vandaag met isa naar cb geweest.. madam doet het heel goed geboortegewicht:2850gr..na2w...3020gr...nu 3680gr en 51cm ik mag nu naar 6x 120 cc gaan..en de eerste dronk ze goed leeg dus ben erg tevrede nu ze heeft er nu ook 4uur tussen zitten dus hopelijk blijft dat zo heb de advocaat gebelt.. hij wil het in het volgende gesprek voor leggen om in therapie te gaan...omdat hij aan mij kon merken dat ik dit echt niet wil.. en omdat hij het bij mijn man niet echt kon pijlen wat hij nou wou...dus gelukkig heeft die man menselijkinzicht
Heel herkenbaar hoor napoleon. Had ik bij de eerste niet, maar bij deze dametjes des te meer. Misschien door de moeilijke start, misschien door dat je idd aan het overleven bent in het begin... Wie zal het zeggen... Maar ik heb hier soms ook ineens dat overweldigende gevoel... Heerlijk! Bijzonder dat ik van deze 2 meisjes ook net zo veel kan houden dan van onze eerste!
ik had dat gisteren toen ik isa de laatste fles deed en haar aan keer..kreeg tranen in me ogen en begon ook heel hard te huilen.. dit is mijn meissie... maar ik heb haar met mijn gevoel en voor mijn gevoel pijn gedaan bedacht ik me... door de hele situatie heb ik niet echt speeltijd met haar doorgebracht.. onbewust gaf ik haar de schuld van dit alles en ik vroeg me zelfs af wrom ze er was want je maakt een baby met liefde en dat is op het moment overhoop... maar heb onzettend spijt van die gedacht ben zo gelukkig met haar en mijn zoon zou haar ook voor geen goud willen missen...maar ik had die gedachten wel en dat doet me pijn en knaagt aan me.....en weer huil ik....K*Tzooi word gek van me zelf
@nikki, ik had ook steeds het gevoel dat Lieze iets ergs zou krijgen... heel irritant, was gewoon bang dat ze er ineens niet meer zou zijn... @mvt, niet schuldig voelen hoor! Zij weet dat toch niet .
nou wordt ook helemaal emo van jullie berichtjes zeg! Maar wat zo'n kleintje met je gevoel kan doen!! Net gaan wegen met madam, zal Aowyn effe pmmen zodat ze het ook zag, maar ze was 4805 gram! een 600 gram gegroeid in 3 weken doet het dus hartstikke goed! Mag er 's nachts in ieder geval de 7 uur tussen laten die ze er nu tussen laat... hoef me niet zo heel veel zorgen over de borstvoeding want die loopt gewoon goed en zal hierdoor niet echt terug lopen omdat ze zich erop aan gaan passen (gelukkig maar ) @Napoleon, pffff balen dat de auto nog niet gemaakt kan worden... snap meteen dat je je dan flink gehandicapt voelt. Auto's zijn handige dingen, maar wanneer ze niet werken zijn het ondingen! en met 3 boeven in de bus stappen is inderdaad geen doen... zal ws wel met een duowagen lopen, vraag me af of je die er überhaupt in krijgt alleen....
weet ik maar het doet wel pijn zij kan er niks aan doen zij heeft hier niet voor gekozen(ik ook niet) ik wil gewoon dat alles weer goed komt....zucht...wrom is dit zo moeilijk....en langdradig het kan heel gemakkelijk met praten maarja dat heeft hij nooit geleerd..zucht...wordt moe van me zelf
almika de eerste gehoortest was niet goed maar J. is ook erg verkouden dus vandaar 2de. we kwamen er achter door de chiropractor die testen zijn zuigen en hij beet heel erg toen ging ze zijn kaakjes voelen!
mijn schhonzus de kv zweert ook bij dr. brown maar dames ze gaan eruit zei ze dus ff navragen bij de winkels en anders vast inslaan!!!!!!!
