November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    pff D is ook onrustig bij mijn schoonmoeder geweest. Hoorde dat hij de hele dag amper geslapen heeft. Ik hoop door sprong of regeldag :/

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik baker alleen 's nachts in.. Overdag slaapt hij gewoon zonder inbakerdoek! Ik denk dat ik ook ga afbouwen als hij uit deze pacco inbakerdoek is gegroeid.

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hier eerst de puckababy piep gehad, nu heb ik de mini maar dat ging eigenlijk gelijk heel goed. Ze slaapt er nu dus met de armpjes uit, als een gewone slaapzak.

Gisteren weer naar cb geweest, weer lekker gegroeid.
    Voor de lijst: Sienna 13 weken, 61 cm, 6050 gram

Ik heb ergens gelezen dat bij koemelkallergie liever later gestart wordt met bijvoeding, is dat zo?
    Ik zit te denken om zo'n babycook aan te schaffen, lijkt me heel makkelijk, ervaringen?

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik heb een babycook, ideaal! Moet hem weer gebruiken maar heb hem bij K veel gebruikt! Fruit en groente hapjes vooraf en later met de pot mee en daarin pureren! super ding!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Lieze moest vandaag ook prikjes, maar ik heb ze uitgesteld. Ze was net een week weer in haar hum. Je hoeft ze niet te geven, je kan het ook een week of 2wk uitstellen natuurlijk.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Catharina, met kma idd beter met 6mnd beginnen.

7. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik heb hier een hees/piepend mannetje. Hij lijkt wel helemaal schor. Hij is al 2 weken af en toe een beetje schor. Ik weet niet of het van een paar huilbuien komt of dat hij verkouden is.
    Het klinkt sinds gisteren heel zielig. Gisteren was hij overdag bij de gastouder en toen ik hem ophaalde piepte hij. Savonds was hij heel moe dus heb ik het niet echt kunjnen horen. Hij was vandaag weer bij de gastouder, maar wel gewoon heel vrolijk. Hij was ook vrolijk toen ik hem kwam halen. Nu ligt hij weer een beetje te piepen. Ik heb hem dus 2 dagen overdag niet echt kunnen checken. Maar zouden jullie meteen naar huisarts gaan of nog even een dagje afwachten? (morgen ben ik wel gewoon thuis, nou ja eerst even naar de kaakchirurg om een kies te laten trekken).

8. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Voor de groeilijst:
    Mila 5280gram
    Tess 5180gram
    59,5cm (beide)

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik zou zeggen, bel morgen even met de assistente, kan het hier moeilijk beoordelen.

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Juf, hoe is het nu met je mannetje???

Hier de vaccinaties door beide dames goed gegaan. heb bij Charlie op last van de beentjes na nu niks gemerkt. Is nog steeds ons vrolijke meisje. Is in de 4 weken 'maar' 100 gram aangekomen, maar was niet iets om ons zorgen over te maken. Madam weegt nu 5940 en is 62cm lang (nou ja lengte is weer natte vinger werk ;))

@Napoleon, hoe heeft Lieze de spuitjes doorstaan??

@Aowyn, dikke knuf! Hoe gaat het avond werken nu?? nog 2 dagen en ik maar ook weer... heb er stiekem best wel zin in!

11. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @katemans 100 gram maar ooo dan zou ik wel even slikken maar goed was niet erg dus?

hier de uitslag gehad van manlief en we gaan een heftigetijd tegen moet als jullie het niet erg vinden typ ik niet het hele verhaal maar goed hij krijgt dus een stamceltransplantatie maar eerst moet hij conditioneel goed gekeurd worden en dan een donor hebben dan eerst zware chemo en dan de transplantatie dus wat ik zeg een zware heftige tijd voor ons.

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    gaat inderdaad heftig worden meid! Hopelijk komt het allemaal goed!

Moest inderdaad wel slikken, maar denk dat de KA wel weet wat ze zegt, ga meteen twijfelen aan de kwaliteit van de BV, maar omdat ze ook goed verkouden is geweest hoef ik me daar geen zorgen over te maken...

13. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @mvc, wat heftig voor jullie, ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd en ik hoop op een goede afloop

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @katemans, lieze heeft geen prikjes gehad, we hebben ze even uitgesteld

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    sorry dat ik even minder bent. Heb drukke dagen gehad en dan in huis druk met de kids en sinds gisteren is de aanhoudend verkoudheid erger geworden zoals het in januari was grrrrrr

16. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @MvC: Heel veel sterkte de komende periode.

Hier ook een ziekenboeg en de kleine erg verkouden. Gelukkig kunnen we zijn neus goed 'openhouden'.

De fysio heeft ons inmiddels doorgestuurd naar een muneel therapeut en we moeten hem overdag als we er bij zijn op zijn zij laten slapen. Ben benieuwd hoe snel we verbetering gaan zien in zijn voorkeur en de kleine afplatting van zijn hoofd.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    MtB beterschaps! hier thuis gebleven. Hoest is bijna weg maar heb nu knallende kop voor in de plaats >< D heeft ook amper geslapen bij mijn ouders.. hij lijkt van huis slechter te slapen dan wel thuis :/ donderdag ronde 2 vacc

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    kom ook nog eens even zwaaien hier. Mtb en catharina, wordt tijd voor een facebook account!:p

19. juf85

juf85 Niet meer actief

Het is hier rustig. Jullie zitten blijkbaar allemaal op facebook.
    Vandaag en morgen moet ik weer invallen (vorige week ook 2 dagen gewerkt). Best vermoeiend hoor. Maar ik ben wel blij dat er werk is. Ik had deze week 4 dagen kunnen werken (3 is eigenlijk mijn max. hoor). Maar de gastouder is deze week met vakantie. We hebben voor 2 dagen oppas kunnen vinden. Maar dat vind ik ook wel goed zo. Ik ben nog erg verkouden.

Volgende week heb ik ook al weer een invaldagje. Ik had niet verwacht dat ik gelijk iedere week invalwerk zou hebben, dus dat valt mee.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Juf85 pittig maar wel lekker aan het werk he? HIer voel ik mij iets beter maar zou fijn zijn als de verkoudheid helemaal verdween, beterschaps voor jou ook!

Deel Deze Pagina