Hier gaat het na 2 weken prima met de fles. Hij krijgt nu meestal de ene voeding flesvoeding en de andere voeding borstvoeding. Maar ook wel eens 3 van de 5 voedingen flesvoeding. En nu sinds een paar dagen drinkt hij de meeste flessen helemaal leeg! Vannacht heeft hij voor het eerst op zn eigen kamer geslapen in een ledikant (ipv zijn wieg).Hij heeft zichzelf helemaal omhoog geduwd en lag dus niet meer onder de dekens! Dan wordt het dus tijd voor een slaapzakje (of niet?).
Juf V slaapt al vanaf ca 4 weken in een slaapzakje omdat hij de dekens af krijgt en schuift in bed, zorg wel dat je een goed passende maat hebt (dus niet op de groei)
@Juf, Charlie slaapt ook in een slaapzakje, en vooral als meneer zich omhoog werkt, biedt een slaapzakje uitkomst. heb nu wel kleinere (een 60cm en een 70 cm) die van 90 & 100cm zit te ruim om dr hoofd heen.. Net toch maar temp gemeten bij madam 38.3... maar goed dat we zo een afspraak hebben, moet dr ook echt wakker maken om te eten.
katemans ik heb gehoord dat temp niet uitmaakt met RS, het is vaak de benauwdheid, succes straks! hier bijna klaar met kolven en dan werken!
ok, dus ze moeten niet te groot zijn. Ik heb via marktplaats 2 van 70 cm gekocht. Die hoop ik zsm binnen te hebben. kan ik mooi eerst proberen of het bevalt.
is een mooie maat, kan je mannetje tot een maand of 9/10 in zitten en met een beetje geluk zelfs tot een jaar!
Lieze heeft nog maar weinig over in de 70cm slaapzakjes hoor maar ja, mijn kids zijn nou eenmaal lang
ppfffffffffff...leuke binnenkomer zeg op zp van uniqua d'r man dacht ik ga mijn 35+dinnetjes weer eens hallo zeggen
ja ik las het van de week al, echt vreselijk! Hier slaapt ze ook in een slaapzak (puckababy) maar ze krijgt het nog steeds voor elkaar om ermee door het hele bed te schuiven, soms ligt ze zelfs overdwars
Mijn dochter deed dit ook al snel, dus koos ik voro een maatje groter slaapzak, dit kon ik zo om de einde van het wieg matras vouwen en tegelijkertijd als zij nog omhoog kwam zou zij niet zo'n kou vatten
goede maat, Die van Prenatal zij vaak iets smaller dan de rest bij de nek, wat super is want je moet opletten of de hoofd niet door het gat past
ik had ook altijd slaapzakken van prenatal vond deze het fijnst. heerlijke nacht gehad ook 23-7:45 zou hij het door hebben?
goedemorgen.... wat een kou zeg!! net 2 boefjes naar school gebracht. Zo grappig om te zien dat Fayah al helemaal wegwijs is! Charlie hoest nog steeds als een zeehondje, maar heb wel het gevoel dat ze beter in dr velletje zit...
hier ook een betere nacht gehad! 00.30 - 3.45 - 7.15! hopen vannacht weer zo! tweede dag op werk ging goed! voelt echt fijn! en idd rete koud >< bleeegh en geen sneeuw ervoro grrr