November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    met vit kauwen is normaal :) D deed met cupvoeding ook de eerste wek. Denk soort instinct. SOmmigen denken door het meekijken met wijde ogen dat kids willen, maar als ze smaken en reiken etc dat was het voor mij de teken dat K wou

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    idd verschilt per kind. K en D zijn net papa, lekker warm, ik ben de koukleum hihi

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ricmar, heb je dan ook sok-ons voor hem ?

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nee ik heb geen sok ons dat zijn die dingen die je er over kan doen zodat ze niet uit gaan toch? , nee hoor gewoon sokjes over de pyama broek doen scheelt veel ellende.

5. juf85

juf85 Niet meer actief

Wij hebben nu het slaapzakje in gebruik. We doen hem een romper aan met lange mouwen en sokken. Het is een winterslaapzak, dus dikke mouwen. Verder onder 1 dekentje met laken. Z'n armen zijn dan niet ingestopt, want dat wil hij niet. Maar door het slaapzakje heeft hij dan wel warme armen.

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    D ligt dan op zijn zij en armen gedeeltelijk onder de laken en deken maar ook niet altijd. Slapen ze heerlijk van :)

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hier ligt x in slaap zak met pyama en sokken onder deken beetje koukleum... maar je merkt snel worden ze wakker en voelen koud

wilde naar cb vandaag helemaal aangekleed en wel, toen ik buiten stond ook gelijk rechtsomkeert naar binnnen:D....toch maar niet gewogen. weljammermaar danvolgendeweek maar.

we hebben samen gewogen en dan zou x 6200 grz ijn....???dan wel erg veel erbij in 2 wkn 700 gr dus daar ga ik maar niet vanuit.

zo the voice kids kijken ik ben nu al verslaafd en is pas aflevering 2 dus belooft wat:p

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Zijn er eigenlijk ook nog andere kindjes die ingebakerd liggen?? Rosa slaapt altijd in haar PACCO, ook overdag... Zou ik dat al moeten veranderen eigenlijk?

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Thnx meiden.... Ik ga wat dingen proberen bij dr ....

Sorry hanna geen idee kan je helaas niet mee helpen..

10. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    The Voice Kids is echt leuk.. zo schattig om te zien, hoewel er ook behoorlijk verwaande kindjes bij zitten :p

Hanna, Max ligt hier ook nog lekker ingebakerd in zijn Pacco inbakerdoek! Hij vind het lekker en slaapt er goed mee, ook zijn zijn handjes lekker warm 'snachts ;) Ik weet niet of je er al mee moet stoppen? Ik denk dat hij er niet meer zo lang in past? :p max is er al bijna uitgegroeid..

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hanna overdag hier thuis slaapt D in de Swaddle Me. Ik gebruik nu de jbpm maar overdag ingebakerd vindt hij wel fijn lijkt het wel

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ja x maar alleenoverdag. inavondnacht gewoon inslaapzak

ben van de week veel weggeweest dus dan slaapt hij in kinderwagen daarom(denk ik dan;))ging gisteren en nu net niet zo goed met inbakeren en in zijn eigen bed.

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @babywens..je hebt toch grotere doeken kun je overstappen.ik heb geen idee hoe lang je inbakert...denk gewoon zo lang ze het fijn vinden

@mtb...zie net nu pas dat je afgaat op wat gezegd omdat je 1e is....doos ben ik ik lees gewoon niet goed...haha:p
    neem alles als advies en tips op en volg je moedergevoel...dan komt het echt goed.
    ze strooien met richtlijnen en schema's maar je merkt vaak genoeg of beebjes daarbij horen en zo niet pas je het iets aan zoals jouw manneke dit wil.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hanna, Lieze slaapt altijd in de PACCO maar je moet het wel afgeleerd hebben voor ze gaan rollen. Sinds de laatste sprong fladdert ze wel een stuk minder met haar armen en op de creche is ze in haar skipak buiten in de wagen zonder bakerdoek in slaap gevallen.
    en vanmiddag op de bank ook zonder (maar toen was ze ook wel erg moe van badje)
    Als deze te klein is (scheelt niet meer zoveel) dan koop ik de PACCO plus ipv de comodo.

15. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toen ik mijn zusje vanmiddag op de trein gezet heb besloot meneer te rollen van zijn rug tot zijn zij. Hoop dat hij het snel weer doet zodat mama het ook kan zien! :)

16. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Napoleon: wat is t verschil daartussen? En wanneer denk je dat ze gaat rollen? Ik weet niet meer wat daar de 'leeftijd' voor is..
    Misschien dat ik het vandaag overdag eens zonder ga proberen, maar dan wel een slaapzakje...?

17. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oh mtb wat snel...! Toch??

18. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier ook ingebakerd probeer soms overdag keer niet te doen maa tot nu geen succes wil wel echt binnen maand gaan proberen afbouwen.

19. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hanna: Ik weet eigenlijk niet of dat snel is.

Hier heeft de kleine heel veel in de puckababy gelegen (piep), heb toen ook de grotere maat aangeschaaft en vanaf toen was het eigenlijk niet meer nodig. Maar heb wel het idee dat hij rustiger slaapt in zijn wieg waar zijn handen dan naast zijn lichaam onder de deken zitten dan in het ledikant waar hij ze naast zijn hoofd heeft omdat ze niet onder de deken blijven zitten omdat ik dat niet strak genoeg krijg.

20. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    heb geen ervaring met inbakeren...

Merk dat Charlie weer in dr hum is, weer een gezellig meisje.... waarschijnlijk met een beetje pech maar voor korte duur, woensdag krijgt ze de nieuwe vaccinaties....

@MTB hoop dat meneer snel aan mama demonstreert hoe hij van zn rug tot zn zij rolt!

Deel Deze Pagina