MtB ooo spannend duim voor je. en beterschap!!! hier ook bij cb geweest en hoofdje van jermaine is gekrompen haha wel 1 mm maar ze denkt dat de vorigekeer niet goed gemeten is wand schoot in een keer erg om hoog. dus extra controle over een maand.
MTB nog een dag in spanning dus! beterschap met je mannetje MVC misschien hebben ze de vorige keer over J's talenknobbel gemeten >< Juf druk met werken??
Het is niet superdruk met werk, maar tot nu toe werk ik wel gemiddeld 2,5 dag in de week, dus prima! Soms heb ik aan het begin van de week nog niks en word ik toch nog gebeld. Nu heb ik al wat staan voor donderdag. Verder nog afwachten.
@katemans dat was het die taleknobbel haha... hier sprong hopelijk over vanavond met vriendlief uit eten jamjam....
Nou we hebben de metingen binnen, geen indicatie voor helm gelukkig. Een afplatting is er niet en de scheefheid zit in de percentages dat het nog natuurlijk beter moet worden de komende jaren.
@MTB, fijn! Heb je nu wel extra oefeningen ofzo om dat te stimuleren??? @MVC hoe was t uiteten?? Hier hele weekend gewerkt, en dat met zo'n mooi weer, morgen maar extra van gaan genieten! heb nog veel te veel energie om te gaan slapen.... pfff wat heb ik een hekel aan de zomertijd..... dat ene uurtje verschil zorgt ervoor dat ik minimaal een week last van een jatlag heb....
Nou ik heb opeens 4 dagen werk! ma t/m do. Eigenlijk wil ik max. 3 dagen werken, maar ik kon 3 dagen in dezelfde groep werken en donderdag had ik al een andere groep. Zal wel druk zijn 4 dagen achter elkaar.
@juf succes Het eten was supper heerlijk effe eruit!!!! En jermaine heeft het ontdekt rolt rug-buik en terug!!!
Onze knul heeft het ook ontdekt, van rug naar buik (terug nog niet). Helaas ligt soms de arm waar hij overheen rolt nog in de weg
Ja die armpjes he? Daar zat onze vent ook steeds mee te klooien. Dan lag hij zo goed als op zijn buik, behalve met de armen, die lagen dan weer in de weg. Nu rolt hij heel soepel om. Hij ligt nu in bed ook constant overdwars. Als hij dan diep in slaap is dan draaien we hem weer, anders wordt hij wakker. Als hij met zn hoofd tegen de spijlen wakker wordt, dan kan hij opeens heel hard gaan huilen. Meneer heeft trouwens sinds zondagochtend niet meer gepoept. Terwijl hij het sinds dat hij flesvoeding krijgt (en bijvoeding groente/fruithapjes) een paar keer per dag poept. Ik heb hem nu al 2 dagen geen rijstebloempap gegeven als ontbijt, omdat dat ook stoppend kan werken. Hij kreeg maximaal 3 schepjes rijstebloem per dag, volgens mij mogen ze wel meer, maar dat deed ik nooit. Ik snap er niks van, hij zit ook steeds te persen, maar er komt alleen maar lucht.
https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001126968352 kon je niet vinden weet natuurlijk ook niet echt waar te zoeken maar hier link na mij als je effe vrienden word dan zet ik je in onze groep!