November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Goed, ik ga ff de kerstspullen tevoorschijn toveren, kijken wat we kunnen fabriceren. Heb eigenlijk geen plek om de boom neer te zetten, maar heb daar wel behoefte aan eigenlijk.

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ja ja ik had hem opgeschreven toen je hem tijdje geleden al plaatste ...want je weet nooit en ook ik mag nu gaan uitproberen:(
    maar dat voor mij moet vast oprecept

ik gebruik de calmaspeen...deze bootsts ook echt de borst na....minder kans op tepel speen verwarring. ik kolf een voeding zodat deoudste ook keer kanvoeden. had geen zin te w8 tot 4wknwat ze adviseren.

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    denk dat ook al houden van is hoor! maar nuineens intenser:)

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hormonen,emoties:(...meid geniet er nu maar van.probeer die gedachten plek te geven. ik heb helaas zo gedacht in zwscchap. dat niks me kon schelen en hoopte dat fout zou gaan, alsiets zou gebeuren jammer dan .....:):( hebikveelovergehuildin kraamweek zo spijt en schuldig voelde ik me...nu is gelukkig stukken minder en vergeet het helemaal als ik x zie

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @katemasn wow:$lekker aangekomen zeg...ik merk idd dat de cb elkaar tegen spreken....gister dan ook maar naar bv spreekuur geweest.daar werd ik wijzer van...hoewelik had kunnen vragen max tijd tussen voedeingen echt 6 uur moet zijn en tot wanneer...mss maar ffbellen zo

2groeien...gelukkig allemaalgoed...ik ga vrijdag weer wegen want ging allemaal niet zovlot 1e 2 wkn

@napoleon..is idd hele ondernming met ov ergens naar toe, ikmoest ook erg wennen aan geen auto te hebben maar nu weet ikniet beter hoewel het best wel weer spannend zal worden hoe met de bus enzo te gaan. zal iets makkelijker gaan met 2 als 3

ik zal tegen mijn vriendin zeggen dat ze eruit gaan de dr brown..ik zelf ben avent fles gek...voor nu dan even de calma met medelafles

ik ga op de thee bij de buuf...

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    was net gaan verglijken j is nu net zo zwaar als c met 1week en 3 dagen en c is ligter geboren haha wel grappig maar goed c was al biine de week boven geboorte gewicht en j pas na 2 weken hij was veel meer afgevalllen 400 gram en c maar 117 gram.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    net ff gekeken maar Lieze en Femke gaan gelijk op femke was ook precies 5 kg en 57cm met 5wk.

op www.groeiop.nl kan je online een groeicurve bijhouden trouwens.

8. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ooohandig een vriendin di vk is ze zei dat terugloop met tepelhoedje achterhaald is net als het max 6 uur er tussen dit geld alleen als de bv nog niet goed loopt. terugloop kan altijd vaak met evt stress regeldagen enz. ook de regeldagen spreken ze niet meer van zoals eerst zeiden ze 10 dgn 6 wkn en 3 mndn ofzo nu zeggen zeje baby kiest wanneer hij een groeidag wil en dat is dan z'n regeldag kan dus zomaar me 5 wkn zijn ipv 6 wkn. fijn dat alles zo blijft veranderen.

9. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    trouwens voor iemand die zo zp verslaafd was tijdes haar bevalling waar hangt tetta eigenlijk uit??

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O ik huil heel vaal als ik Noé vasthou en ze me aankijkt...zo'n intense liefde voel ik

11. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Max woog eergisteren nog 4200 gram en vandaag alweer 4320 gram. Dus 120 gram aangekomen in 2 dagen :) gaat de goeie kant op en merk echt dat het voeden nu veel beter gaat!

Morgen alweer laatste dagje dat de kraamhulp komt.. pff vonden jullie dit ook zo moeilijk? dan ben je opeens weer alleen en moet je het helemaal zelf doen. Toch best spannend hoor en ga haar zeker wel missen!

12. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden, ik had vanmorgen snel iets gepost en verder heel de dag geen tijd gehad... Moet ik alweer tien blz bijlezen hahaha... We zijn goed bezig...!

Wel fijn dat veel van jullie ook van die emodozen zijn....Val ik minder op...:)
    Ik had de logica in mn hoofd dat nu mijn menstruatie weer is begonnen dat ik dus ook vd zwsch hormonen af zou zijn, maar volgens mij is het nog net zo erg als in mn kraamweek!;)

Ik zou graag uitgebreid reageren maar het is hier beetje hectisch vandaag...Niks loopt volgens planning, grrrr, maar komt allemaal goed...
    Alleen is manlief vanavond laat pas thuis dus ik kan ook niet zeggen van doe jij juul even naar bed ofzo... Dus ff doorbikkelen:p

@pamsie: we zijn bij de ka geweest omdat j al drie maanden zoo verschrikkelijk lelijk hoest... Vaak koorts- verhoging heeft, paar abkuren heeft weggewerkt maar er geen-nauwelijks verbetering zichtbaar is...
    zo sneu voor dat mannetje...
    Nu hebben we donderdag een afspraak bij de kno-arts... Ik hoop ergens dat die besluit om zn amandelen eruit te halen maar ik geloof niet dat ze daar zo happig op zijn de laatste tijd, dus we wachten t maar even af...:(

13. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ooooh jippie, ik zie de aankondiging van All youneed is love voor kerstavond... Nu alweer zin in...!
    Om voort te borduren op mijn vorige bericht, ik jank al bij de begintune, whahahaha! En manlief pinkt dan ook gerust een traantje weg...

14. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Na Juul had ik dat wel, nu zat ik haar een beetje weg te kijken...:)
    fijn dat de bv zo goed gaat!

15. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha vroeg me ook al af waar Tetta was.... zal het wel druk hebben met dr meisje, volgens mij zouden ze vandaag naar huis mogen... en dat in combinatie met een grote familie, zal ze met een beetje pech tijd te kort komen.....

Kindjes liggen hier in bed, men wat waren dat stuiterballen vandaag, voor dochterlief zal het wel heftig zijn geweest om 2 dagen na elkaar naar de psz te gaan.... Hubbie is sporten, denk dat als ze zo komt 1 kant voed en dat ik dan met ons kleine meisje de douche in ga....

16. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    lol was ik dus niet de enige :p was stiekum zooooooo blij dat de dames vertrokken waren...

17. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    haha zei toevallig tegen mijn vriend ooo dat word janken haha op het moment kan ik echt om de stomste dingen nog huilen ben bang dat het nog wel even duurt hihi.

18. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    zo net gegeten c gaat er vroeg in vandaag die is echt snotverkouden en J zou normaal half acht, acht uur voor voeding komen en dan ook na bed ronny is dan voetballen dus heb ik mamatijd nu hopen dat er geen van de kids roet in het eten gooit.

19. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hooo! Stop... jij hebt je meissie echt geen pijn gedaan! Niet zo hard zijn voor jezelf... Uit al jouw posts hier op t forum durf ik toch wel te beweren dat je een liefhebbende mama bent, dus niet zo raar doen! Anders krijg je met mij aan de stok ja!:D

20. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    :D:D;)

Deel Deze Pagina