moet binnenkort ook naar de reumatoloog, kno, elke week naar de psych, fysio. Enige dat ik nog doe is wat vrijwillige dingen maar momenteel kom ik amper de dag door.
ohh dat is wel heel fijn. zo weinig kinderen maar ik vind het wel vrij duur. hier is gastouder 4,50 per uur. incl. alles en bureau kosten.
maak mij vriendje dan voeg ik je toe hebben geheimen groep. https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001126968352dit ben ik
hhmmmm volgens mij heb ik wat gemist. wat is er aan de hand meis. zo te lezen lig je in de kreukels mentaal en lichamelijk. weet wel van je buikklachten en je hebt daarvoor movicolon om je darmen te legenen en dej uiste kant opte sturen...maar verder ben ik even kwijt hoor...sorry!!??
Ik schrik er ook een beetje van Napoleon...! Ja schrijf morgen even wat uitgebreider hoe t nu met je gaat en waar je mee worstelt... Dat mag ook hè? Je hoeft niet altijd de sterke te zijn...! Dikke knuffel!
Sjees: hier ook nog steeds die steekjes/ spierpijnachtige klachten... Ene dag erger dan de andere... Ben al wel drie (!) keer ongesteld geweest... Bofkont ik Pff ik gun jou heel snel wat betere nachten meis! Komt echt!
bedankt meiden,ik zal de onig rustig afwachten hanna,pfffff al 3 keer ongi geweest,das ook geen pretje zeg! napoleon,meis klinkt niet lekker allemaal,je hoeft je neit altijd sterk te houden he! HIer ook nog steeds ziektewet,heb nog pit aan huis elke 2 weken en gesprkken bij psych,en vanaf volgende week ook hier weer aan de fysiofitness,had tot nu toe 3 x in de week fysio aan huis voor mijn bekken maar ik kan nu weer gewoon traplopen en mezelf redden dus nu wil ik weer wat spieropbouw gaan doen anders krijg ik alleen maar meer last van die gewrichten en dar pas ik voor! als je je ei kwijt wilt maar niet op forum mag je me ook altijd een pb sturen hoor. Is je buikpijn al iets minder? Dikke knuffel in ieder geval! hier vandaag een betere dag gehad,L.ois was goed in haar hum,heeft weer goed gedronken en sliep veel en als ze wakker was heeft ze gelachen,heerlijk,voel me zo rustig en prettig nu,hopelijk gaat deze trend zich doorzetten!
Wat is het hier rustig. Even een vraagje. Wij zitten nu ongeveer op dit schema: -tussen 6 en 7.00 BV -tussen 10 en 11 FV -tussen 14 en 15 uur BV -tussen 18 en 19 uur FV -tussen 22 en 23 uur BV (maar dit is meestal snachts omdat hij vanaf 21 uur in slaap valt en de nacht in gaat). Nu heeft hij vanochtend om 8 uur BV gehad (werd toen pas wakker). Rond 11 uur werd hij weer wakker en wilde ik hem FV geven, maar hij bleef huilen en weigerde. Terwijl hij voorheen altijd flesjes met BV leegdronk. We zijn net een week bezig met FV en hij drinkt soms de fles leeg (180+6), maar hij laat ook wel eenstussen de 60 en 100 cc staan. Vanochtend kreeg ik er niks in. Na 3 kwartier heb ik hem even in de box gelegd en een nieuwe fles gemaakt, zodat hij weer een warme fles kon krijgen. Maar ook dit wilde hij niet. Er is ongeveer 30 cc uitgegaan, maar hij liet ook veel langs zn mond lopen en hij spuugde wat, dus ik denk dat er niet echt iets binnen is gekomen. Na 1,5 uur huilen en moeilijk doen heb ik hem maar een paar slokken BV gegeven (was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik kon er even niet meer tegen). Ik heb hem toen in bed gelegd en hij is na 10 minuten huilen in slaap gevallen. Als hij nu wakker wordt, moet ik hem dan BV geven (de voeding van 14-15 uur)? Of gewoon weer een fles aanbieden? Hij zal toch aan de smaak van FV moeten wennen. Hij heeft vanaf het begin flesjes afgekolfde melk leeggedronken. Daar zijn we al vanaf week 4 mee begonnen, hij zoop ze altijd leeg. Maar met FV gaat hij opeens de fles weigeren en drinkt hij maar de halve fles leeg. Hij dronk ook altijd 120 cc gekolfde melk. Maar toen ik wilde gaan afbouwen heb ik het CB gebeld en zij zeiden dat hij 5 voedingen van 180/6 moest hebben. Dus hij moet nu opeens meer per keer drinken.