ja dat is geen probleem, wij hebben overal in de stad verhoogde bushaltes en knielbussen en speciale kinderwagenplekken in de bus. Maar dat vind ik zo'n gedoe, met de gewone wagen kan ik voorin instappen en met de duo moet ik achterin instappen, dan weer naar voren voor een kaartje (koop altijd een eurokaartje ipv chipkaart). bovendien is ie toch breder en staat ie toch een beetje in de weg en als er al een kinderwagen staat dan helemaal ... Dacht nog, Lieze in de draagdoek, Femke in de buggy en meike loopt natuurlijk zelf. maar had geen paraplu dus bij regen zou ze dan nat worden want onder een regenponcho lijkt me stikgevaarlijk.
dat zei het cb bij mij ook met gevolg dat de voeding toch terug liep lactatiedeskundige erbij gehaald en die zei nooit meer als 6 uur ertussen in begin c. was toen 4 weken toen ze dat zeiden dus wel in de gaten houden wand c. kwam in begin ook mega aan.
hahaha woon nog in een achterbuurt waar 15 persoonsbusjes rijden of zo'n hele oude en dan ook 1 keer per uur , maar het is inderdaad een heel georganiseer zo met 3 boeven, en dan zal je zien dat Meike niet mee werkt (zo heb ik er namelijk ook een rondlopen
hier vandaag gewogen wand j. zat nog niet boven geboorte gewicht nu 4385 gram dus 265 gram in een week mocht op 6 voedingen blijven al wil hij gister en vandaag een extra maar niet minder dan 6 en s'nachts max 6 uur tussen. maar hij komt na 4 uur ongeveer dus dat zit wel goed.
@MVC, moet volgende week sowieso naar het CB, maar overdag komt ze nu vaker als toen ze er 5/ 5,5 uur tussen liet... en met het gewicht dat ze nu heeft moest ze dat een heel eind aan kunnen...
Ja snap soms ook niet wat de een en ander zegt en spreken elkaar vaak tegen bij mij was die 6 uur voor mij dat het niet terug liep zei de lactatiedeskundige maar goed snap niet wanneer er dan wel langer tussen mag wand je moet toch op een gegven moment minder gaan voeden dacht ik.
Hier t zelfde ongeveer: geboortegewicht 2840, na 11 dgn 3010 en vandaag 3 weken en 5 dagen 3670!! Mag ook naar 6x 120 maar wel rustig opbouwen omdat ze tot 6 weken met die oeveelheid moet doen
hihi ja dat typte ik net nog in het apriltopic, dat meike gisteren in het zh helemaal de weg kwijt was... helemaal door het dolle heen maar vroeger liep ze altijd weg als we ergens heen liepen, maar sinds een half jaar gaat dat supergoed, dus buiten gaat het tegenwoordig altijd goed. *knocks on wood* Hier gaat om de 10 minuten een bus gelukkig, behalve tussen 9 en 11 dan om het kwartier. Waar we eerst woonden, in bedum, elk half uur een bus, maar daar kan je idd niet met duowagens, wel gewone wagens
Hier zit nog niet langer dan 6 uur tussen maar het heeft ook te maken met je cyclus, als je er langer dan 6u tussen gaat laten komt je cyclus weer op gang. trouwens, ben wel blij dat mijn baarmoeder er van binnen weer goed uitziet, dat was na femke nl niet zo, heel onrustig slijmvlies en veel buikpijn. Maar ben benieuwd of ik ook weer persisiterend follikel ga krijgen, dat had ik steeds tijdens de borstvoeding...
Zal vast goedkomen, heb zoiets van 'wat ze aan bv binnen heeft heeft ze binnen, als het zo meteen om een of andere reden niet meer lukt is het jammer.... kolf niks af dus alles wat ze nodig heeft neemt ze tot zich, ga er vanuit dat dat ook de bedoeling van bv is; vraag en aanbod op elkaar afgestemd.... merk trouwens dat het aanbod afgenomen wil worden