November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spiraaltje ging goed, weinig last van gehad. Ook weinig bloedverlies. Met de verkoudheid gelukkig weer wat beter, wel wat verhoging vandaag helaas.

2. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @juf ahhaa hoop dat hij snel opknapt!

3. juf85

juf85 Niet meer actief

Verkoudheid is al stuk minder. Maar sinds vrijdag had hij wel rare bultjes op zn achterhoofd. Vandaag toch maar naar de dokter gegaan. Het is netelroos. Dus nu een zalfje gekregen. WAardoor hij dat heeft weten we niet, kan zo weer weggaan. Als het blijft kan hij ergens allergisch voor zijn.

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oef eentje de deur uit komt de andere eraan :( knuffs ik hoop dat het weggaat!

5. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @katemans zat net te bedenken dat het een jaar geleden is ja vrijdag dan dat we elkaar vertelde dat we zwanger waren haha met de grootste toeval 2x samen zwanger alleen deze keer echt vanaf begin zooo leuk!

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hello

hier drukdruk het is niet leukmeer en dan moet ikmorgen weer naar het werk.
    hier ook nog niet ongi, geef wel bv,bij oudste geloof pas weer na 5 mnd.

iklaat ook spiraal plaatsen, wanneer is de vraag heb zelfs nog geen sex geahd dus waarom spiraal haha:Dnee zit nog niet lekker onder, met harde ontlasting heb ik roze bijafvegen(nee niet van aambeien) en voelt raar eerst dat maar oplossen.

je kan nysikind forte kuur van vsm geven helpt echt is een natuurproduct een soort anti biotica van de natuur.

7. juf85

juf85 Niet meer actief

Nou ik vroeg het hier en meteen de volgende dag ongesteld... haha...

8. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ooooo ben zo druk met alles regelen voor mijn verjaardag hele weekend bezoek en dan moet ik ook nog tussen door van het heerlijke weer genieten natuurlijk hihi.
    Heb 2 wasjes buiten hangen hou van dit weer!

9. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad heerlijk weer. Lekker wezen wandelen in het bos met de kleine man :)

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    pffff wat gaat de tijd dan snel hé.... maar inderdaad wel ontzettend leuk! :D

Hoe is het met de snotteraars???

Hier kapot, hele dag school gehad..... kom snel weer, maar vroeg me af waarom ik geen berichten meer kreeg..... kom morgen anders van t weekend weer een update doen!

X

11. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    hoi hoi :)

was ik ook weer eens..

ik zat te denken.. ik wil denk ik toch een spiraaltje.. om dat ik mijn geheugen en me zelf niet vertrouw met elke dag netjes het pilletje slikken( nu ik het zeg ff doen:D)
    maar wat waren ook alweer de nadelen eraan
    want wij zouden graag in de verre toekomst nog voor een 3e kindje willen gaan en hoorde dat het ook wel onvruchtbaarheid kan geven en dat houdt mij toch eigenlijk bezig... is dat zo of is dat een fabeltje...(napoleon!!))

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @mvt dat is echt een fabel...ben ook zw geraakt

13. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben er ook weer eens...
    Mtb: hier ook altijd verkouden na kdv... Was bij oudste ook zo, nu is ze drie keer geweest en prompt zaten we gister bij de hap voor een luchtweg infectie.. Echt irritant... En sneu..

Spiraaltje: de eerstvolgende keer dat ik menstrueer ( over anderhalve week) ga ik de mirena laten plaatsen. Vind t ook wel spannend... Onvruchtbaar heb ik nog nooit v gehoord mvt... Vraag t gewoon even bij je ha...

14. juf85

juf85 Niet meer actief

Meneer rolt nu ook van rug naar buik! En hij heeft opeens zijn duim ontdekt en zn voetjes. In 3 dagen tijd 3 nieuwe dingen. Wat gaat het soms snel.

Oh en gewicht: 7554 gram en 68 cm (afgelopen vrijdag)

Hij gaat ook zn hele bed door. Hij ligt regelmatig klem in de breedte van hetbed. Dan moeten wij hem snachts weer goedleggen.
    En hij ligt ook vaak met zn voeten aan hethoofdeind en hoofd aan voeteneind. We gebruiken geen dekens of lakens meer,omdat hij zo beweeglijk is. Gewoon in een winterslaapzak.

15. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier vandaag een testje gedaan hij was negatief maar voel me er heel dubbel bij.
    Het was niet gepland en in deze situatie ook beter dat het niet zo is maar we dachten alletwee klaar te zijn 2 is mooi maar nu ben ik toch ook verdrietig en teleurgesteld en ronny ook dus ja willen we er echt geen meer?
    Dus nu gaan we toch misschien zaad in laten vriezen voor evt. na zijn chemo en transplantatie.

16. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @MvC: Snap het dubbel gevoel en als jullie er zo over denken zou ik het zeker in laten vriezen. Liever dat je het hebt en niet gebruikt dan andersom.

Morgen is onze kleine vent alweer 5 maanden! En donderdag meting hoofd voor eventueel helm, ben benieuwd.

17. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    MtB spannend morgen!

18. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    kom effe snel vertellen dat de broer van ronny 100% match is ze gaan nu testen of er geen fouten zijn gemaakt en dan nog beenmergpunctie om te kijken of hij gezond is zoja dan gaat het langzaam beginnen!

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    allemaal spannend MVC

Hoe is het met de rest?? Ook zo aan het genieten van het werk?? Vanmiddag toen de oudste twee naar school gingen, lekker met mn meisje een eind gaan wandelen, heerlijk!! daarna heeft ze lekker onder de carpoort liggen slapen....

@MTB hoe was het met het bolletje van jullie mannetje??

20. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou de meting is geweest, maar ze belt morgen pas met de uitslag dus weet nu nog niets. Ben echt heel erg benieuwd.

En onze kleine man heeft helaas oorontsteking. Dat verklaart waarom hij in het weekend zo'n koorts had...

Deel Deze Pagina