geen christelijke pabo gedaan en geen gymbevoegdheid, dus helaas helaas. Maar bedankt voor de tip hoor! Fijn dat mensen meedenken. ik heb via marktplaats een deryan peuter gevonden. Hoop hem snel thuis te hebben.
hello ladies. organisatie( almika enkatemans)is gestart om locatie te vinden en alles te vezamelen wie wel niet komt. Kunnen jullie aub aangeven of je erbij bent of niet. we zijn op zoek naar een locatie rond utrecht. vrijdag9 mrt hebben ik en katemans weer contact en dan volgt er meer nieuws. wij willen graag weten wie er komen(en niet) aub pb mij of katemans
zijn er eigenlijk nog nov. mama's die niet op facebook zitten? want dan zal ik hier ook soms is posten voor zover dat lukt...
Jup ik schrijf niet mee op facebook. Drukke werkdag gehad, groep van 29 leerlingen en er lag niet echt iets klaar. Dus niet echt handig. Nu zelf maar een programmatje voor morgen gemaakt op basis van wat ik in de map kon vinden over eerdere weken...
Ik ook geen facebook. Morgen weer manueel therapeut, ben benieuwd of het nu de laatste keer is. Onze kleine vent heeft zijn tong ontdekt, hij hangt de hele dag uit zijn mond!
geen fb om dat jullie dat niet willen? onze pagina is violledig afgeschermd en kan niemand zien behalve de mensen van ons clubje..
is allemaal goed, denk dat je niemand kan dwingen om een FB account te maken merk wel dat het hier veel rustiger is dan op de FB pagina. @Juf 29 leerlingen, welke klas?? zal wel druk geweest zijn, heb zo rond deze tijd ook respect voor de kleuterjuf, heeft nu alleen 27 stuiterballen, waarvan er een 10 (inclusief zoonlief) rijp zijn voor groep 3... Druk weekend, veel werken. gister vond ons meisje het allemaal niet zo goed schreeuwde alles bij elkaar toen ze in bed gelegd werd. Thuis begint het nu steeds beter te gaan met het naar bed brengen. Net maar 2 keer terug hoeven gaan.... ben benieuwd of het vaders ook zo goed gaat lukken vanmiddag en morgen..
Juf voel je ook niet verplicht hoor... merk zelf wel dat ik het wel leuk vind er gezichten bij te zien..
29 leerlingen groep 7. Dus drukke boel. volgende week een dagje groep 8 met 'maar' 17 leerlingen! Heerlijk!
Beetje rare vraag, maar wanneer word ik weer ongesteld? Ben al ruim een maand helemaal gestopt met BV.
Het kan nog duren soms geloof ik. Sommige lichamen zijn bijna gelijk weer aan het draaien en sommige niet. Is afwachten >< Wel fijn als je het eenmaal achter het rug heb, knuffs!
Hoi Juf, Geen idee, heb een spiraaltje laten plaatsen en ben nog aan de volledige borstvoeding. Pff, lange leve het kinderdagverblijf. Onze kleine is continu verkouden Afgelopen dagen soms weer zo erg dat hij eerst wat snot kwijt moet voor hij kan drinken, echt zielig...
Hier ook een verkouden ventje. Hij snotterde zo, hij verslikte zich steeds in de fles. Gi steren moest hij zo hard hoesten, dat zn hele fles er in één keer uit spoot. echt zo'n hele lange golf met kots. Net als je wel eens op tv ziet bij funniest homevideo's. Alles zat eronder, ook onze stoffen bank (maar die zat door de katten al aardig vol met vlekken). Vandaag heeft hij ook vaak halve flessen laten staan. Ik hoop dat hij zo nog wat wil drinken, want hij had ook zo'n moeite met poepen, komt vast ook omdat hij minder gedronken heeft. We hebben een gesnipperde uit onder zn bedje neergezet, dat hielp ook wel, want op een gegeven moment snurkte hij niet meer zo hard. Verder af en toe met neuspeertje wat uitzuigen, dan kwam er ook wel wat uit.
Je kan ook Luuf naast hem smeren op de hydrofiele luier, of op zijn slaapzakje bijv. Deed ik bij Dean ook. En ik deed ook wat op mijn borst als hij dronk. Jij geeft nu fles, je kan bijvoorbeeld op jouw vingers of hand smeren?