November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    MEETINGNIEUWS

heb poll gehouden op fb

de zp-ers horen hier uiteraard ook bij

MEETING MEI, geefje voorkeur aan waar de meeste stemmen naar toe gaan zal aangehouden worden. hoop voor de anderen die daarop niet gestemd hebben dan alsnog kunnen door iets te verzetten, verschuiven regelen om er toch gezellig bij te zijn. geef kort en duidelijk aan wat voor idee je hebt 'wat te doen en waar

6mei(2stem)
    12mei(1stem)
    13mei
    19mei
    26mei(6stem)

pb mij aub of katemans

2. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @katemans LOL zet net op faceblook over april en nu zie ik dat jij er hier over begind we kennen elkaar te lang haha maar idd weer keer koffiedaten! Het gaat nu wel weer donderdag dipdagje maar zal wel vaker gebeuren denk ik zeker als hij straks in zh ligt maar goed daar wil ik nog niet aan denken en duurd nog zeker een half jaar op zijn snelst!

@almika heb mijn stem veranderd na 26ste ;) en ja mijn hubbie dart ook wel fijn nu voor hem die aflijding.

@katemans had ik 4weken terug dat alles ineens krap zat J. heeft nu dip in zijn groei denk ik net als zijn zus had rond 4 maanden.

Ojee effe terug lezen ben het effe vergeten mag ik nog hormonen zeggen is toch 9 mndn op 9 mndn af he haha.

3. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @almika erg he die emo momenten maar ben blij dat we z'n leuk clubje er aan over hebben gehouden hoor kan echt niet meer zonder jullie hihi.

MtB heerlijk dierentuin wij gaan straks ook proberen veel te doen samen wand straks kan het niet meer met zijn allen dus effe genieten ook gaan we gezins fotoshoot maken hebben we gekregen dus wil ik doen voor hubbie geholpen word zodat we sowieso mooie gezinsfoto's hebben waar hij nog zich zelf is wand ja weet niet hoelang het duurd voordat dat straks weer is.

4. @mamavanchayenne oh lekker zeg dat ze zo lang slaapt! en ik ben ook pas naar 4 voedingen, gaat super drinkt ie tenminste zijn fles leeg! krijgen jullie kindje al hapjes of wachten jullie tot 6 maanden?
    @almika ik heb tijdens de zwangerschap elk kwaaltje opgezocht en heb hier ook wat meegelezen eigenlijk jammer dat ik niet mee gekletst heb had wellicht best kunnen helpen. heb ook veel last van bekkeninstabiliteit gehad en ben 23 kg aangekomen (o my god) die zijn er nu bijna vanaf, ik woog 47 kg toen ik zwanger werd maar zo licht hoef ik niet meer te worden. ben nu 53kg vind het wel prima zo.
    hebben julle ook last van striemen? ben vandaag gaan zwemmen n ik zit helemaal onder helaas, knalpaars best heftig om te zien en ik voelde dat iedereen me aankeek echt heel onprettig. 2 meisjes kwamen zelfs vragen : mevrouw wat is dat heb je pijn. haha ik moest er wel mee lachen maar eigenlijk vind ik het niet grappig.
    @mamavanchayenne ja milan heeft een hartafwijking, hij wordt binnen nu en 2 mnd geopereerd dus dat is nog heel spannnd allemaal.
    heb ook een weblog als je het interessant vind kun je et eens lezen.
    @katemans, ja dat heb ik ook, vooral die pakjes met voetjes, mt 62 is echt te klein nu. de tijd gaat veel te snel!!!

5. @mamavanchayenne oeps sorry ze is hij, had me vergist vanwege je naam hehe.

6. juf85

juf85 Niet meer actief

heeft iemand ervaringen met de Deryan slaaptentjes?

Je hebt de baby en de peutervariant. Het leek mij wel handig om mee te nemen op de fiets (met fietskar) , dan heb je tenminste een 'slaapplek' mee als je op visite gaat.
    Mijn zoontje is nu 5 maanden en lang. Is het dan handig om meteen de peutervariant te kopen?

7. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @juf geen ervaring mee.

@frummeltje hihi nee heb dochter van 3,5 en nu idd zoontje. zal je weblog eens lezen. hier is er een erg aan hapjes toe maar wacht zsowieso tot 4 maanden dan effe kijken misschien eerst pap lepelen weet niet of het kwaat kan omdat J. verborgen reflux heeft en medicatie anders begin ik met 4 maanden.

8. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @napoleon ook hier hihi lang geleden.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou, ben wel elke dag op ZP, maar er wordt hier niet zoveel meer geschreven ;)

10. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @frummeltje heb beetje gelezen ga een keer de tijd voor nemen maar jeetje wel heftig hey gaduimen voor je mannetje zo jong en dan al dit moeten doorstaan!

11. @mamavancheyenne ik dacht dt milan al 4 maanden was, ik telde in weken net zoals bij de zwangerschap maar dit klopt helemaal niet... gelukkig reageert hij er goed op en heb ik maar telkens 2/3 hapjes gegeven. morgen is hij 4 maanden dus dat valt nog mee.
    wat heeft je zoontje dat hij medicatie krijgt? of is dat medicatie voor reflux? dankje voor je medeleven, is ook heftig, maar het gaat goed komen, moet echt positief blijven anders trek ik het niet.

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    een collega van mij heeft meteen de peuter variant gekocht, zijn volgens mij best prijzig....

13. juf85

juf85 Niet meer actief

ik ga sowieso voor marktplaats hoor! Ik vind nieuwe deryan's ook erg duur.

14. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @frummeltje ja voor de reflux maar hoorde vandaag van cb dat niet uitmag en je gewoon hapjes kan geven zolang het niet de zuur opwekt dus geen sinasappel enz. hij is er hier zoooo aantoe het mannetje!

15. oh gelukkig nou veel plezier dan met het eerste hapje;) dat gezicht is onbetaalbaar hahaha

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    babydump heeft ze nu voor 59 maar ze zijn er ook in box/ bed variant denk dat we daar zelf voor gaan voor op de camping die zijn alleen duurder

17. juf85

juf85 Niet meer actief

die bij babydump zijn altijd 59 euro volgens mij. Ik zag ze ook in de folder staan, maar ik had ze al eerder op hun website gezien voor dat bedrag.
    We hebben wel een campingbedje h oor, maar die is wat groot om mee te slepen en past niet in de fietskar. Een deryan kun je makkelijk meenemen op de fiets of in de fietskar. Vandaar dat ik er graag één wil. Ik ben nu hard op zoek op marktplaats. Er staan er genoeg op, maar nu nog een mooie/goedkope vinden.

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @deryan babytent..ik heb er een babyde luxe. is wel een hoog ruim tentje met opblaasmatras en opdekmatarske/dekentje die vond ik wel erg dunnetjes als je beebje daar 2,5 week op moet slapenin de vakantie op de camping dus heb op de 9mndbeurs een dikker mattras gekocht. ik had geluk de kruidvat had de tenten en toen was er opruiming 70%korting kosste dus 15 euro:D heb de zilveren

ben wel van plan om thuis te beginnen wennen voordat ik weg ga...liggen wel opgeslotenin een keer.

@frummeltje...meid is idd heftig en spannend maar tegenwoordig zijn ze kundig als gaat om hartafwijkingen..komt goed!

@hapje...begin ik pas zo laat mogelijk mee wel start ik van de weekmet pap. hij drinkt al zo weing bv en slaapt best stveig klok rond dus gaat met papflas naar bed...denk woensdag proberen hebikmeer tijd dan ben ik vrij

19. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @striea...gelukkig ook nu niet, wel flubberbuik hihi dus net zo erg...was er ook niet bang voor bij 1e 30 kg erbij en geen striem te zien, nu maar net 19kg...ben terug op oude gewicht...maar moeten er nog wel wat af...4kg nog...

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente

Deel Deze Pagina