ooooo ben weer ongi 2de x baal baal wand zit ik met carnaval lekker mee hoop dat het deze keer gewoon mijn oude 4/5 dagen is dan ben ik er zaterdag van af haha. en mijn bekke reageren ook weer op mijn ongi is dat normaal???
@Juf aan de ene kant wel fijn dat er zoveel inval werk is.... maar eerst aan jezelf denken!! @MTB hoe gaat t met de fysio?? @Voor de zieke beterschap!! Hier een zoon die zich buiten gesloten voelt op zolder. Net maar zn bed bij zuslief op de kamer gezet, even kijken of ie dan beter in zn velletje gaat zitten.... zo ja gaan we kijken of wij of Charlie naar zolder verhuizen.... (denk Charlie )
mvc ja dat kan de eerste maanden dat hij op bekken reageert, zijn hormonenen 9 mnd ontzwangeren he katemans aaw en jullie naar zolder dan? of is de ruimte te klein?
oooo weer zo mega ongi iieeeuuuwww hopelijk nog 2 dagen dan stuk minder! @Katemans aha kereltje hoop idd dat hij weer in zijn velletje gaat zitten.
*Zwaai zwaai Ben hier echt te lang niet geweest! Op fb nu ook wat minder. Ben begonnen met werken en meteen druk druk druk maar alles gaat wel goed gelukkig!
Met de fysio gaat goed, volgende week laatste keer waarschijnlijk en dan gaat ze ook de schedel meten qua symetrie enzo. A.s. vrijdag naar de manueel therapeut, kijken of hij wat kan beteken, of er idd een blokkade zit waarom hij zijn hoofd niet helemaal kan draaien/plat leggen aan de linkerkant. Vanaf morgen beginnen we ook met het zijslapen want dan is een van ons thuis. Ben ik trouwens de enige met een baby die er niet van houd om op schoot stil te zitten? We lopen er de hele dag mee rond of hij ligt op het speelkleed op de grond of in de box, maar lekker knuffelen op schoot wil hij eigenlijk niet, nooit gedaan ook. Geen rust in zijn kont Niet dat ik klaag hoor, maar vroeg het me af.
@MTB hier wel een die graag knuffelt, aan de andere kant vind zij het weer niet leuk wanneer er geen entertainment is.... boven in bed is echt een ramp, voordat ze eindelijk slaapt ben ik al 3 keer boven geweest... Vandaag weer gewerkt, mn moeder heeft de eerst fles weer moeten vechten, maar na wat creativiteit 100cc in gekregen, de 2e fles ging er veel makkelijker in, hoop maar dat ze morgen ook beter de fles drinkt... Morgen zelf weer naar school, en voor mn grote meisje de aller laatste keer naar de psz... *slik* wordt ze echt groot.....
D vindt knuffelen wel fijn maar ook momenten zat dat hij iets anders wilt hihi en idd in bed kan ik ook paar keer heen en weer lopen ooh super dat oma wat in kreeg Katemans!! hopelijk stijgend lijn!
juf ja ik ben zo blij. heb ook al bericht dat het vandaag verzonden gaat worden je zit niet op facebook??
@katemand ben benieuwd hoe ze kleuterklas vind c. wil ook al maar die mag half aug. pas. ooo weet nog goed dat je zei dat J. voor het eerst mocht en nu F. ook al haha. @ricmar jaaa las het super leuk. @Juf maak ander ff fb aan alleen voor ons is heel gezellig en de andere ook die er niet op zitten. @knuffelen hier verschild het per dag dan wil hij wel dan niet. na bed geen probleem binnen 5 min. is het stil.
D is weer goedgekeurd. Groeit flink, ik maak dus echt slagroom aan hij was 2 weken geleden 6290 en vandaag 6844!!! pffff haha Nu in afwachting hoe hij op deze prikjes reageert. Hij kreeg nog vaak voedingen maar als ik probeer iets te veranderne aan zijn slaapritme (in de avond) en voedings ritme (wakker maken voor ik naar bed ga of een extra voeding tussendoor) dan verergert het alleen maar en dat is ook niet het bedoeling. daar was de arts ook mee eens. Zij dacht ook dat hij idd een lichte vorm van verborgen reflux heeft. Ik heb nog een pakje jbpm mee. Wnr gaat reflux eigenlijk over?
Ik weet niet of er nog iemand meeleest. Maar dus bij de manueel therapeut geweest, onze kleine knul heeft toch KISS-syndroom, maar geen ernstige vorm. Ook hier oefeningen meegekregen. A.s. woensdag komt de fysio voor het laatst en die gaat dan ook het hoofdje meten enzo.
ik lees hier nog Gelukkig weet je nu wat het is, hopelijk merk je gauw veranderingen aan!! juf heb je inval dag gehad? zo ja hoe ging het?
ik ook nog!! ben benieuwd wat de fysio morgen zegt!! Hier weer aan het werk geweest, meteen 3 dagen.... en dan moest moeders ook nog een avond met de meiden stappen ben erug blij dat ik morgen vrij ben! Oh en hubbie heeft de fles zonder dat madam protesteert kunnen geven!! volgens mij heeft ze door dat ze anders moet hongerlijden
Hey ja ik lees ook nog mee hoor. Ik heb invalwerk gehad ja. Allemaal op dezelfde school op 3 min. lopen van mijn huis en de gastouders. Dus lekker dichtbij allemaal. Heb sinds ik weer werk (2 a 3 weken nu) 2 tot 3 dagen werk per week. Dus dat is wel mooi. Wel steeds andere groepen, dus steeds weer wennen. Dat zijn wel drukke dagen. Als je een groep nog niet kent is het altijd wel vermoeiend, ze gaan je toch testen. Gelukkig zijn de meeste leerlingen gewoon leuk. Het zijn er altijd maar een paar die vervelend gaan doen. Maar ik loop dus met kinderwagen naar de gastouder, breng K.oen daar, en loop vervolgens naar school. En na schooltijd ruim ik nog even op en kijk de schriften na, en dan kan ik meestal wel tussen 16.15 , 16.30 K.oen weer ophalen. Soms lukt dat niet, omdat ik dan veel nakijkwerk heb, maar dan bel ik gewoon even dat ik iets later kom. Je betaald de gastouder per kwartier, dus dat is wel handig. volgende week is het vakantie hier, dus dan even geen werk, maar we moeten dan wel 8 uur (is het minimum) betalen aan de gastouder, dus ik denk dat ik hem dan ook gewoon een dagje breng. De dag dat ik hem wilde brengen (omdat we dan een bruiloft hebben) kon niet, omdat er dan al 2 babys zijn en er mogen maar 2 babys per dag. Dus dat is wel erg jammer, dat het nou net niet die dag kan. Want dan moet ik voor die dag oppas zoeken. Maar goed, komt vast wel goed.
zwaai zwaai ik vind vermoeiend valt tegen en koppijn again na het werk,zit nu in 3eweek ens orry op zp ben ik even niet meer zoveel. @mtb...waarom komen ze daar nu pas achter. ik meende mij te herinneren dat je daar al eerder mee aan de slag was gegaan. zo sneu.heeft hij veel last? @juf...wel fijn toch dat je elke week werk hebt. hoe is de gastouder, kan k.oenhet wennen? @cath..hoe is daar?kma bij jou toch ook? hier een mannetje wel echt van de 3'r' is. gelijk ontregeld na iets druks. zatdag verjaardag speciaal middag gegaan komen daar altijd rond 1700 blijven eten en fessten. vraag me niet waarom zatdag dus niet was megadruken dus van slag ligt nu heerlijk te slapen waarom komen jullie ook niet op fb?
@almika hier ook een dievan de 3ren is. @Mtb fijn dat je nu weet wathet is en hopelijk knapt hij nu snel op. @Juf fijn dat wel werk blijft houden en ik vond altijd idiaal gastouder. @katemans ji dus ook meteen weer druk aan de slag.